Bad girl * פרק 4 *
• בוקר •
השעה הייתה שבע שניק העיר אותי בצעקות שעם אני לא יקום הוא קופץ עלי ״ קמתי קמתי ״ סיננתי בעצבים ונכנסתי למקלחת שטפתי פנים וצחצחתי שיניים יצאתי מהמקלחת הורדתי את הפיגמה ולבשתי הלבשה תחתונה שמתי שורט לבן וחולצה שחורה עם נעליים לבנות .
חזרתי למקלחת עם קופסת האיפור שלי ושמתי מסקרה עיפרון שחור וטיפה פודרה עם אודם אדום .
לקחתי את החפיסת סיגריות שלי והמפתחות לאוטו שכנראה ניק שם לי אותם בחדר שחזר נכנסתי לאוטו הדלקתי שירים והתחלתי לנסוע, בדרך עצרתי לקנות סיגריות כי נשארו לי רק שתיים וקולה .
..
נכנסתי לשער והולכת לספסל מחכה לאשלי .
״ אהובתי ״ זה היה גקס
לפני שהבנתי מה קורה הוא רכן את שפתיו על שלי .
שמתי את ידי על צווארו ונישקתי אותו ״ התגעגעתי אלייך ״ הוא אמר ״ גם אני ״ אמרתי .
״ מי היה מאמין שאמבר בן תיהיה איתי ״ אמר משועשע
״ מי היה מאמין שגקסון סטייס יהיה איתי ״ אמרתי מצחקקת
״ אני .. ״ הוא אמר ונזכר במה שקרה .
•פלאשבק•
נקודת מבט של גקסון –
״ אמבר בבקשה תעני לי בבקשה ״ שלחתי לה הודעה אני לא אחד שרודף אחרי בנות והיא היא עשתה לי משהו אחר משהו שאף בחורה אחרת לא עשתה לי ״ מה גקס תפסיק אתה עושה לי רע ״ היא שלחה .
״ אני מצטער שאמרתי שאני אוהב אותך פשוט לא יכולתי להמשיך להחזיק את זה ״ שלחתי עם סמילי עצוב .
״ אז למה לא הפסקת את זה? למה אתה פאקינג נותן לי להרגיש שוב ככה גקס אתה בן אדם רע ״ היא שלחה והמילים הידהדו לי בראש
״ אמבר דברי איתי !! ״ שלחתי כמתחננן והיא לא ענתה .
•סוף פלאשבק•
״ תיתן לי זמן גקס זה חדש לי כל הדבר הזה ״ היא אמרה
״ אני יודע אני יודע אמבר אני מצטער ״ אמרתי משפיל את מבטי ורואה רגליה היפות ורזות ונזכר במה שקרה אתמול היא התקרבה ונישקה אותי נשיקה מלאת אהבה ותשוקה .
חזרה לאמבר –
אני לא יודעת מה קורה לי אני לא מתאהבת אבל זה מרגיש לי כלכך נכון איתו .
אבל לא אני לא מוכנה להפגע שוב.
״ אם רק היית יודעת איך אני מרגיש שאני איתך ״ הוא אמר ונשכתי את השפה התחתונה ״ גקס אתה חייב להבין אותי זה חדש לי וזה עושה לי רע שאני עושה לך רע . ״ אמרתי בלחש .
״ תסמכי עלי אמבר אני לא יתן שיפגעו בך או שאני יפגע בך . ״
״ את היחידה שגרמה לי להשתנות מלהיות ילד שכל היום בת אחרת במיטה שלו זה נהיה שכל היום אני רק חושב עלייך ומחכה לך ״ הוא אמר , הוא כזה מאמי והוא כזה פתוח איתי .
״ אני יודעת גקס אני מצטערת שאני לא יכולה להחזיר לך אהבה כמו שאתה רוצה אני פשוט לא יודעת איך לעשות את זה ״ והרגשתי את הדמעות מתפרצות .
״ אני יראה לך שזה לא נורא להתאהב״ הוא חייך ונתן לי נשיקה .
צמרמורות עברו בגופי אמבר יכול להיות שאת מתחילה להתאהב?
תגובות (2)
תמשיכי
היי ממש אהבתי את הכתיבה שלך הייתי שמחה עם היית קוראת את מה שרשמתי ונותנת ביקורת העלתי בסך הכל 2 פרקים ואני לא יודעת עם להמשיך