סיפור אהבה בהוואי-פרק 23
הבטתי בקייל ששחה בבריכה,חמושה במשקפיי השמש שלי.כך,הוא לא ישים לב שאני מביטה בו.
מביטה בו בעיניים דומעות.הוא נראה לי כל כך פגיע כרגע.אלא,שהוא לא כל כך מראה את זה חיצונית.
לגברים יש נטיה מוזרה להפנים כל דבר שקשור ברגש ולא להעלותו על פני השטח,עד שזה מתפרץ.
הייתי שקועה בלשכב בצל עם כוס המרגריטה הקפואה שלי,עד שלפתע ראיתי אותו יוצא מהבריכה נוטף מיים כולו.מביטה בגוף האלוהי שלו.
הלב שלי געש בתוכי,כשהוא מתקרב לכיוון שלי.איין לי מושג גם הוא הבחין בי או לא.
הגוף שלי כבר נואש,עורג למגע שלו.אפילו סתם ליטוף קטן.
לא הבנתי שבעצם כואב לו.כל כך כואב לו שהוא מעדיף לא לדבר על זה.
"קייל.."פניתי אליו.
"את עוקבת אחריי?"הוא שאל מתנגב במגבת שלו.
"אני חייבת לדבר איתך.."אמרתי לו,כבר לא יכולה להתאפק.אני כל כך אוהבת אותו.
"לא כאן."אמר,קייל.."בואי איתי.."אחז בידי,סורק את השטח ומוודא שכריס לא נמצא בסביבה.
נכנסנו לתוך חדרון קטן במסדרון.
כשלפתע,חשתי בנשימותיו המהירות .השפתיים שלו נגעו בשפתיי.הוא נישק אותי בלהט.
נישקתי אותו בחזרה בלי לחשוב פעמיים.
התנשקנו בתוך החדרון הקטן.קייל אחז בי.הלב שלו דהר על 120.
"איין לך מושג כמה התגעגעתי אלייך."הוא לחש לי מלטף את פניי,כשאני כל כך מאושרת להיות סוף סוף בזרועותיו.."..חשבתי שאני אמות אם לא אנשק אותך."
"אני מרגישה בדיוק כמוך.."נאנחתי בזרועותיו.
"כל מבט שלך.כל מגע..מרגיש כמו סכין חדה שחודרת לתוכי וחותכת לי את הלב לחתיכות."הוא נאנח.
"אז מה עכשיו..?"שאלתי.
"אני לא יודע."החל לומר,מחבק אותי בזרועותיו,"אבל,אני לא מתכוון לוותר עלייך.אני כל כך אוהב אותך,מאיה.שאיין לך מושג."
"כריס ינסה לפגוע בנו."אמרתי לו.
"הוא יצטרך קודם לפגוע בי.אני לא אתן לו להתקרב אלייך."אמר.
"הוא יהרוג אותך!"קראתי מפוחדת.."כריס הוא אדם מסוכן ובלתי צפוי.הוא פסיכופט."
"שיהרוג אותי."אמר קייל.."אני לא פוחד ממנו."
"אל תדבר כך.."אמרתי,"אני לא אתן לו לפגוע בך."
חששתי לו,חמרות שידעתי שהוא גבר מאוד חזק,פיזית ונפשית.ידעתי על כישורי הקרב שלו.
יש לו חגורה שחורה בטאיקוואנדו.אבל,פחדתי.כי אני אוהבת אותו.
"נפגש בסתר."הצעתי..
"אני מסכים.."אמר לאחר שהרהר בכך מספר שניות.
ככה זה.כשאוהבים,לא משנה מה..מוכנים לעשות הכל.וזה כולל הכל.
תגובות (5)
אבלאבל גם באלי חבר כמו קייל O':
תמשייכיי !
חחח תמשיכי!!!!!!!!
יאיי הם היו ביחד בסתר ואני רוצה עוד פרק היום
אני דווקא אווהבת את שנייהם את הצד של קייל שזה מלאך ..
ואת הצד של כריס שזה השטן ^^
תמשיכייי >
אלוהים!! את חייבת להמשיך!!
זה סיפור כזה מדהים, אני לא יכולה להפסיק לקרוא אותו!
כריס כזה מפלצת, וקייל כל כך מתוק… מסכנה מאיה שהיא ככה נקרעת מאהובה…
תמשיכי עוד היום!!!