sahar_love_live_smile
תודה רבה על כל התגובות!!! מאוהבת בכןןן 3> פרק חדש ומאוד מעניין היום! אשמח אם תגיבו מה דעתכן ... מחר פרק חדש בנתיים תהנווו.....

סיפורי ערסים-אביאל ודני:)~פרק 8

sahar_love_live_smile 28/08/2014 5886 צפיות 12 תגובות
תודה רבה על כל התגובות!!! מאוהבת בכןןן 3> פרק חדש ומאוד מעניין היום! אשמח אם תגיבו מה דעתכן ... מחר פרק חדש בנתיים תהנווו.....

~נקודת המבט של דני~

עברו יומיים מאז שאני ואביאל נפגשנו במעלית ומחר אנחנו אמורים להיפגש עוד פעם..אהה וגם מחר ה״פגישה״ של ליבי ומתן.
כשהשיעור נגמר הלכתי לקפיטריה ועמדתי בתור.
״הקיצר אמרו לי שהוא ואיזה בלונדינית אחת נמרחו אחד על השני כל הערב…״ איזה בת אחת אמרה
״בונאה האביאל הזה..לא נח לרגע חחחח״ חברה שלה אמרה.
מהה ?! אביאל ?! אביאל שליי?! הוא לא ניסה לנשק אותי ?! אני לא מאמינההה! אני שונאת אותווו! יוואו עד יום חמישי אני לא מדברת איתו!

~נקודת המבט של אביאל~

יום חמישי הגיע זרקתי על עצמי משהו והלכתי לספרייה.. בנדר שאין לי מושג מה הולך להיות היום! כוסאמק! איפה היא?!
״סליחה שאיחרתי היו לי דברים״ היא אמרה
״כן שמענו עלייך..יאללה בואי בואי נתחיל״ אמרתי בעצבים
התחלנו לעבוד היא כתבה כמה דברים ואני הסתכלתי עלייה..וואלה מה אני ילד בן שנתיים שאני אתחיל לגזור פה דברים ולעשות עבודות יצירה ?!
״אז מהה..מי זאת החדשה הזאת ?״ היא שאלה..סופסוף משהו מעניין
״סתם לא משהו רציניי..אבל וואלה כוסיתעל״ אמרתי, מנסה להדליק אותה.
״שמעתי שהיא לא משהוו בשיטט סתם פרחה..״זה היה נשמע כאילו היא מקנאה..המשכתי..נשחק בה קצת.
״הופהה מישהי פה מקנאה!״ צחקתי
״מי מקנא בה? כולה שאלתי !״ היא התעצבנה
״טוב פסדר״ אמרתי
אחרי חצי שעה של גזירה, ציור וחפירות סיימנו את זה סופסוף..ליוויתי אותה הבייתה ועמדנו מחוץ לדלת.
״אהה נכון אמא שלי לא בבית״היא אמרה ופתחה עם המפתח שהיה לה בתיק..
״אתה רוצה להיכנס לשתות..?״ היא שאלה
זה היה ברור שהיא רוצה אותי..לא כל אחת מכניסה מישהו לבית שלה..אבל זרמתי איתה..יש מצב שהייתי דלוק עלייה טיפה ?!
״כן״ אמרתי בקור ונכנסנו.
היא הביאה לי ולה כוס קולה..סיימתי את שלי בשנייה והסתכלתי עלייה שותהה..איזה יפהה אלוהיים!

״מהה ?״היא שאלה וצחקה
״מה?״ שאלתי..יכול להיות שבהיתי בה ?
״מה אתה בוהה ביי? חחח״
״לא בוהה סתם ראיתיי את הגינה מאחורייך..את יודעת יש פה חלון״ איזה תירוץ מסריחח
״טוב..מה שתגיד..״היא אמרה..
״אהה איפה השירותים ? ״ ניסיתי להעביר נושא..מה יש לה למה היא לא רוצה לנשק אותיי ?!
״אהה בוא אני אראה לך..״ היא הלכה לפניי ואני מסתכל על השיער היה שלה ..טוב וגם קצת על התחת..כבר אמרתי שהיא כוסית?!

תוך כדי שהיא הולכת היא דיברה איתי..אפילו לא הקשבתי למה שהיא אמרה ואז אני פשוט זוכר שהיא נתקעה במשהו.
״אמאאא״ היא כמעט נפלה
״הופ!!״ תפסתי אותה שנייה לפני שהרצפה והראש שלה עושים פגישת מחזור מטורפת.
״וואי תודה״ היא אמרה ועדיין נשארה בין הידייים שליי..כמו בסרטים המעפנים האלה שכל הבנות הממורמרות רואות..ממש ככה

