סיפור אכזר על ערסים (כולל אהבה) פרק 1
כשפתחתי את הדלת ראיתי אותו עם עוד אחת אז הפעלתי את הכפתור שהתקנתי בשושו שאני לוחצת ומים נשפכים על המיטה.
עשיתי את זה וברחתי אחרי 2 שניות שמעתי את הצרחות הכי חזקות ששמענתי בחיי נודרת התפוצצתי מצחוק נקרעתי והוא כמו מפגר צורח דיאנההההההההההההה ואני כזה תתארגן לבצפר וביי יצאתי וברחתי.
בדרך החוצה קלטתי חבורה של איזה 4נערים חתיכיים עוברת מול הבית שלי.
והם קלטו אותי וצעקו.
הייי את.
ואני כזה היי אתם
והם תקרבי שנייה
ואני מתחילה לצעוד עלייהם שלא תחשבו יש לי אגו אבל עכשיו טיפה לרכך אותו כי כאילו היום הראשון לתיכון.
את חדשה לא?
כן
ואז כל האחד הציג את עצמו עם היי וחיבוק
דולב- שער שטני טיפה ארוך כמו של ג'סטין ועיינים כחולות מושלמות ! חתיך שרירי וטיפה לבן.
אליאור- שער שחור קצוץ ועיינים ירוקות הורסות! שרירי שזוף.
לירן- שער חום קצוץ ועיניים חומות דבש פשוט הווווורסס ! שפתיים כאלו רכות טיפה גדולות שדורשות נשיקה שזוף לא יותר מידי וכמובן גם הוא שרירי
והאחרון
אביתר- בלונדיני קצוץ עיניים כחולות שלמות !!!! לבן אבל לא חיוור ושרירי.
כל אחד אמר היי וחיבק אותי ואחד מהם שזה היה אביתר אמר שהם בדיוק בדרך לתיכון ושהם עולים ל- י' ושאלו לאם אני עולה ואמרתי גם כמוהם והם הציעו שנלך ביחד אז אמרתי בכיף.
והתחלנו ללכת הם שאלו אותי ככה מאיפה אני אחים חברות עניתי ואמרתי שבנתיים לא הכרתי אף אחד ואחרי 10 דקות אנחנו כבר בתיכון.
ברגע שכף רגליהם דרכה באדמה של הבצפר כל הבנות התמפלו עלייהם ולדבר איתם אני כזה במבט של וואט דה פאק ואני שומעת קול מאחורי.
אלילי הבנות כמו שאומרים כולן חולות עליהם אבל להן אין סיכוי איתם ואז אני מסתובב ורואה ילדה יפיפיה בלונדינית ועיינים ירוקות די רזה גוף הורס לא שזופה ולא לבנה מידי. פרפקט.
ואני עונה לה אה כן בדיוק באתי איתם לבצפר והם לא נראו עם אגו בשמיים ואז היא אמרה אויי את כל כך טועה היא הציגה את עצמה ואמרה ששמה נועה והיא ב- י'2 ואמרתי גם אני והיא התחילה לספר על החבורה שלכן עם הבנים שפגשתי היא ועוד 2 בנות שזאת החבורה שכל הילדים מתים להיות בה והיא אמרה שהיום בעשר ככה היא תבוא עליי ונצא למקום שהם יושבים בו כל חמישי.
אמרתי אין בעיות ואמרתי לה איפה אני גרה החלפנו מספרים ונכנסו לכיתה התיישבתי לידה ובנתיים היא הכירה לי את יעל והילה וכשהסתובבתי להתסכל ראיתי את הדבר הכי….
תגובות (8)
יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה והוא רק התחיל תמשיכי
לא נוח לקרוא כשלא יודעים מי כותב מה למרות שאת כותבת יפה
כשמישהו מדבר את צריכה לעשות ״ (מרחאות) כי אז לא מבינים מי אומר מה ואי אפשר לקרוא ככה
מקווה שתקחי לתשומת ליבך :)
מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי :-*
סיפור מדהים :)
תעשי מרכאות שמישהו מדבר תאמיני לי גם אני חדשה ולא ידעתי שצריך לעשות את זה…שעשיתי עם מרכאות והכול ראיתי הבדל ממש…אנשים יותר הבינו :)
ואת מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי גם :)
אני ישתדל להוסיף מרכאות כמו שאתן ממליצות .
תודה רבה ואני אקרא את סיפורכן :)
ייאיי…מהמם אהבתי את הכתיבה שלך חוץ מהקטע שצריך לעשות מרכאות
מקווה שתקראי את הסיפור שלי ובהצלחה
לאאב יווו:-)
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יפהההה,תמשיכייי
אני באמצע כתיבת הפרק עוד חמש עשר דקות מעלה
ותודה רבה בנות אני אקרא את סיפורכן ♥