רוצה להיות סינדרלה פרק 2

20/05/2016 1114 צפיות אין תגובות

התיישבתי בכיתה כהרגלי מביטה מחוץ לחלון
אז כמו שהבנתם את כה אני ילדת מלגה מה שממקם אותי אחרונה בפירמידה החברתית
בטח עלתה בכם המחשבה איך ילדה כמוני יכולה להיות חברה טובה של סנדי " העלמה ממשפחת אצולה" בכדי שאוכל להסבר אצטרך לנפץ את המיתוס "עשיר ומאושר" שאכיילו אותנו האגדות שהיינו קטנטנים. חייהם של עשרים אומנם עשרים אך לא תמיד מאושרים. ואיך אני, ילדת מלגה יודעת את זה ואין לזה קשר לחוכמת חיים, פשוט מאוד בעבר היית בת למשפחת אצולה שהייתה מבין חמש העשרים ביותר באי. עד שלפני 5 שנים אבא שלי נפתר וכל הכסף עבר לאמי החורגת רודפת הבצע שהסיבה הגיונית שאני יכולה לעלות למה אבי התחתן איתה זה מבדידות שרדפה אותו לאחר מות איימי שבלדתי וויתרה על חייה תמורת חיי. אמי החורגת התחתנה בשנית עם גביר שאם אפשר להודות היא אכן מצאה גבר שחיי בטירה ענקית ממש פנטזיה שהתגשמה. ואיפה אני בכל הסיפור, חולקת חדר עם עוד 5 בנות בבית היתומים של האיי. אני זוכרת הימים בהם בכתי כל כך הרבה שעות שכבר לא נתרו לי דמעות.
אוה אל תמהרו לרחם עלי, סיפורי חיי הוא עוד מהרבה סיפורים גם סנדי חוותה מקרה דומה, אימה נפתרה ממחלה נדירה שהייתה קטנה, שאני חושבת על זה בפגישה הראשונה שלנו הייתה בלוויה של אמה ובהזכרה של איימי ומשם כנראה מצאנו הרבה במשותף התחברנו ונהינו לחברות טובות. אבא שלה התחתן לפני כשנה לאישה מרשעת וחולת שליטה. השנאה לאימה החורגת גם משותפת מאחר ובית היתומים מספק רק צרכים בססים אז כסף למותרות שלי אני דואגת בעזרת עבודה כמשרתת בביתה של סנדי תחת הגבירה הקרה.
השנאה של הגבירה הקרה די הדדית כי בכל פעם שסנדי הייתה מתחצפת אימה החורגת הייתה מהרצאה לה שעות שתלמד מאחיותיה החורגות הבקיעות בדרכי הנימוס ובסוף הרצאה סנדי הייתה מוצאת את עצמה עוזרת לי בעבודות הבית שזה קורה מדי יום.
טוב אולי זה קצת יצא שבחיים שלי רק דברים רעים קורים לי אז זהו שלא הרי אני לומדת בתיכון פלאורגרדן המפורסם ואני זוכה לראות את הנסיך בכל יום, חשבתי בעודי מחייכת לעצמי.
שינוי בטונה של המרצה עורר אותי ממחשבותיי והחזיר אותי למציאות השיעור המשעמם. הבטתי בחלון שראיתי קבוצה של תלמדים מתאספים בחצר, מיד הבחנתי באדגר קשה היה שלא להבחין מאחר והיה היחיד שלבש מדים שחורים, "האביר השחור" כך היו מכנים אותו. לא יצא לי לדבר איתו אבל אני יודעת שהוא בא ממשפחה אצולה מחבריה הקרובים של המלוכה לכן הוא לא בחור רגיל, בנוסף יש עליו שמועות שהוא מנהיג מאפיה ששולט בשוק האפור ושהוא הרג יותר מ50 אנשים לדעתי זה סתם שטות, טוב יש גם שמועות שהוא בלילה משוטט ברחובות ומוצץ דם של נערות אבודות ומי שמסתכל עליו יותר מ10 שניות הוא ימות יום למחרת. נו באמת סתם שטיות אמרתי לעצמי כשעוברת בי צמרמורת וזעה קלה זלגה ממצחי, "אבל זה לא קשור אלי, לא קשור אלי" אמרתי בביטול שלפתע פיעמה החסירה מלבי שהבחנתי באביר השחור נעמד בחצר שפניו נישאות אלי וכאשר מבטינו נצלבו חיוך ערמומי התפשט על שפתיו. קפאתי ומיד הנחתי את ראשי על השולחן מנסה להסדיר את פעימות לבי המואצות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך