היי אני כותבת סיפור חדש!!! בבקשה תגיבו!!!
טוב אני כותבת סיפור על………..ילדה שאמא שלה נפטרה שהייתה בת 2 ואביה חלה במחלה ונפטר לאחר שבוע מאז אמצו אותה ,לילדה קוראים קטלינה .
כעבור כמה שנים קטלינה גדלה ונהיתה לנערה , ומאז היא רק עשתה את עבודות הבית ללא עזרה מאחיותיה החורגות ומרשעות כך גם אימה החורגת ……גם כן מסופר על קטלינה מה היא עוברת בזמנה שהיא גרה עם אימה החורגת וגם כן אחיותיה החורגות, לאחיותיה החורגות קוראים דנה ודניאלה
המשך הקדמה :
קטלינה בת 19 שיער בלונדיני עיניים כחולות כשמסתכלים לה בעיניים מופנטים ,אין לה חבר למרות שנראת יפה והיא גם לא רוצה חבר בגלל מה שקרא לה בעבר עם משפחתה היא גם לא רוצה להפגע לא רוצה עוד כאב ,אני אוהבת לשיר ולרקוד אני כותבת שירים מלא יש לי מחברת שירים.
דניאלה:
בת 19 שיער שטני חום עיניים כחולות ירוקות ,קצת על עצמי אוהבת את עצמי ועל אחותי דנה
יש לי עוד אחות קטלינה מאמצת ,אחותי ,אימי ואני מנותנות לא עבודות בית והכל .
תחביבים שלי זה לרקוד .
דנה:
בת 19 שיער שטני עיניים ירוקות קצת על עצמי אוהבת לשיר,יש לנו בית ענקי אוהבת את עצמי וכמובן את אימי ואת אחותי
תגובות (4)
אמממ…. אני לא ממש קראתי את הכל.. רק תפסקה הראשונה… זה סוג של סיםור סינדרלה כזה לא?? קצת חרוש…
ושוב. אחרי שקראתי את ההמשך… חרוש. אהבה לריקוד? לשיר? עוד מעט ההמשך יהיה שיבוא כוכב ריקוד שקטלינה מאוהבת בו מאז הייתה בת 10 ואיכשהו באיזושהי מסיבה שלא חשובה לאף אחד הם יכירו אחד את השני ויתאהבו ויהיו עוד קצת סיבוכים ובסוף הם יהיו ביחד.
נכון? נשמע מוכר… (סיפור סינדרלה נוסף עם סלינה גומז)… הקיצ, טיפה חרוש.
סורייי
אני לא רוצה להעליב, אך זה לא ממש מקורי, אם את ממש רוצה לעשות את זה כך אז אני ממליצה לך להכניס לסיפור איזשהו פרט מגניב, או משהו מגניב ומקורי שישנה בעצם המון ויכניס עניין לסיפור וזה יהיה יותר יפה.
מקווה שעזרתי :)
עדן אני לא עושה כזה דומה אני רוצה קצת משהו שונה שאף אחד לא כתב אני רוצה שהיה מעניין ,אני רוצה משהו חדש חדש אם אני יצליח אולי כן אולי לא אבל ינסה לא מבטיחה כלום .
אבל תודה לשתיכן באמת …..אני ממשיכה שהיה לי רעיון איך להמשיך:)
מצטערת !!!!