LaRrY&ZiAm
עוד פרק אחד סוף למרתון :)

סיפורי ערסים אלירן וחן- פרק 4

LaRrY&ZiAm 07/03/2014 2498 צפיות 6 תגובות
עוד פרק אחד סוף למרתון :)

היא נפלה על הידיים שלי… היא הייתה חמה כל כך… ואז קירבתי את הפנים שלי ,לפנים שלה, ונישקתי אותה. היא עצרה אותי,
"זה שהצלת אותי זה לא אומר שאתה צריך לנשק אותי" היא אמרה בעוקצניות היא קמה ממני "סליחה… אני לא יודע מה עבר אלי" אמרתי לה.
נ.מ של חן
"אני לא מאמינה שאלירן הערס הזה נישק אותי? מה לי ולו?"
אמרתי לרון אבל היא לא הקשיבה אין לי מושג מה יש לה
"רון מה יש לך?" רון הסתכלה אלי ואמרה "מה שיש לי זה זה שאני לא רוצה להיות חברה שלך יותר נמאס לי כבר! כולם רק מתחילים איתך ולא איתי!" הייתי בהלם "רוני את בסדר?" היא צעקה אלי "הכל בסדר איתי ואיי נמאס לי כבר! חופרת!"
הייתי בהלם היא פשוט הלכה , כנראה לא היינו צריכות להיות חברות. הלכתי לכיוון המחששה איפה שאח שלי נמצא בדרך כלל וראיתי שיושבות אליו איזה שתי בנות." נתי בוא שניה!" הוא ראה אותי והתקרב "מה את רוצה? " הוא אמר בקול סנובי "אני לא יודעת מה עובר על רון? " הוא התחיל לצעוק אלי "ובכלל מה את עושה פה זה האזור רק של הזונות ואת בטח ובטח שלא זונה, את בחיים אפילו לא עשית סקס!" התחלתי לשיר לעצמי "
Well you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but you're so hot that I melted
I fell right through the cracks, now I'm trying to get back”
הוא הסתכל אלי ואמר "יאו חפרת!" המשכתי לשיר "תתדברי או שאני חוזר!" הפסקתי לשיר והסתכלתי אליו ואמרתי "אני יכולה להיות איתך? רון אני לא יודעת מה קרה לה.."
הוא התחיל לצחוק והוא אמר "את חחח את לא זונה!" הוא משך לי באף ואמר "לא לכי לגל,גיל הזה שלך" ואז נזכרתי שיש לי אותו ואמרתי "ביי " ובצד ראיתי את אלירן, היה אליו כמה בנות ופאקינג רציתי להיות במקומן! אין לי מושג למה אבל הוא פשוט היה חתיך הורס עם השפתיים המושלמות שלו, הוא כל כך חתיך , בא לי פשוט לקפוץ אליו ולנשק אותו נשיקה ארוכה! הלוואי, הלכתי לכיוון מה יש לי? אני בסדר?
ראיתי את גיל ואמרתי לו "מה קורה?" הוא הרים גבה ואמר "סבבה ואיתך?"
-צלצול-
נכנסתי לכיתה והיה שיעור עברית,והיה עבודה בקבוצות ואני נתקעתי עם אלירן נתי ושירז יאו למה?
נ.מ של אלירן
יש סוף סוף דרך שאני יכול להיתחבר אליה, היא כל כך מושלמת…
אני חייב לנשק אותה השפתיים שלה כל כך רכות, ונעימות ,והיא כל כך חמה…
עבדנו על הצגה, המורה הביאה לנו טקסט די של ילדים שלגיה ושבעת הגמדים והיא אמרה לנו להפוך את זה ליותר ראליסטי ואמיתי, כולם חושבים שאני לא לומד,אבל אני כן! .
חילקנו ככה : שירז : מכשפה אני: הנסיך (מתאים לי כפרות) נתי : שבעת הגמדים (נקרעתי!)
וכמובן היפה מי כולן חן: שלגיה


תגובות (6)

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

07/03/2014 13:09

אבא המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

07/03/2014 13:10

תמשיכי מוושלם!❤

07/03/2014 13:14

תמשיכיייייייייייייי

07/03/2014 13:14

ישלי רעיון כאילו אם באלך לשלב אותו שכאילו נמאס לה אז היא עוברת לפנימייה והיא הופכת להיות ה"מלכה" של הפנימייה ויש לה חבר.
היא חוזרת אחרי כמה זמן והולכת להגגיד שלום לאח שלה אבל לא בנחמדות אלא בהתנשאות ואז חבר של אח שלה אומר לה ליד כל החברים "היי הנה חברה של עוז (נגיד את יכולה לשנות אם תכניסי) ואז היא מרימה גבה ואז שני בנים שיושבים לידו נותנים לו כאפה כזאת בראש ואז הוא אומר " מה ישלכם?!" הסכם " הם אומרים "ושלום לידידים הכי חתיכים שלי" היא אומרת להם וזהו
תמשיכייייייייייי

07/03/2014 14:07

חח תודה לרעיון אבל יש לי בראש רעיון :) אולי עונה שניה ויש 2 פרקים לסיום המרתון :)

07/03/2014 14:15
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך