סיפור החיים שלי 5:)

14/12/2013 622 צפיות 4 תגובות

ושוב…
הלכתי הביתה בתחושה ממש מגעילה ובדיכאון, אמא שלי היום הגיעה מוקדם אז היא ראתה אותי חוזרת מבית הספר עצובה. היא חפרה לי על האוכל שהיא הכינה, מה עבר עליה היום ודברים כאלו..
לא היה אכפת לה בכלל שאני בדיכאון, אני לא מעניינת אותה, אכפת לה רק מעצמה ומלמצוא חבר חדש.
כשסיימתי לאכול עליתי למעלה וניסיתי לקרוא ספר, לא הצלחתי להתרכז עם כל המחשבות שסחפו אותי.. שמעתי צליל של הודעה, שלחו הודעה בווצאפ, אחת מהפרחות הדפוקות רשמו בקבוצה של הכיתה: "אז דניאל מה עם אלירן?!" התמלתי בפי אלף כעס יותר ממקודם! קנאיות! שיסתמו את הפה שלהן! התחלתי לצאת עליהן ולהוציא עליהן את כל העצבים שלי ולהגיד להן שהם סתם טיפשות שמקנאות ביחסים שלי ושל אלירן (אגב: אלירן לא בקבוצה של הכיתה) האמת שאני לא בטוחה שנשאר משהו מהיחסים שלנו אבל בכל זאת.. לא יכולתי לשתוק להן על זה. קיללתי אותן ואני בעצמי התפליתי על עצמי כמה נמוך ירדתי.
אחרי הריב הארוך והמתמשך עם הדפוקות נהייתי ממש עייפה אז פשוט נרדמתי. כשנרדמתי חלמתי על אלירן חלום, זה היה כל כך מוזר, הוא הרגיש כזה אמיתי..
חלמתי שאף אחד לא בא לבית הספר מחר וזה רק אני והוא כל היום, כאילו כל העולם שלנו, וכמובן שחלמתי שאנחנו מתנשקים. איך לא?! אבל אני זו שיזמתי את הנשיקה. הוא הפסיק לנשק אותי ופתאום אמר: "סליחה דניאל אבל אני מאוהב במישהי אחרת, אני רואה אותך רק כידידה" ואז השעון המעורר העיר אותי. מה כבר בוקר?! איך זה הגיוני שישנתי כל כך הרבה?! אוף, אני כל כך כועסת!אלירן באמת אוהב מישהי אחרת?!אני לא יודעת אם החלום הזה זה הזיה שלי או שהוא סימן הזהרה? וואי, אני כל-כך מבולבלת.. לדבר עם אלירן? לשתוק ולספוג בלב? אז הלכתי לבית הספר ושמעתי מוזיקה עם אוזניות.. כמעט ואף פעם אני לא שומעת מוזיקה עם אוזניות אבל הפעם רציתי להסיח את דעתי מהאמת ומכל מה שעובר עלי בזמן האחרון.
אלירן ניגש אליי והתחיל לדבר איתי כאילו כלום לא קרה, הוא לא יודע שראיתי מה קרה בינו לבין לינוי.
ספגתי בשקט את העצבים שלי בכל הזמן שהוא דיבר, רציתי לדבר איתו במקום פרטי על אתמול, לא איפה שכולם יוכלו לראות אותנו ואז ידברן על זה בכל השכבה (יש לי את השכבה הכי רכלנית שקיימת).
בהפסקה אמרתי לו שאני רוצה לדבר איתו במקום פרטי אז הלכנו למקלט של הבית ספר.
אמרתי לו: "ראיתי אותך אתמול עם לינוי", "מה ראית?" הוא שאל. "שיש בינכם משהו", עניתי.
"אין בינינו כלום, היא סתם נדבקת אלי, לא מבין מה היא רוצה ממני".
"תחסוך ממני את התירוצים והחארטות שלך!" הרמתי את קולי. "לפחות אל תשקר לי בפנים!"
"אני נשבע לך שאמרתי לה שאני לא בקטע שלה, אני אוהב מישהי אחרת"
הייתי בהלם, זה נפל עליי כמו פצצה.. הוא אוהב מישהי אחרת וחייתי באשליה שיהיה בינינו משהו? החלום באמת היה סימן אזהרה?


תגובות (4)

חח בטח הוא אוהב אותה (; חחח מצי את ממשיכה??

14/12/2013 09:39

מתי*

14/12/2013 09:39

תמשיכיייייי

14/12/2013 09:41

חחח המשכתי! שמחה שאתן סקרניות:)

14/12/2013 10:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך