אנג'ל
המשך יבוא..

סלבריטי-פרק 12

אנג'ל 18/01/2012 773 צפיות אין תגובות
המשך יבוא..

קוין שכב במיטה שלו,מהורהר.הוא חשב על קייט.נאלץ לדחות את הצעת העבודה שקיבל בצרפת.מבלי שהרגיש,דמעות החלו זולגות על לחיו.קייט,המשיכה להתעלם ממנו.עד כי הוא כבר נעשה חולה.הוא פשוט נעשה חולה ,מאהבה.הגוף שלו הגיב בהתאם.את אימוני הכושר בחדר הכושר הוא עבר,עם המון מחשבות בראש.האימונים הפכו אינסיביים יותר ויותר.עד כי ערב אחד הוא פשוט, התמוטט.הוציאו אותו מישם באמבולנס.הגוף שלו לא עמד בלחץ.
"אלוהים,מה אתה עושה לעצמך?"שאל אותו חברו,שנסע איתו לבית החולים.
מכשהגיעו לבית החולים,הוכנס קויון לחדר עם המון רופאים שבדקו אותו.
"מה קרה לי?"שאל בעוד אחד מאנשי הצוות הרפואי מודד לו את לחץ הדם.
"פשוט התשת את עצמך בצורה מסוכנת והלב שלך לא עמד בזה."אמר לו איש הצוות,שכברגע לאחר מיכן הקשיב לקצב ליבו."אם תמשיך ככה אתה תמות מדום לב.יש לך אי סדירות קצב.כשאתה חוזר להתאמן בחדר הכושר תקפיד שישהיה איתך ,מד-דופק."
כשבנוסף לכך,הוא גם סובל מדיכאון קליני,שמשפיע ככול הנראה על הכל.
"אז מה..יש לי לחץ דם גבוה?"שאל קויון,מנסה להבין את אבחנת הרופא.
"לא..אבל אם תמשיך בדרך הזו אתה עלול לפתח מחלת לב."כעס עליו הרופא.."כרגע,עלייך לנוח."
קייט לו ידעה דבר על כך.יומיים תמימים עבור מאז אישפוזו של קויון במחלקה.הוא הושאר שם למעקב,כשניתן לו עירוי נוזלים עם חומר מרגיע.אנשי הצוות הבינו שכנראה מדובר במשבר נפשי-ריגשי שהשפיע על הכל.קייט ישבה במשרד שלה,עסוקה בעינייניה,עד כי לפתע קיבלה הודעת טקסט.
"אני בבית חולים. קויון."היה כתוב בהודעה.קייט חשבה שמדובר בעוד אחד מניסוינותיו לגרום לה לרוץ אליו.היא לא הבינה שהוא רציני.קייט התעלמה מההודעה שלו.
הוא ציפה ממנה להתייחסות.
"אם היא לא מתייחסת,עזוב."אמר לו חברו,"אל תלחץ עלייה."
כשקוין בהה בקיר.פניו החוירו.הוא היה בדרך להרס עצמי טוטאלי.כשמאוחר יותר,ישבה קייט בסלון עם חברתה אנה.היא נראתה דיי עצובה.
כששוב התקבלה הודעת טקסט על צג המכשיר הסלולרי שלה.
"אני אוהב אותך,"היה כתוב בהודעה.כשבסופה הופיע ציור של פרח.
"הבחור לא מוותר עלייך.."אמרה אנה,מציצה בכתוב.
"כן.מקודם,הוא גם כתב לי שהוא בבית חולים."סיפרה לה.
"אוליי באמת קרה לו משהו?"שאלה אנה,"הוא לא היה כותב את זה סתם."
בעוד קויון שוכב בבית החולים.קצב ליבו חזר לנורמה,אך החליטו להשאירו שם לעוד יומיים.לשם מעקב.
חברו אירח לו חברה.כשהוא,מקווה כי בקרוב ישחררו אותו לבייתו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך