אני ממש משקיעה בפרקים ואני מצפה ללפחות 3 תגובות כי המשכתי הרבה פרקים ולא היו ממש הרבה תגובות.
אשמח לביקורות.
ותהנו ♥

סיפור אכזר על ערסים (כולל אהבה) פרק 3

23/07/2013 1243 צפיות 8 תגובות
אני ממש משקיעה בפרקים ואני מצפה ללפחות 3 תגובות כי המשכתי הרבה פרקים ולא היו ממש הרבה תגובות.
אשמח לביקורות.
ותהנו ♥

מתלחששות ואומרות:
"יואווו ראית את החדשה הזאת נו איך קוראים לה דיאנה והשם שלה נוראי.."
האחרת "עוד אחת מהסנובות שנמרחות על החתיכים"
"נו בטח מה רוסיה זונה" (לכל הבנות שאולי נעלבו מזה כיוון שהן רוסיות אין פה כל כוונה להעליב כי גם אצלי ההורים רוסיים וזאת פשוט סתיגמה שכל הרוסיות זונות ואנ משתמשת בה פה)
לא התאפקתי יותר ונסכנתי לכיתה מלאת ביטחון וראש מורם והתקרבתי לנחשיות האלו וכמובן שגיליתי את גלית ועירית הבנות שכבר לא באו לי טוב בעיין כשנכנסתי לכיתה הזונות של הכיתה ככה קוראים לה.
אז נכנסתי בהן ואמרתי
"נו בטח מי שמדברות זונות"
גלית "דיאנה מתוקה פה אנחנו קובעות ומחליטות אז יאלה את מוכנה להזיז את התחת שלך לכיוון השירותים ולהנעל שם כי כאן אף אחד לא רוצה לראות אותך"
אני "גלית ועירית הבנות שכולם מכנים זונות כאן בכבודן מדברת איתי מרוב תמימותן לא יודעת לאן הן הכניסו את עצמן, חמודות אתן מתעסקות איתי אתן מתעסקות עם המעמד שלכן שעומד לרדת ל-0 אז כפרות שמרו מרחק"
גלית ועירית נבהלו כמובן מההערה של המעמד החברתי ובדיוק היה צלצול והם התייבשנו בשקט במקום.
נועה הילה ויעל שאלו למה הלכתי ואמרתי סתם רציתי לחשוב עם עצמי ולפני שנכנסתי סיפרתי להן מה שמעתי אותן מלכלכות אבל לא הספקתי להמשיך כי בדיוק המורה נכנסה.
וחילקה לנו דפים..
תיאום צפיות.. כן בטח ממש מקשיבים לנו פה…
אז העברנו שעתיים בבילבולי מוח והפסקה שוב.
ההפסקה עברה בסבבה וגם השעתיים אחרייה שוב חפירות.
צלצול סיום לימודים
התברר שכולנו הבנים והבנות שחברים שלי גרים בסביבה אחד ליד השני אז חזרנו ביחד וסיפרתי להם את כל הסיפור והם פשוט צחקו ואמרו תכירי את הזונות של הכיתה.
הגענו לפתח ביתי אמרתי שלום לכולם ונכנסתי.
אכלתי ככה צהריים ונכנסתי לאינסטגרם ראיתי את התמונה שהילה העלתה שלי שלה של יעל והבנים וראיתי שכבר היו 150 לייקם עשיתי לייק והגבתי ועברתי לפייסבוק היו לי בקשות חברות מהילה יעל עירית גלית דולב אליאור לירן ואביתר אישרתי את כולם חוץ מעירית וגלית שיחכו קצת גם כן הן.
והתנתקתי.
הלכתי לישון לי ככה שעתיים שלוש ושמתי שעון מעורר ל- 19:30 שאני יספיק להתארגן.
נרדמתי עם מוסיקה.
קמתי התקלחתי איזה שעה בחרתי להרשים היום את כולם אז לבשתי
מיני שימלת סטפרלס טורקיז עם עקב לא גבוה לבן עגילי חישוק עשיתי מחליק וצמה בשער והפכתי אותי לקשת מסביב לראש שלחתי הודעה להילה שהייתה עם יעל ונועה לבוא לכיוון הבית שלי.
אחרי 5 דקות יצאנו.
ראיתי אותן הן היו הורסות כולנו היינו עם שמלות סטרפלס אבל כל אחת צבעים שונים והם היו עם בובה ואני עם טיפה עקב.
התקדמנו לעבר הפארק וראיתי שבאמת ה- יא יושבים שם הם היו נראים חתיכים.
פגשנו את אליאור לירן אביתר ודולב אמרתי היי לכולם עם חיבוק וה- יא האלו שרקו לי וצעקו:
"…………."


תגובות (8)

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

23/07/2013 14:43

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

23/07/2013 14:43

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

23/07/2013 14:44

סיפור מהמם תמשיכיי
לאאב יוו<3

23/07/2013 14:50

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

23/07/2013 14:52

מהמם תמשיכיי

23/07/2013 15:04

אין עלייך !!
עכשיו תמשיכי !!!

23/07/2013 15:11

מדהים מדהים מדהים.
תמשיכייי

24/07/2013 03:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך