הנסיכה ❤
אני ימשיך מחר אוהבת ♥

סיפורי ערסים ליאן ורון פרק 4

הנסיכה ❤ 28/04/2014 1715 צפיות 3 תגובות
אני ימשיך מחר אוהבת ♥

סיפורי ערסים ליאן ורון פרק 4 ~
**הפסקה**
"לי נועה בואו שנייה" אמרתי להן ויצאנו לבחוץ לספסלים "אני צריכה להגיד לכן משהו" אמרתי והתיישבתי על הספסל "מה קרה ליאני?" הן אמרו לי והתיישבו ליידי "התאהבתי ברון" "רון,רון? אח שלי?" לי שאלה אותי "כן" אמרתי והכנסתי את הראש בין הרגליים "וווואו ממש התאהבת?" נועה שאלה אותי "כן" "טוב אני הלכתי" "לאן לי?" נועה שאלה את לי "להבריז ולדבר אם מישהו" היא אמרה וקרצה לה.
מ.נ של רון
לי נכנסה אליי לחדר "מה את רוצה קרצי?" שאלתי אותה "שתענה לי על שאלה אחת" היא אמרה והתיישבה לי על המיטה "דברי" אמרתי והסתכלתי אלייה "יש משהו ביינך לבין ליאן?" כשהיא אמרה את השם שלה עברה בי צמרמורת, רציתי שיהיה בנינו משהו ברוור, אני אוהב אותה "לא, לא יודע, כלומר לא יודע.. אווווף" אמרתי וזרקתי את הכרית על הריצפה "אתה אוהב אותה?"היא שאלה אותי, לא ידעתי מה לענות.. בסוף, אחרי כמה דקות של שתיקה החלטתי לספר לה את האמת "כן" היא הייתה קצת בהלם אחרי שאמרתי כן "באמת אוהב כן?" "מה זאת השאלה הזאת קרצי ?" "אתה באמת אוהב אותה?" "כן כן אני אוהב אותה משאני הייתי בכיתה ח' בערך אהבתי אותה מה זאת השאלה הזאת?" צעקתי אלייה היא החיים שלי, היא האהבה היחידה שיש ליי.. אני נשבע. היא חיבקה אותי "אז לך תגיד לה את זה" "אין סכוי היא לא.." "אל תגיד שהיא לא אוהבת אותך כי היא כן.. היא אמרה לי את זה לפניי שבאתי" בשביל זה היא באה "מה? באמת?" שאלתי הייתי מופתע, מאוד מופתע "כן עכשיו עוף לי מהעיינים, יש לך משהו להגיד למישהי" היא אמרה, חיבקתי אותה ונתתי לה נשיקה בלחי "אוהב אותך קרצי" אמרתי לה ורצתי לליאן, היא הייתה בשיעור.. חכיתי שהיא תצא, ואז היא יצאה "ליאן תקשיבי אני חייב להגיד לך משהו" "מה קרה רון? הכל בסדר ?" "כן בטח, תבואי היום בשמונה לזולה. אנחנו חייבים לדבר" "אוקיי" חשבתי על זה שאני לא יכול להגיד לה ככה, היא באמצע בית ספר. אמרתי שאני יקבע איתה בזולה ויבוא שנייה אחריה יהיה יותר טוב.
נ.מ של ליאן
היום אנחנו נהיה ביחד בזולה, חשבתי על זה כל הזמן. נגמר בית ספר. הלכתי לחדר וחשבתי על כל מיני דברים עד שלא שמתי לב שהשעה כבר שש.. אוו מיי גאד! התקלחתי וכבר עברה שעה.. התלבשתי התאפרתי ושמתי איזה ליטר בושם ויצאתי. הגעתי לזולה, ישבתי על הספה ואז הוא הגיע חתיך כמו תמייד.. ווואי נמסתיי "ליאן" הוא אמר והתיישב לידי "אני אוהב אותך"


תגובות (3)

וואי,מושלם!
תמשיכיייייייייייייי

28/04/2014 20:57

אומייגד מושלםם יואוו אבל יש לי שאלה כאילו יש מצב שאת מוסיפה יותר תיאור של
בגדים כי רשמת התלבשתי והתאפרתי אני מבינה שזה לוקח קצת זמן מחשבה אבל זה יור מוסיף לדמיון אבל בסך הכל סיפור מ ה מ ם !!

28/04/2014 23:04

    אני יתחיל להוסיף מעכשיו :) כבר הוספתי בפרק 5 :)

    29/04/2014 17:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך