סיפור אהבה בהוואי-פרק 24
סיפור האהבה ביני לבין קייל עלה שלב.
הסכמתי להפגש עם כריס,בעוד קייל נקרע בפנים.
נפגשתי איתו בסתר,בכל הזדמנות.בכל פעם שכריס נעלם מהשטח.
ישבנו ערב אחד בחדר שלו,ודיברנו.
"אני לא יכול יותר,מאיה.."הוא נאנח,נוגע ומלטף את זרועי.
"גם אני.."עניתי,משירה מבט אל תוך העיניים המדהימות שלו.לפתע,נדמה היה לי כי ראיתי בתוכן דמעות.דמעות של לב שבור.
"אתה בוכה?"שאלתי אותו.
"לא,"ענה במין חצי חיוך נבוך,"העיניים שלי סתם רגישות."
"אבל כואב לך."אמרתי,נוגעת בו.
"זה יהיה שקר גס אם אני אגיד לך שלא.."הוא אמר שוב.
"אני שונאת אותו."קראתי,"אני שונאת כשהוא נוגע בי..כולי מצטרמררת."
"מאיה,"הוא פנה אליי.."בכל פעם שאת כל כך קרובה אליי כשאנחנו בחוץ,כשאני יודע שהוא בסביבה וצופה בנו,הגוף שלי לוהט.הדם שלי בוער בתוך העורקים.הלב שלי הולם בי כל כך חזק,עד שאני לא מצליח לנשום.אני מת לגעת בך,ולא יכול.אני מרגיש שאני מתמוטט ובא לי למות,בכל פעם שאת מביטה בי בעיניים המדהימות שלך.כל פעם כשאני חושב עלייך כשאת איתו,זה כואב.אלוהים,זה כל כך כואב."
"אבל אתה יודע שדבר לא קורה ביני לבינו.."אמרתי לו,"אני אוהבת אותך.לא אותו."
"הוא מנסה לגעת בך?"שאל.."לנשק אותך?"
"לפעמים.."אמרתי,"אבל אני לא נותנת לו לגעת בי."
"את יודעת? אני חושב קדימה.."החל לומר.
"על מה?"שאלתי.
"מאיה,"החל לומר,"מה שיש בינינו זה לא סתם רומן.זו אהבה אמיתית.תקראי לי מיושן,אבל אני באמת מאמין בזה.ואני לא אוכל לחיות עם עצמי אם אתן לך ללכת. מצאתי אותך,ואת מצאת אותי.עם ולמרות כל הכאב,אני מתכוון לבלות איתך כל רגע נתון מחיי,עד לרגע מותי."
הבטתי בקייל,נרגשת.הוא אמר לי את הדבר היפה ביותר שגבר איי פעם אמר לי.
יש לו לב מדהים ונפש יפייפיה.מרגע לרגע,התאהבתי בו יותר.הפגיעות שלו,כבשה אותי.
התנינו אהבים בסתר.בחדרו של קייל.כשלאחר מיכן שכבנו במיטה זה לצד זו,והבטנו זה לזו בעיניים.
"אני אוהב אותך."הוא אמר שוב ושוב,כשעיניו מרצדות.
נדמה היה כי הביט בי כשסערת רגשות מתחוללת בתוכו.
בכל נשיקה שלו,הרגשתי את זה.
תגובות (6)
באלי עוד פרק
תמשיכי *~*
יאא אבלל למה אתת לא כוותבת מתיי שהייא נפגשת עם קייל ?
תמשיכייי >
כרייס **
תמשיכי מהר!!!!
תמשיכי!!!