סיפור סינדרלה-הגירסה של היום 2
~שעון מעורר~
אוף, עוד פעם לקום בבוקר,עוד פעם לצבוט את עצמי שלא חלמתי את כל זה,ועוד פעם להבין שלעולם לא אצא מזה.
התארגנתי, לבשתי את בגדי הבלוים היחידים, וירדתי במדרגות להכין ל"גבירותי" ארוחת בוקר. כדי שתמיד אני אכין להן מה שהן רוצות, הן כותבות ערב ליפני כן פתק ובו כתוב:"משרתת עלובה ומצחינה,תכיני לי בבוקר______בכעס רב ובכל רע,לינקולנה/אלונה". הפעם נאלצתי להכין 20 פנקיקים עם סירופ שוקולד- ישר למיטה. אני תמיד אוכלת את השאריות שלהן,לכן אני מכינה 2 יותר.נכנסתי בשקט לחדרן של לינקולנה ואלונה,והנחתי את הצלחת בשקט על השולחן לידן.לינקולנה היתה ערה, לכן היא עשתה הצגה כאילו אני הערתי אותה:"אוי לי, איזו משרתת מופרעת! את לא מתבישת להעיר כן את גבירתך?!?" הנהנתי,הרי אני לא יכולה להיות נגדה, היא אולי זקנה יחסית(בגוף שלה) אבל יש לה חגורות עור,מאוד כואבות, מניסיון…בגללה יש לי יותר מעשרים צלקות על הגב.הרכנתי את הראש ורצתי מהחדר.אני הולכת בשעה 10:00 לקבץ נדבות(לינקולנה מכריחה אותי) לכן יש לי עוד כמה שעות לנסות לתקן את בגדי הבלוים עם מכונת התפירה שמצאתי זרוקה ברחוב,תתפלאו,היא עובדת! אפילו היו איתה 12 גלילי חוטים לבנים!
אבל לפני הכל, עלי להסיע את אלונה לתיכון שלה בלימוזינה הענקית שלהן.
סורי שקצר
תגובות (3)
אממ תקפידי על פירוטים. בלי יותר משלוש נקודות. בלי יותר מסימן קריאה או שאלה אחד.
המשיכי:))
התחלה אפשר לומר בסדר אבל יש לי כמה היערות ..
1.לדעתי העלילה מהירה מדי .
2. הפרק קצר מדי!! (למרות שאמרת )
3.בקושי אני רואה נקודות או פסיקים .
4.מוסיפה להיערה הראשונה ,אפשר להוסיף קצת יותר "מידע"..
5. ובסך הכול השאר בסדר!
6.המשיכי!
הנה! תגובה שלישית! עכשיו תמשיכיייי!!!!!!!!!!!!!!