סיפור אהבה צבאי (על תלמידה וחייל ) פרק 1 + הקדמה (;
פרק 1 + הקדמה :
"די .. אמא אין לך כסף מספיק , לא נורא אני ילך לבית הספר ברגל " "לא בתי … אני חייבת להביא לך כסף זאתי היא אחד מחובותיי בתור אמך " "די אמא ! " צעקתי "את לא חייבת !! אני ילך לעבוד באיזה מקום … ואת הכסף הוא ישמש לך … " "לא .. את צעירה בשביל לעבוד .. " אמרה עם דמעות בעיניים " לא אמא לא ! אני כבר בת 16.5 אני מספיק גדולה … אני ימצא עבודה " ואימי היקרה לא יכלה לשמוע זאת וישר פרצה בבכי , הבאתי לה חיבוק ולהאמין שאני רק בת 16.5
" טוב די גן' לכי לבית – ספר לפני שתאחרי " אמרה אימי ועזבה את חיבוקי "ביי אמא אני אוהבת אותך , ומבטיחה לך שאני אמצא עבודה .. "
יצאתי אל אזור לוח המודעות אשר נמצא באזור 'גבעת רקפת ' הלכתי לאזור זה מכיוון שזה האזור שמצבם הכלכלי של אנשי הבתים שם מאיר פנים … ופרסמתי את עבודתי כמנקה בתים " אמא נראה לי מצאנו מנקה " אמר חייל יוצא ממכוניתו השחורה והיקרה ובמבוכה רבה פניתי אליו "אמ .. סליחה אדוני … אני זאתי שפרסמתי את המודעה על ניקוי הבתים"
"הבנתי … ממתי את יכולה להתחיל? " אמר אותו חייל כאשר שאל בחיוך
"מתי שאתה רוצה .. אפילו עכשיו " והורדתי את הראש , "תגידי אין לך בית ספר ? " "יש … אבל עדפתי לעשות זאת " אמרתי בקול חלש וצרוד "טוב .. תראי , את יכולה מצידי להתחיל אפילו עכשיו אבל אני צריך להודיע לאמא שלי ותבואי בערך עוד חצי שעה לרחוב 'גבעת רקפת , מספר 11 ' "אוקי .. תודה באמת רבה רבה " אמרתי בחצי חיוך "חחח אין בעד מה (?) " .
….
אז אתם רוצים לדעת עלי??
שמעי גניפר לי' , חבריי ואימי מכנים אותי גן ', ה' בירך אותי ביופי , אני עם עיניים כחולות אשר צבעם מזכירות את הים .. שערי חלק וגופי יש מלא במקומות הנכונים .. יותר מזה לא ברכו אותי … כפי ששמתם לב אני ואימי נמאות בבעיות כלכליות קשות .. אני לא יכולה להרשות לעצמי כלום … אבל אני מבטיה לכם ! שאני עוד יצליח להלות לאימי חיוך על פנייה ..
תגובות (10)
מושלםםם
אני אהבתי!!
תמשיכייי
חמוד מאוד תמשיכי
מהמם תתחיליייי
זה נשמע ממש נחמד, רק הערה קטנה… את הקיצור לשמה, אמורים לכתוב "ג'ן" ולא "גן' "… כנ"ל עם שמה, זה ג'ניפר ולא גניפר או גניפר', טוב?
נשמע ממש מעניין… יש קצת בעיות בניסוח אבל אניניודעת שאת תוכלי.לעבוד עליהן:)
אזז… תמשיכייי!!!
תמשיכי ואהבתם יכולה להשמר בסוד? ככה זה יוסיף עוד גחלים לאהבה הבוערת שלהם חחחחחח
תמשיכי !! זה מעניין…
תמשיכי זה ממש מעניין ומסקרן :)
מעניין!! מאוד אהבתי,תמשיכי ♥