סיפורי ערסים-יובל ובן הקדמה

לא שלמה עם עצמה 02/01/2014 1239 צפיות 2 תגובות

אני מקווה שתאהבו את הסיפור
הקדמה:
יובל-כיתה י'
תיאור: שיער חום חלק ארוך עד התחת עיניים חומות דבש שאפשר לבהות בהם שעות.
לא הכי רזה אבל גם לא שמנה כמו שבת צריכה להיות.
אופי: חסרת ביטחון כלפי עצמה אין לי ביטחון עם בנים ביישנית תמיד תעזור לחברה כשצריך כשהיא עצובה היא לא יכולה להסתיר את זה בוכה הרבה אוהבת לשיר ולכתוב שירים.
חבר…??? אין הוא בגד בה
החברה הכי טובה שלה זאת סיוון .

סיוון-כיתה י'
תיאור: שיער שחור חלק מגיע עד למותניים עיינים חומות מבחינת הגוף היא כמו יובל בדיוק כמו שצריך לא רזה מדי ולא שמנה מדי.
אופי: בעלת ביטחון בטוחה לגבי המראה שלה חברה מדהימה אוהבת שיגועים מצחיקה חייכנית בעלת שמחת חיים בחיים לא תראה שהיא עצובה אוהבת לקים קניות מסיבות לצאת ובנים כמובן.
חבר…??? אין לא מעוניינת.

בן אמאסלם-כיתה י'ב
תיאור: חתיך עיינים ירוקות שיער שחור מוהיקן.
אופי: בטוח בעצמו אוהב את עצמו יותר מדי אפילו מסיבות אף פעם לא יפספס בנות שתייה נרגילה סיגריות? הדברים שהוא הכי אוהב המערכת יחסים הכי ארוכה שלא הייתה שבוע פוגע בבנות ולא אכפת לא בחיים לא התאהב המקובל של השכבה כול הבנות רוצות אותו.
החבר הכי טוב ירין.

ירין בוזגלו-כיתה י'ב.
אופי: חתיך עיניים חומות תספורת מוהיקן.
אופי: חולה על מסיבות מוסיקה זה אצלו בדם אף פעם לא יפספס מסיבה בנות שתייתה נרגילה האהבה היחידה שלו מחליף בנות כאילו זה גרביים.
יש לו יתרון כי הוא החבר הכי טוב של בן כול הבנות עוברות קודם כול אצלו הוא בודק אותם ואחר כך מעביר הלאה לבן.


תגובות (2)

תתחילי נשמע ממש יפה

02/01/2014 06:43

תמשיכי

02/01/2014 06:54
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך