ביתו של כהן המאיה
הייתה זו שעת בוקר מוקדמת , עשן המדורה האפור עלה והתיימר מעלה , לעבר השמיים הכחולים , הנקיים מכל ענן , אור חיוור כחול האיר את פנייה של נערה שחומת עור בעלת עייני תפוח גדולות , וגומות עמוקות בלחייה , פייה האדמדם בלט מתוך הפנים הקטנות והשחומות וכן גם עינייה היפות המעוטרות בריסים שחורים שחורים , צפופים , כמעיין מסגרת .
שערה הארוך השחור והעבות היה קלוע הצמה על עורפה הדק וגבה הזקוף היה רכון אל עבר הנהר הקריר , המטיח את גליו העדינים שוב ושוב בגדה החיוורת .
היא שטפה את פנייה העייפים והביטה סביב , איש לא היה שם .
הביטה סביב עוד דקות במספר ואז פנתה אל עבר היער העבות , שקיבל אותה אליו בזרועות פתוחות , סוגר אחריה את מצע הענפים העבות .
קאיה , בתו של הכהן הגדול של שבט המאיה , הייתה מבין היפות ביותר בכל האזור , גברים רבים חשקו בה , ורצו אותה לאישה , הן בשל יופייה הרב והן בשל המעמד המכובד , ביתו של הכהן .
קאיה הייתה נערה שקטה ,
עוד לא מלאו לה 17 אביבים , היא אהבה את הנהר השוקט שעבר בין המחנות של שני השבטים המאיה והאינקה , ונהגה לצאת לטבול בו בכל בוקר , עוד לפני שהחמה האודמת הפציעה והאירה את הכפר השקט , עשוי כולו בתי בוץ מפוארים , וגגות קש חיוורים .
לאחר שהייתה שוטפת את פנייה ואת גופה הענוג הייתה פונה לעבר מפעל הסריגה , שם היו סורגות נשים אחדות , את בגדיהם היפים והמרהיבים בצבעים של המלכים והכהנים , קאיה תפרה לאביה את בגדיו , הייתה מלאכה זו , מלאכת הסריגה , מלאכה שנחשה חשובה ועיקרית מאוד , וקאיה היטיבה לסרוג .
זה היה יום בהיר , השמש הפציעה מבין ענפי העצים העבותים , שלפתע נשמעו קולות מכיוון היער , הייתה זו ללא ספק שפה זרה , עם מבטא צורם ועם זאת מתנגן לאוזן .
לאחר דקות מספר לאחר שנשמעו הקולות , פרצו אל המחנה חמישה אלים , רכובים על חיה לא ידועה , פניהם של האלים היו חיוורות , ועיניהם הבהירות בלטו מהם , את החיה שעלייה רחבו לא ראו השבט מעולם , ולאחר שעזבו אותם אנשים , התפללו שלעולם לא יראו אותה שוב,
קאיה הייתה באותה עת רוחצת בנהר , וכשיצאה לובשת את בגדיה המועטים ופונה לעבר המסרגה , הבחינה בו ,
הוא עמד שם , כמו הפציע חמה מבין הענפים , מביט בה , עיניו תכולות כשמי הרקיע ועורו לבן כחלוקי הנחל , הוא היה אל , לא היה לה ספק.
הוא הביט בה שעה ארוכה , בוחן אותה במבטו , אט,אט התבהר חיוך לבן שיניים על פניו החיוורים .
הוא החל מתקדם אליה , פעימות ליבה הקצובות החלו להשתגע בקרבה , דפיקות היסטריות , מפוחדות , היא חשה הרגשה חמימה וחדשה ממלאת אותה , באותו רגע , היא לא ידעה שזאת אהבה .
כאשר הגיע אליה עצר , חייך חיוך שני במספר , ונשק לה על פיה ,
קאיה המבוהלת הביטה בו בחרדה , דבר כזה היה אסור לפני הנישואים , הוא טימא אותה .
היא נמלטה , מסרבת להביט לאחור בעוד האל צועק לעברה קריאות של צער , נטמעת בין העצים העבותים ….
תגובות (17)
וואו, מדהים!
גם הכתיבה, התיאורים… =]
אהבתי :)
מהמם=)תמשיכי!!!!!!!!
תודה :) אני אמשיך …
זה פשוט מ-ד-ה-י-ם! אהבתי מאוד!
תודה רבה :)
זה מושלם!! אני מתה על זה! תמשיכי^^
תודה רבה !
למהה. אתת. לאא. ממשיכההה?:( חחח פליז?
תנשיכי!!!
אני אומרת לך עוד יעשו על זה סרט בסוף חחחחחחחXD
חחחחחחחחח.. תודה רבה :)
ואו תמשיכי! אני פשוט אובססיבית לגבי סיפורים אינדייינים !
והסיפור שלך , אחד מהטובים ביותר ! התיאורים שלך מנומקים ומרגשים אותי !
הסיפור שלך באמת עשה לי פרפרים בבטן !
-מאיה-
אוי ! תודה רבה לך על התגובה הזו :) היא ריגשה אותי מאוד … פתאום כולם שמים לב לסיפור הזה .. איך זה ? אני אנסה להמשיך <3
תמשיכי מהר ! אני מתה לדעת מה יקרה….
אהבתי את הסיפור שלך לילך יקירתי מאד מאד מאד מאד תמשיכי בבקשה דחוף ביותר תודה ויום מקסים שיהיה לך ממני בקי ♥♥♥♥♥
למה את לא ממשיכה ?! אני כל הזמן בודקת אם המשכת או לא ומתאכזבת !!
וואו, איזה סיפור מהמם, משתגעת עליו, למרות שאני לא מתחברת אל סיפורי אהבה, זה ממש כישרון תמשיכי!!!!
תמשיכי נו.. אני מחכה כבר יותר משבועיים..(בערך)