סיפורי ערסים אלירן וחן- פרק 3
אלירן ונתי נכנסנו לכיתה , וכמובן, באיחור. אני וגיל הסתכלנו אליהם ואמרנו "לא יצא מהם כלום בחיים" .
כולם ידעו את זה, הם תמיד היו במחששה, כמה פעמים שניסיתי ללמד את נתי ללמוד הוא לא מקשיב! הוא תמיד אומר שהוא יותר מדי "קול" בשביל זה.
המנהל נכנס לכיתה ואמר לי וביקש מהמורה עוד מישהו ,והיא אמרה שהיא כבר תישלח ,הוא ביקש ממני לסדר את המגרש הספורט לקראת משחק כדורסל .
הוא הביא לי כמה טושים נירות לקשט ופוסטרים. וביקש ממני לסדר הכי יפה שאפשר. ואז אלירן נכנס ושאל "אז מה עושים?" הסתכלתי אליו בגיחוך ואמרתי "אתה ? עוזר לי? " הוא גילגל את עיניו ואמר "כן אני" והתחלתי לצחוק "אתה? חה-חה-חה! המורה נפלה על הראש!" הוא אמר בכעס עוד פעם " מה עושים" אני שעדין הייתי במתקפת הצחוק שלי אמרתי לו "שידביק על הקיר את הפוסטרים". אלירן דיבר לעצמו כמה פעמים לא הבנתי למה אבל זה לא היה משנה העיקר שהיה יפה פה למשחק הזה.
נ.מ של אלירן
המנהל נכנס לכיתה וביקש מהמורה את חן ועוד משהו, והיא אמרה לי לצאת, יופי המשוגעת .הלכתי אחרי המנהל וראיתי שהיא נכנסת לאולם הספורט ושאלתי אותה מה עושים , והיא צחקה אלי , אבל זה לא משנה כל כך, היא סתם משוגעת, והיא אמרה לי לתלות פוסטרים על הקיר, הדבקתי אותם ואז ראיתי שהיא עשתה את השלט הגדול שהיה מעל המגרש. אמרתי לה "הוא ממש יפה את יודעת?" היא הסתכלה ואמרה "כן תודה" היא סמיקה אלי והיא היתה נראת כל כך יפה.. היא כל כך יפה… העיניים שלה, בולעות אותי. בחיים זה לא קרה לי, שככה הייתי מאוהב, רגע רגע אלירן? אתה מאוהב? בחיים לא! "אלירן תעזור לי דקה.. תחזיק את הסולם",החזקתי את הסולם והיא עלתה למעלה ואז הסולם התנדנד קצת והיא נפלה על…
תגובות (2)
תמשיכייייייייייייייייי
תמשיכייייייייי