הנסיכה ❤
שבוע טוב : ) בידיוק עכשיו יצאו שלושה כוכבים אני ימשיך מחר אני אוהבת אותכן

סיפורי ערסים ליאן ורון פרק 8

הנסיכה ❤ 03/05/2014 1530 צפיות 2 תגובות
שבוע טוב : ) בידיוק עכשיו יצאו שלושה כוכבים אני ימשיך מחר אני אוהבת אותכן

סיפורי ערסים ליאן ורון פרק 8 ~
אבל לפניי שהוא הספיק להרביץ לי אסי נכנס ודפק לו מכות של החיים בכיתי ממתי מפחד חיבקתי את רון ובכיתי לו על החזה "אני אוהבת אותך" אמרתי לרון וחיבקתי אותו שוב
~כעבור שבוע וחצי~
יום שבת לפניי כמה ימים אני ורון רבנו.. פעם ראשונה שאני לא קמה בבוקר והולכת לריבה.. אמרתי לעצמי שאין סיכוי שזה מה שיעצור אותי רבנו אבל נחזור. "ליאן נוו ליאן קומי" נועה צעקה עליי "מה כוססעמק מה?" צעקתי עלייה לא היה לי כוח לכלום בטח שלא להצקות "כבר שבע ויש מסיבה את באה?" יואווו הזמן המושלם לשכוח מה קרה אתמול מי יודע אולי במסיבה נחזור "קמה" נכנסתי להתקלח ויצאתי שיטטט כבר שמונה שמתי את זה (ברציתי להוסיף) רק עם שורט דפווק אותי ממש קצר באותו צבע "מוכנה יאאלה בואו ניצא מהר לפני שאחים שלי ישימו לב מה אני לובשת"
נ.מ של רון
הלכתי למסיבה ושתיתי איזה 4 כוסות ברבע שעה בערך ואז ראיתי אותה כוסית שלי היא לבשה שורט מה זה קצר כל המועדון הסתכל עליה משכתי אותה לבחוץ "אחח נו תעזוב אותי" היא אמרה לי ושיחררתי קצת את האחיזה "למה את לבושה ככה?" התעצבנתי "מה זה עיניינך ?" "זה עינייני כי אני לא יכול שכל המועדון מסתכל עלייך!!" "למה?" "כי אני לא יכול!!" "למה?!" "כי אני אוהב אותך!!"
נ.מ של ליאן
"כי אני אוהב אותך!!" לא שמתי לב שכבר כמעט חושך והתחילו לצאת כוכבים "את מבינ.." "שששש" אמרתי ושמתי לו יד על הפה "מה קרה?" הוא אמר והורדתי את היד שלי "1…..2…3 שבוע טוב" אמרתי וחיבקתי אותו "אהה שבוע טוב" הוא אמר ונישק אותי "תביני אני אוהב אותך זה לא הייתי אני היא נישקה אותי הדנה הזאת" "אני אוהבת אותך" אמרתי ונישקתי אותו הוא חייך "עכשיו תגידי לי מה זה המכנס הזה ?" הוא התעצבן קצת אופסי-דופסי "מכנס….יפה" "את נצמדת אליי ולא זזה ממני ברור?" הנהנתי לכן ונכנסנו רון הלך לכמה דקות לשירותים ואיזה אחד נצמד אליי ובא לנשק אותי ואז…


תגובות (2)

מושלם!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכייייייייייייי

03/05/2014 20:46

שלא יעיז! ! ! תמשיכייייייייייייייייייייי

03/05/2014 22:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך