LaRrY&ZiAm
זהו למרתון :) מקווה שניהנתם מחר יעלה עוד פרק :)

סיפורי ערסים אלירן וחן- פרקים 6+7

LaRrY&ZiAm 07/03/2014 2329 צפיות 2 תגובות
זהו למרתון :) מקווה שניהנתם מחר יעלה עוד פרק :)

נפלתי בדיוק על אלירן.
"אז יש לך עוד עיסוקים חוץ מליפול אלי?"
הוא חייך אלי ונישק אותי ואמרתי לו "זה העיסוק היחיד שלי"
אח שלי עמד שם וחייך כאלו הוא בעצמו מנשק את אהבת חייו.
המשכנו להתנשק ואלירן שאל אותי עם אני רוצה לשבת לידו.
עניתי לו "לא כי יש לי חברות אתה יודע" חייכתי אליו
"ולי יש חברה " הוא נישק אותי נשיקה ארוכה (מי שלא הבין הם חברים)
כל אחד חזר למקום שלו ואז לירון אמרה "ספרי הכל!!!!" חייכתי עליה והתחלתי לספר

"יאו באמת? איזה רומנטים!" לירון אמרה
"כן"חייכתי אליה "רוצה לבוא אלי ההורים לא בבית ואני עושה מסיבה "
לירון הסתכלה דקה לאחור כי שמעה צעקה ואמרה "בטח ברור , אבל שניה מי זה הילד הזה?" הסתכלתי מאחורה וראיתי את גיל ואמרתי לה "אה זה החתיך שלי גיל ידיד טוב שלי"
היא הסתכלה אליו ואמרה "אומייגד באמת? הוא כל כך חתיך!" הסתכלתי אליה ואמרתי "את תהי מצאת חן בעיניו" היא כל כך התרגשה ואמרה "אומייגד יששש"
הגעתי לבית שלי ואמרתי ללירון לבוא ב 9 לפה
"נו מכוערת איך היה היום?"
נתתי לו מכה בראש ואמרתי "סבבוש בבוש"
והתחלתי לרוץ והוא אחרי ,תמיד הינו סוג של ילדים קטנים כאלה, אוהבים אחד את השני, אבל גם מעצבנים. הוא סוף סוף תפס אותי ושמעתי רעש מבחוץ. יצאתי וראיתי חתלתול קטן, הרמתי אותו ולקחתי אותו הביתה.
-מספר לא מזוהה-
האייפון שלי צילצל, ועניתי : "הלו מי זה " שאלתי "זאת לירון" חייכתי ואמרתי "לירונוש! מה רצית?"
"רציתי שתביאי לי את הטלפון של גיל זה בסדר?" צחקתי ואמרתי " ברור! שניה אני שולחת" ניתקתי את השיחה ושלחתי לה את המספר שלו.
רשמתי את המספר שלה בטלפון. בדקתי רשימות (יודעים חנונית) וראיתי : יום הולדת לי 3>
"אומייגד, עוד שבוע יש לי יום הולדת ולא ידעתי? סתומי"
"אה אז זה מה שאת סתומה!" צחק אלי נתי
"אוף סתום גם כן אתה" מילמלתי לעצמי
"אני יוצאת לקנות דברים למסיבה שלנו" צעקתי לנתי
"רגע רגע ממתי זה המסיבה שלנו?" נתי ירד במדרגות
"ממתי שהחלטתי " הוצאתי לו לשון ויצאתי החוצה
שחכתי שעדין אני צריכה מבוגר, וחזרתי הביתה וביקשתי מנתי שיבוא איתי
"טוב טוב דקה אני בא" נכנסנו לאוטו והוא התחיל לחפור על זה שאני לא צריכה ללמוד ממנו, הוא גדול ממני בכולה שנה שלא יגזים (עליתי לכיתה א בגיל 6) ואמרתי לו "תרגע אתה לא אבא שלי ! אני בחיים לא יהיה כמוך!" ואז שינינו התחלנו לצחוק.
נכנסנו לסופר מרקט והתחלנו להעמיס, שתיה קלה,חטיפים ועוד מלאלאלא דברים ואז הוא אמר, "דקה דקה דקה חסר לי משהו, אלכוהול!."
הסתכלתי אליו ואמרתי ,"היית מת אנחנו הולכים!"
"מה היית מת? מאמי זה מסיבה שלי!" התחלתי לצחוק ואמרתי
"הולכים!" הוא נהיה פרצוץ חמוץ
"טוב אתה יודע שאני אלרגית לאלכוהול.."
הוא הסתכל אלי ואמר "כן את פחחח"
"מה פחח? תסתום!" נתתי לו מכה בראש
נתי לקח בסוד כמה אלכוהול ולמרות שראיתי נתתי לו לקחת.
שילמנו ונסענו הביתה. כמובן שברדיו היה מזרחית, ובגלל שזה האוטו שלי וגם של נתי היה שמה גם דיסקים של וואן דיירקשן, אז שמתי את הדיסק ונתי אמר "נו מה ההומאים האלה עכשיו? כוסעמק" הסתכלתי אליו ואמרתי "שוש ימכוער" ושוב פעם צחקנו ברקע התנגן השיר Last First Kiss והתחלתי לשיר קולי קולות את השיר ואז נתי אמר " שוש יפדחנית"
והתחלתי לצחוק אליו נכנסו לבית שלנו והחתלתול ישב על הספא, הוא היה חמוד
וכמובן נתי אמר " איכס מה פתאום יש פה חתול?!?"
החתלתול התקרב אלי והחזקתי אותו "תראה איזה חמוד הוא !" נתי הפך מפרצוץ צחוק לנגעל ונתתי לו מכה על הראש ואמרתי "יאו איזה טיפש אתה"
התחלנו לסדר את הבית והשעה היתה כבר 8 הכל היה מוכן היסתכלנו אחד על השני , ורצנו מהר כל אחד לחדר שלו.


תגובות (2)

תמשיכייייייייייייי

07/03/2014 16:42

תמשיכייי

07/03/2014 17:31
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך