סיפורי ערסים אלירן וחן-פרק 9
קמתי ושמתי את השיר של וואן דיירקשן Tell me a lie
ניסיתי לפתוח את הדלת,ונזכרתי שנעלתי את הדלת, שהיא נעולה.
נזכרתי באתמול, והתחלתי ליבכות . איך הוא עשה את? איך הוא בגד בי? מה הוא מטומטם?
הוצאתי מהארון נעלי בובה לבנות, ג\'ינס קרעים, חולצת בטן של בית ספר, ושמתי כובע ראפר שחור עם סמל של באטמן.
ירדתי למטה ויצאתי החוצה.
נקודת מבט של אלירן :
חן נכנסה לאוטובוס איזה כוסית! היא הביטה בי במבט כועס ואז נזכרתי ששירז הזונה נישקה אותי. \" חן חכי דקה !\" נשקתי אותה אבל היא עצרה אותי ואמרה \" מה אתה מטומטם איך אתה ..\" נשקתי אותה עוד הפעם והיא נתנה לי כאפה \"לך יא מטומטם \" התקרבתי לשירז ונשקתי אותי \"אני אוהב אותך\" אמרתי לה וראיתי שחן במבט קינאה ואמרתי לה \"נו אז את מקנאה?\" היא גלגלה את העיניים היפות שלה ואמרה \" לא !\" היא הלכה והתיישבה ליד גיל ההומו . איך היא יכולה כוס עמק ערס אני כל כך אוהב אותה רעבק למה?
נ.מ של חן
ראיתי שלירון נכנסה לאוטובוס וראיתי שהיא נופלת , ואז ראיתי שאח שלי, תפס אותה. זה כל כך הזכיר לי ואת אלירן. לירון ציחקקה וראיתי שהיא מסמיקה. נתי הרים אותה על הרגלים ואמר \"סורי מצטער לא יוד…\" ולירון נישקה אותו \"אני אוהבת אותך\" הוא התסכל אליה בעיניים ואמר \" גם אני אוהב אותך\"
תגובות (6)
יייייייייייייייייייש תודה תמשיכייייייייייי זה מושם ויש לה שם מושלם♥
אוייייייייייייייייייייייייי נושייייייייייייםםםםםםםםםם ואלירן אתה דפוק אם אתה אוהב אותה תלחם עלייה מפגר אחדדדדדדדדדדדדד למרות שאני מתה עלייךךךךךךךךךךך(איזה פיצול אני חחחח)תמשיכיייייייייייייייייייייייי
אני חושבת לעלות היום עוד פרק ומחר מרתון :) מה אתן חושבות? חוץ מזה הפרק הבא היה מותח במיוחד :)
תעלי עוד פרק היום פליז ! ♥
ונכון שאת כותבת אז את עושה ככה \" ערחחקכע "\
אני מעדיפה שתעשי פשוט רק ככה " " זה היה לך יותר נוח
זה האתר עשה לי ואין לי מושג למה כנראה באג
המשכתי :) הפרק ארוך :)