שחר.נ.
אשמח אם תגידו איך כדאי לשפר..

אגם בנעלים של סינדרלה-חלק ג׳ עונה 2

שחר.נ. 04/09/2015 857 צפיות 4 תגובות
אשמח אם תגידו איך כדאי לשפר..

לא הסתקלתי אחורה פשוט רצתי מתנשפת. הפאלפון שלי צילצל ועל הצג הופיע מספרה של מאיה. "הלו" עניתי בהתנשפות "אנחנו באים לאסוף אותך כדי שלא יהיו בעיות.." היא צחקקה. "אוקיי." עניתי בתנשפות. ורכב שחור עצר לידי. היתפלאתי על המהירות ונכנסתי לאוטו. "תביאי הושיטה לי מאיה את ידה הריקה כמצפה לקבל דבר מה. "מה?" תמהתי. "הפאלפון…" נאנחה מאיה. אבי נהג במהירות מופרזת. הוצאתי את הפאלפון מכיסי והנחתי בכף ידה הפתוחה. היא לא ידע שהוצאתי את הסים עכשיו אחזתי אותו ין שתי אצבעותי הדקיקות. שבאתי אותו והחצאים שלו נפלו על ריצפת הרכב. מאיה התעסקה בו, זה היה טלפו ן ממש חדיש אז מ היא התלהבה. "איפה השיחות עם ג׳ון? ואיך זה שאין סים לפני שנייה התקשרתי אליך איפה הוא?" הרמתי את החתיכות בעצב. "הוא נשבר לי.." "חתיכת מטומתמת!!!!" צעק אבי סטר לי וכמעט איבד את שליטתו על הרכב. הלחי צרבה לי אז הנחתי את ידי כדי להרגיע אותה.
סוף סוף הבית נראה מהאופק. שתיקה השתררה מאז אבי נתן לי את המכה. "תביאי את התיק שלך ותכסי לחדר שלך אני מצפה שבעוד עשר דקות תכיני ארוחת צהרים ותשתפי את כל הבית!" אמר אבי. לכחתי את מזוודתי וגררתי את רגלי בכח לכיוון הבית. בחדרי הכל נשאר אות דבר כאילו מעולם לא עזבתי. רק שכבת אבק דקה כיסתה את הכל. הנכתי את המזוודה והתחלתי למלא אחר המטלות.


תגובות (4)

בבבקשה תכתבי פרקים יותר ארוכים!!! מושלם!!!תמשיכי!!♡

04/09/2015 13:38

אוקי תודה

04/09/2015 14:55

אהבתי אבל תארכי את הפרקים.
בקשר לשגיאות כתיב..
כותבים הסתכלתי *.
מקווה שלא עלבתי או משהו ובהצלחה: )

04/09/2015 23:15

לא נעלבתי אני מודעת לשגיאות.. ויוצא קצר כי אין לי זמן.. אני הישתדל..

05/09/2015 21:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך