**liron**
תהנוו.. 3>

החיים ע"פ קייט! פרק 2

**liron** 06/12/2012 1100 צפיות 4 תגובות
תהנוו.. 3>

השעון המעורר והמעצבן העיר אותי..רגע..מה השעה?? 5:30?? פאק
קמתי בזריזות,לבשתי מהר חלוק לבן שהיה תלוי על הדלת,ירדתי במהירות במדרגות.
רצתי למטבח בטיל, "אוקיי..צנימים..חביתות,מיץ תפוזים טרי,קורנפלקס סלט וגבינות.."מילמלתי לעצמי והתחלתי מהר להכין ארוחת בוקר.
אחרי חצי שעה כבר הכל היה מוכן.וואוו מזל..
נכנסתי להתקלח. ושמעתי מלמטה את הצעקות של רנזמי. אוככ מה *עכשיו* עשיתי?
יצאתי מהמקלחת במהירות,לבשתי את בגדי התיכון ורצתי מהר לקומה הראשונה.
ראיתי את רנזמי צועקת ובועטת בלולו..רנזמי היא אימי החורגת,אחרי שאימי מתה כשהייתי קטנה,ואבי התאבד לפני כמה שנים,היא האחראית עליי.
ולולו,לולו זה הכלב שלנו,הוא כלכך חמוד וקטן,אבל רנזמי מוצאת לנכון להתעלל בו בלי להפסיק,ארוסה של רנזמי קנה לה את הכלב והיא לא ממש יכלה לסרב.
לקחתי במהירות את לולו המסכן שנאנק מכאבים,היא משוגעת,פשוט משוגעת!
העלתי אותו לחדר שלי והתיישבתי על המיטה. התחלתי ללטף אותו ולהרגיע את הכלב המסכן שיילל ללא הפסקה.
הוא נרגע ונירדם על המיטה שלי..הנחתי כמה עיתונים על הריצפה. ורצתי להביא אוכל ומים כדי שיהיה לו.
נכנסתי למטבח וראיתי את רנזמי,דונה וגרייט אוכלות את ארוחת הבוקר שהכנתי להן.
"קייט תכיני לי שוקו"אמרה דונה בקול המעצבן שלה. והנה מתיחות הבקשות!
"אווו,גם לי גם לי" אמרה גרייט.
"מעתיקנית!!"אמרה לה דונה והן התחילו לריב,שוב!
הכנתי להן שוקו, ולקחתי במהירות את המים והאוכל ועליתי למעלה..לולו התעורר. הוא קישקש בזנבו כשניכנסתי.
התיישבתי על המיטה והנחתי אותו על בירכיי, "אני חושבת שמתפתחת לה כאן ידידות מופלאה" אמרתי בחיוך..
הוא אכל ואני התארגנתי..
"דייאנה,את יכולה לבוא לאסוף אותי?"שאלתי את דייאנה בפלאפון. אין לי אוטו,טוב נוו למה שיהיה לי..אני כמו משרתת כאן,זה לא באמת הבית שלי…. אני לא יכולה לקרוא לרנזמי אמא היא לא יכולה לקרוא לי בת,ואת זה שנינו יודעות.
"אוקיי,אני בדרך אלייך"אמרה דייאנה וניתקה.
ירדתי מהר במדרגות ורצתי לכיוון הדלת. בדיוק דונה וגרייט יצאו מהמטבח לכיוון הדלת.
"קייט בואי לפה"שמעתי את קולה של רנזמי.
הלכתי למטבח באי רצון.
"מה אמרתי לך על ,לא להשתמש בכוסות האלו!!!!"היא צעקה ושפכה עליי את תכולת הכוס.
הסתכלתי על בגדיי,שהיו סחוטים לגמרי במיץ תפוזים שסחטתי בבוקר.
"קייט החברה הסתומה שלך כאן" צעקה גרייט בקול הצפצפני שלה.
רצתי לחדר שלי. לא מספיק שכולי סחוטה במיץ,דרכתי על הקקי של לולו.
סימנתי לדייאנה מהחלון שתיסע,והיא נסעה.
התארגנתי,שוב.
רצתי לתחנת האוטובוס.
מה אני אמורה להגיד למורה כשהיא תשאל אותי למה איחרתי???
עליתי לאוטובוס והתיישבתי באחד המושבים,אוככ לקחתי את האוטובוס שעובר דרך מרכז העיר.
הלך עליייי!!
ירדתי מהאוטובוס והחלתי לרוץ לכיוון התיכון. רק שבדרך התעייפתי ונעצרתי בתחנת אוטובוס קרובה.
גיפ גדול ויפה נעצר מול התחנה..
"האוטובוס הבא מגיע לתיכון "מוייבול"?" שאלת נהג הגיפ.


תגובות (4)

תמשיכי!

06/12/2012 13:01

תמשיכייי

06/12/2012 13:27

תמשיכייי זה מהממם!!
וזה מזכיר לי את הסרט עוד סיפור סינדרלה!!

06/12/2012 22:27

חחח..תודה;)
ודניאל..אממ כן בהתחלה זה קצת מזכיר את הסרט חיחי

07/12/2012 03:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך