סיפור החיים שלי 6:)
"אני נשבע לך שאמרתי לה שאני לא בקטע שלה, אני אוהב מישהי אחרת"
הייתי בהלם, זה נפל עליי כמו פצצה.. הוא אוהב מישהי אחרת וחייתי באשליה שיהיה בינינו משהו? החלום באמת היה סימן אזהרה? ניסיתי להתנהג כאילו לא קרה כלום.. "אז היא.. מהבית ספר שלנו?"
הוא ענה: "כן.. היא הראשונה שהייתה נחמדה אליי כשלא היו לי חברים פה" הייתי בבאסה רצינית.. "חשבתי שאני הייתי הידידה הראשונה שלך מפה" עניתי. והוא אמר: "נכון, את היית הידידה הידידה הראשונה שלה" כשהבנתי שהוא מדבר עליי הייתי הילדה הכי מאושרת בעולם, עלה בי חיוך קטן. הוא התקרב אליי ונישק אותי. וואו! זו הייתה נשיקה כל כך קסומה.. (זו לא הנשיקה הראשונה שלי) זה הרגיש כל כך כנה ואמיתי. לא יכולתי להוריד את שפתיי משפתיו. כמובן שהצילצול חייב להרוס הכל! אז מהר רצנו לכיתה כי המקלט בקומה התחתונה של בית ספר. בדרך אלירן נפל ולא הפסקנו לצחוק כל הדרך, זו באמת הייתה נפילה קורעת! איחרנו לכיתה והמורה אמרה: אלירן ודניאל, למה איחרתם?" חייכנו אחד לשני ואז אלירן אמר: "הייתי צריך לעשות משהו חשוב ודניאל באה איתי" ראיתי את כל מבטי הקנאה בבנות שהיו דלוקות על אלירן. חח האמת שזה קצת שימח אותי לראות אותן מקנאות.. התיישבנו במקום ולא הפסקנו לדבר, המורה בסוף העבירה אותי מקום כי לא שתקנו.. זו הייתה שעה אחרונה, לכן לאחר הצילצול כל אחד הלך עם חבריו לכיוון הבית שלו או לכיוון תחנת האוטובוס.
כשחזרתי הביתה באמת הרגשתי זוהרת, אפילו יותר מאישה בהיריון! הייתי מרוצה מעצמי, אני באמת חושבת שהעלה לי הביטחון העובדה שהילד הכי חתיך בשכבה שכל הבנות אוהבות אמר *לי* שהוא אוהב אותי ונישק *אותי*.
אחותי הייתה בבית וראתה אותי. כנראה שהייתי מאושרת עד כדי כך שזה הסיט אותה מהתוכנית האהובה עליה (יומני הערפד). "מישהי פה זוהרת!" היא אמרה בהתפלאות. חייכתי חיוך קטן ושתקתי..
"קדימה חמודה, אני מחכה לפרטים העסיסיים". התיישבתי לידה והתחלתי לספר לה הכל! האמת שזה היה נחמד לשתף מישהו במה שקורה לי, כי עם לינוי אני עדיין לא מדברת והיא החברה היחידה שיכולתי לסמוך עליה. כמובן שבאותו הערב היא סיפרה לאמא הכל! איך בכלל נתתי לעצמי לשפוך את כל המידע הזה לאחותי המלשנית?! ונחשו מה האמא הטיפשה שלי אמרה לי?!
"אני אוסרת עלייך להיפגש איתו.. את קטנה מידי לדברים האלו והוא יכול לנצל אותך, בלה בלה בלה.."
ממש כעסתי על אמא שלי! זה פשוט היה טוב מידי כדי להיות אמיתי! ברור שמשהו היה חייב להרוס הכל..
אוף מה לעשות? אני ממש מבולבלת..
תגובות (3)
המשך
מדהייםםם תמשיכי…..
תמשיכייייי
ומזה אסור למה מי שואל אותה בכלל