סיפורי ערסים אור ודוד פרק 29 פרק לפני אחרון ..
קמתי לבצפר בעצב .. לבשתי טייץ שחור וחולצה לבנה ונעלי אולסטאר שחורות חצי מגף שמתי אודם בורדו מסקרה קוקו גבוה ויצאתי לתחנה .
הייתי עם הפרצוף לריצפה וראיתי את דוד .
" דוד ? " אמרתי וניגשתי אליו הייתי צמודה אליו , הסתכלתי אליו לתוך העיינים
" מה אור ? "
" אני מצטערת "
" סליחה לא תעזור לך "
" אתה עדיין אוהב אותי ? "
" כן .. אבל את לא אותי "
" אני כן אוהבת אותך , אתה לא נותן לי לאהוב אותך "
" אור , היית התקופה הכי טוובה בחיים שלי אבל גם תקופות טובות נגמרות "
" אני יודעת שלא תסלח לי , אבל תדע שאני אוהבת אותך " אמרתי וחייכתי יותר נכון ניסתי לחייך ליטפתי את הלחי שלו כי אני יודעת שזו הפעם האחרונה שאני אראה אותו מולי .
הוא חיבק אותי ' חיבוק של ידידים ' ועלייתי לאוטובוס .
נקודת מבט דוד :
חיבקתי אותה , הרחתי אותה , אבל הכי גרוע איבדתי אותה ראיתי אותה עולה לאוטובוס מנסה שלא לבכות הלב שלי נשבר , רציתי שהכאב הזה ייעלם הדלקתי סיגריה וישבתי בספסל , וחשבתי עד כמה החיים שלי חרררררא אחד גדול , היא אף פעם לא תהייה שלי שוב ..
פתאום מישהי ישבה לידי , כוסית כזו נראת טוב ..
" היי " אמרתי לה
" היי "
" מה השם ? "
" שיר ושלך ? "
" דוד "
" אחלה " היא אמרה ועלתה לאותו קו שאור עלתה ..
נקודת מבט אבי :
ראיתי את אור נכנסת לבצפר עם עיינים אדומות , אחריי הנשיקה המדהימה שלנו וואי וואי הרגשתי בעננים .
" נסיכה שליי " אמרתי ובאתי לתת לה חיבוק והיא העיפה לסטירה .
" אל תתקרב אליי בחיים , שומע !? בחיים אני שונאת אותך אבי הרסת לי את החיים הרסת , תתרחק ממני כמה שיותר מהר !! "
" תירגעי מה ישלך ?? " אמרתי בעצבן לא באה לי בטוב
" מה ישלי ?! מה יש לי ? אתה יידעת שיש לי חבר ובכל זאת נישקת אותי והרסת לי את החיים" היא אמרה והתחילה לבכות ושמעו את הכאב שיש לה בלב , כשהיא דיברה .
נקודת מבט אור :
הלכתי לשירותים שטפתי פנים ונרגעתי קצת הלכתי לכיתה וישבתי ליד שיר
" היי יאו את לא יודעת איזה חתיך פגשתי היום בבוקר ! "
" חח מה השם שלו ? "
" דוד . . " היא אמרה והלב שלי החסיר פעימה הרגשתי כאילו שמתי שהיא אמרה את השם שלו , העולם עצר מלכת ..
" איזה דוד ? איפה פגשת אותו ?! " שאלתי
" הא בתחנה מול הקיוסק של יוסי , ולא יודעת מה השם משפחה שלו אבל אני יודעת שהוא הייה אתמול בווינה ראיתי אותו " היא אמרה בהתרגשות הרגשתי שזה הדוד שלי אבל לא לא רציתי לדעת ..
*
הגעתי הביתה נכנסתי למיטה שמתי את השמיכה מעליי והתפרקתי בבכי אימא שלי פתחה את הדלת
" אור ? אור ? קרה משהו ? "
" לא אימא לא קרה לי כלום " ניסתי להגיד בקול רגיל
" אוקי .. " היא אמרה וייצאה מהחדר התקשרתי לדוד הוא ענה אבל לא דיבר
" אני אוהבת אותך ואני מצטערת עשיתי טעות אני יודעת שלא תסלח לי ואני מתגעגעת אלייך בבקשה אל תוותר עליי אני לא וויתרתי עלייך " אמרתי בוכה בחיים לא בכיתי ככה !
" אור … מה עובר עלייך ?!" שיר ענתה
" אויש סורי חח בטעות התקשרתי לדוד הלא נכון , נסיכה שלי אני רואה שאת עם הדוד החתיךשלך ? "
" כן , איזה נסיך הוא יא מאמא "
" טוב ביי חייבת ללכת " אמרתי וניתקתי ובכיתי עוד יותר זהו הם ביחד . .
*** כעבור 3 חודשים ***
הגיע החופש הגדול , דוד ושיר עדיין ביחד .. ואני ..
תגובות (3)
לא לא שדוד ואור יחזרווו
תמשיכיי זה מ-ה-מ-ם
אור ודוד צריכים להיות ביחד
תמשיכי עכשיו אוקי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!