~נקודת המבט של דני~

הוא תפס אותי! איזה מזלל!! גבר שליי!! לאחיזה שלו היה קסם כזה,בידים הגבריות שלו הרגשתי הכי בטוחה בעולם..הראשים שלנו היו קרובים..ואני כל כך כל כך קרוצה אותוו.. פשוט עשיתי את זה התקרבתי אליו עם הראש אל השפתיים שלו..ותופתעו או לא.. הוא התקרב בחזרה וככה בתוך פחות משלוש שניות השפתיים שלי היו כבר בשלו.
זאת היתה הנשיקה הכי טובה שהייתה לי בחיים..הוא מנשק מדהיים!!
נעמדתי על הרגליים תוך כדי אנחנו ממשיכים להתנשק..זה היה פשוט מדהים!
התנתקתי לרגע מהנשיקה ושאלתי אותו עם הוא רוצה לעלות לחדר שלי..הוא הנהן ועלינו מחובקים. כשנכנסנו כבר היינו בעיצומה של נישקה מטורפת ונשכבנו על המיטה..הידיים שלו תפסו בפנים שלי ואני שיחקתי לו בשיער ..זה היה פשוט מדהים! אני חייבת לספר את זה מחר לליבי!

~נקודת המבט של אביאל~

וואו! היא יודעת לנשק יותר טוב מכול הפרוצות שהייתי איתן..ולהן יש ניסיון!
אחרי חציי שעה בערך התנתקתי מהנשיקה וקמתי.
״מאוחר ולך יש בית ספר מחר״ אמרתי אני רוצה להשאיר אותה עם טעם של עוד.
״מה אתה רציני בוא כבר!״היא צעקה ומשכה ביד שליי
״יאללה ביי..!״צעקתי
״אהה ודרך אגב תודה על הקולה ;)״ קרצתי ויצאתיי. סופסוף היא שליי

~נקודת המבט של דניי~

״אהה ודרך אגב תודה על הקולה ;)״ הוא קרץ ויצא. בכל פעם אחרת הייתי כועסת עליו שהוא חש את עצמו.אבל לא יודעת מה קרה עכשיו..פשוט…פשוט…פשוט רציתי לצרוח! נשארתי על המיטה מחבקת את הכרית עם חיוך ע נ ק י מרוח על הפנים והייתי מאושרת..סופסוף הייתי מאושרת. רציתי לספר לליבי.
״את ישנה אצלי היום יש לי בית ריק״ קיבלתי הודעה מליבי
״נשבעת שרציתי לכתוב את זה עכשיו״ חזרתי אלייה ״עוד שעה אצלך״
אמוש בדיוק חזרה אמרתי לה שלום והחכתי להתקלח ..לבשתי את הפיגמה הקצרה שלי של ניקי..בכל זאת עדיין חם חח ושמתי בתיק בגדים למחר, מברשת ומשחת שיניים מסרק ועוד כל מיני דברים ויצאתי.
התקדמתי לכיוון של הבית שלה..אני ממש מתרגשת! אני מתה לספר לה עליי ועל אביאל כבר! הייתי בטוחה שכשאני אפתח את הדלת נצרח שתיינו..! בכל זאת בית ריק!
עליתי במעלית..היה שקט •_• הלב שלי דופק כמו לא יודעת מהה!!!
הגעתי. דפקתי בדלת וליבי באה לפתוח לי.. באתי לצרוח!!! רגע !!! מהזה?! היא בוכה ?! למההה?!


תגובות (12)

או מי גדדדד!! את חייבת להמשיךךךך

28/08/2014 00:26

תמשיכי דחווווף♥♥
העלתי פרק חדש, אני אשמח שתקראי♥

28/08/2014 01:11

ווואיי בטח מתן לא רצה אותה ממסכנה אמממא וללמה דניי התננשקה עם אביאל הוא סתם סטוציונר מסרי שבטוח יפגע בה תממשייכי ממהרר באלך להמשיך עוד אחד היום?

28/08/2014 01:15

תמשיכייי אהבתי נורא תסיפור ואני מצפה להפתעות ושיהיה בסיפור משהו משלך אני מכווה שאני לא פוגעת את לא הראשונה או האחרונה שאני אומרת לה את זה.
כי הרבה בנות חושבות שזה יש ערסים בסיפור זה אומר שזה אותו פואנטה ואני עוזרת להוכיח שזה לא נכון :) תמשיכייי ואני מקווה שתמשיכי לקרוא ולהגיב בסיפור שלי

28/08/2014 01:16

תמשיכייייי וואייי חולה על אביאל חיימשליייי הוא
ושוב תמשיכיייייי❤️❤️

28/08/2014 01:46

אפשר לתת ביקורת?

28/08/2014 01:48

אומייגאד! המשך עכשיו!!!!!!!!!
והעליתי פרק חדש אשמח אם תקראי♥

28/08/2014 08:53

אומיגאדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד למה בוכההההההההה?
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

28/08/2014 11:48

מושלםםםםםםם תמשיכי

28/08/2014 12:47

גאאאדדד מווושלם תממשיכי !!!!!!!

28/08/2014 21:31
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך