קטע קצר

Aviya.T 22/07/2013 1106 צפיות תגובה אחת

״נו אז מה איתך ועם דן?״ סופיה חייכה בזדוניות לאלה שישבה ישיבה מזרחית על מיטתה האדומה של סופיה.
״מה איתנו?!״ היא שאלה כאילו זה לא נוגע לה, ממשיכה להתעסק בחוטים הרקומים על הכרית, כאילו זה היה הדבר הכי מעניין בעולם כרגע.
״נו את יודעת למה אני מתכוונת.״ אמרה בחוסר סבלנות,
״לא אני לא….״
היא ידעה.
״מתי תפסיקו להיות כל כך טמבלים, ותפסיקו להכחיש כל דבר!״ אלה מיסתה ככל שיותר לא להביט בסופיה, שמא תיתפס בקלקלתה.
״אני לא מכחישה כלום! דיי סופי אין לי כוח לזה….טוב מה אמרת בקשר לאמבר עם כל הקטע של המת-
״אל תשני נושא.״ סופי קטעה אותה, מחדירה מבט לעינייה החומות של אלה. 
אלה גילגלה את עינייה ושבה להתעסק עם הכרית, טוב לפחות עד שסופיה לקחה אותה ממנה וחבטה אותה בחוזקה בראשה.
״שניכם לא החלפתם מילה היום בים!״ 
״אוליי כי פשוט לא היה לנו מה להגיד…״
״טוב תעזי לי טובה…אפילו שלום לא….נשבעת לך אם זה בגלל האגו הגדול שלכם אני משפדת אותכם עכשיו!״ אלה נבהלה לרגע מן הצורה המוזרה שבה סופיה דיברה.
״תנשמי.״
״עכשיו ברצינות״ פרצופה של סופי התרכך, היא שמה את ידה במחווה ידידותית על כתפה של חברתה.
״אתם נועדתם להיות ביחד….זה פשוט גורל…וסתם הגאווה המטופשת שלכם מונעת ממכם את הדבר שאתם הכי רוצים!- אחד את השנייה!״
״קייצ׳י מידיי! קיצ׳יי מידיי״ מילמלה אלה וניסתה להרחיק את סופיה ממנה.
״את יכולה להסביר לי מה קרה?״
״כלום.״ אמרה במהירות.
קרה. קרה כל כך הרבה.
״ בחיי אני בחיים לא אבין את שניכם!״ אלה חייכה…
״למה התעלמת ממנו היום?!״ 
״אני?! למה שאני אגיד שלום?…שהוא יבוא כמו גבר ויגיד לי שלום!״
״אויי ידעתי שזה בגלל שטויות!״
״מה שטויות?! לעזאל…נמרח שם על כל הבנות, הוא לא מעניין אותי כבר…ובטח שלא הטיפוס שלי…״ סופיה נחרה בחוסר אמון.
״אז למה הוא מתנהג כמו מניאק?! מה כבר עשית?״ אלה משכה בכתפה.
״אני לא יודעת! הוא מטריף אותי לגמרי…אתמול דיברנו שעה והיום כאילו לא קרה כלום, זה כאילו הוא עושה שלי דווקא!״ אלה לא שמה לב שדיברה יותר מידיי וסתרה את התשובות לשאלותיה ששאלה מקודם חברתה. 

טוב האמת אין לי מושג למה העלתי את זה…פשוט סיפור התרוצץ לי בראש וישר ניגשתי לכתוב…אני יודעת שזה קטע קצר, בלי סוך בלי התחלה ואפילו בקושי עם תוכן באמצע….פשוט כתבתי ואין לי מה לעשות עם זה כל כך אז העלתי….
מי שרוצה להמשיך את הקטע מוזמנת בכייפ.
לילה טוב אנשים 3>


תגובות (1)

זה דווקא קטע ממש יפה!!
זה ממש חמוד #_# אהבתי מאוד (=

22/07/2013 14:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך