סיפור ללא שם על וואן דיירקשן וזה פרק 96:))
המראיין:"אני אתחיל עם הארי."
הבנים צחקו,
נייל:"כמו המעריצות שלנו, בכללי כמו כל הנשים." הלחיים של הארי היו אדומות והוא חייך חיוך עם גומות, המראיין:"בלונדיניות, ברונטיות או רדהאד(שיער אדום)?"
הארי:"אוו, האמת. כל החברות שלי היו בלונדיניות, אבל ברונטיות גם בסדר."
המראיין:"מה איתך זאיין?"
זאיין:"זה באמת לא משנה, האופי משנה."
נייל:"אני יותר בכיוון של ירוקות."
המראיין:"עכשיו כל המעריצות שלכם יצבעו לירוק. תתכוננו."
לואי:"ברונטיות, ברור."
המראיין:"מה אתם חושבים שהכי השתנה השנה?"
ליאם:"שאלה טובה, אני חושב שהכל השתנה השנה. השנה הזו שינתה את החיים שלי,"
הארי:"הכל השתנה. ממש מקצה לקצה, השנה טסה מהר ואני מודה למעריצים הנהדרים שלנו, הם המשפחה שלנו. בלעדיהם אנחנו כלום." הוא שלח נשיקה למצלמה, המראיין:"נשחק משחק קטן, אני אשאל מי סינגל(רווק) ומי טייקן(Taken-תפוס) נתחיל מליאם, לואי, הארי, זאיין נייל."
ליאם:"טייקן!"
לואי:"טייקן בייבההה"
הארי:"אממ.. סינגל" הוא צחק כאילו הוא מסתיר משהו.
זאיין:"סינגל."
נייל:"סינגל."
המראיין:"נייל מה אתה חושב על חברה? דמי מתאימה?"
נייל:"דמי מדהימה, ואנחנו חברים ממש טובים.. אני חושב שאני צריך זמן. רק נכנסנו לעולם הזה אתה יודע"
המראיין:"הארי סינגל? באמת?"
ליאם:" הוא בקטע של מבוגרות." ליאם קרץ להארי, הארי עוד הפעם הסמיק. על המסך הגדול שהיה מאחוריהם הופיעה תמונה של הארי ועוד מישהי מחזיקים ידיים ברחוב, המראיין:"סינגל אה?" הקהל צחק, הארי:"זה היה שבוע שעבר בחתונה של אחד מהצוות שלנו, הכרנו באותו הלילה וחשבתי להחזיר אותה הביתה."
המראיין:"להחזיר אותה הביתה? לא לקחת אותה? רגע.. הלכתם לבית שלך או שלה?"
הארי ממש הסמיק וחייך חיוך דבילי, הבנים צחקו וכך גם הקהל, המראיין:"אתה חושב שיצא מזה משהו?"
הארי:"אני לא יודע…"
כיביתי את הטלוויזיה והסתכלתי על המסך השחור.
-"אני מצטערת."
"זה בסדר גמור," סיננתי, הגשם בחוץ התחזק וגם הרעמים והברקים, רק רציתי להיכנס מתחת לפוך ולעצום עיניים, ולא לחשוב על כלום.
-"בואי" ג'יין משכה אותי לחיבוק, "אני עייפה.."
-"גם אני." היא אמרה ונכנסה מתחת לשמיכה, נשכבתי לידה בסלון ועצמנו עיניים.
זה סימן שאני והארי לא צריכים לחזור להיות ביחד, עבר לי ממנו לגמרי.
תגובות (5)
תמשיכי!!
לא עבר לך ממנוו חחח
הם יהיו ביחד בסוף יש לי הרגשה ואני גם מקוווה שזה נכון
תמשיכייכיכיכיכיכי
<3
מקסים כתיבה מושלמת תמשיכי דחוףףףףףףףףףף ממני בקי ♥
אנייי מתה שהם יפגשוו אוותה כבר , פירסום תמיד עוולה לראש !
אוי עצבים איתך שאת כותבת כל כך מושלם יואו תמשיכי דחוווווף