1O תגובות ממשיכה ♥

סיפורי ערסים ;) רוני ומאור פרק 2O

06/01/2014 1379 צפיות 6 תגובות
1O תגובות ממשיכה ♥

נכנסתי להתקלח וכשיצאתי …
________________________
פרק 2O:
באתי להוריד את המגבת ו ..
"או מייי גאדדדדד!!! מה אתה עושה פה ?!?" טום ישב על המיטה שלי. "באתי לדבר איתך .. " אמר .
"מה אתה מפגרר אתה יודע איך הבהלת אותייי ?!" אמרתי. "מצטער, לא התכוונתי" אמר.
והתחלתי להתפקע מצחוק והוא איתי. אחרי שקצת נרגענו ואני התלבשתי ישבנו בחדר ואמרתי "טוב על מה רצית לדבר איתי ?" הוא התקרב אליי ואמר "אני אוהב אותך רוני, את האמת מהרגע הראשון שראיתי אותך" ונישק אותי, נשיקה סוחפת כזו …
*** כעבור חודשיים ***
עברו חודשיים מאז שפגשתי את הנסיך שלי – טום !
טוב אז אני וטום כבר חודשיים ביחד ! מאז הפעם הראשונה שהוא נישק אותי נהיינו ביחד!
ומאור .. עבר הלאה, גם לו יש חברה, ליןליןן חברה שלי, הם ניהיו ביחד לפני חודש ככה .. כנראה שהוא כבר וויתר עליי, הוא ראה שאני המשכתי הלאה אז גם הוא. הצלקות נישארו ולא הצלחתי לסמוך עליו.
טום גדול ממני בשנתיים, הוא כיתה יא' בבצפר שלי, אנחנו כל היום ביחד !!
היום אנחנו חוגגים חודשיים !! ואין עליו, גם כשחגגנו חודש הוא הכין לי ארוחה רומנטית כזו וזו הייתה הפעם הראשונה שעשינו את זה .. אני סומכת עליו הכי בעולם הזה ! גיליתי שגם אנחנו גרים ממש קרוב, אז בכלל כל יום פעם הוא מתנחל אצלי ופעם אני מתנחלת אצלו, כפרה עליו !!
ודניאל ועדי .. ידידים טובים ולא יותר, חזרנו להיות יותר קרובות והיא די הבינה למה כעסתי עליה …
*
קמתי בבוקר, יום שבת !!!
קיבלתי שיחה – ' האהובי החתיך ' טום הצנוע שינה לי את השם! עניתי "בוקר טוב לאחד שלי" עניתי לו חצי ישנה. "בוקר טוב לכוסית שלי" ענה. "אתה בא אליי היום?" שאלתי. "לא יודע אהובתי .. נראה כבר " אמר .. מוזר. "טוב חיים שלי רק עכשיו קמתי אני ידבר איתך יותר מאוחר" אמרתי וניתקתי. צחצחתי והכל וירדתי לאכול, כשסיימתי ראיתי טלוויזיה, הייתי בפייסבוק. ורציתי לשכנע את טומיי לבוא אליי, התקשרתי אליו והוא לא ענה. אוווווף !!
קיבלתי שיחה .. אולי זה הוא .. לא, זאת 'ליןליןן אהובתיי' "נסיכה?" "מה אהובה?" שאלתי אותה. "ממש משעמם ליייי באלך לבוא אליי ?" שאלה. "כןן אני בדרך" אמרתי. "טוב ותתלבשי יפה" אמרה וניתקה. היה לי גם משעמם אז הלכתי אליה כבר. זה כמה דקות ברגל ממני אליה .. אז התארגנתי והתלבשתי יפה כמו שהיא ביקשה חחח דפוקה. לבשתי גופייה שחורה בייסיק כזו וחצאית בצבע אפרסק די גבוהה, התאפרתי – איליינר עבה וליפסטיק, בושם, עשיתי מחליק ויצאתי :)
"לינווווווש ♥ " "כוסיייייית שליי" היא אמרה ועלינו לחדרה.
"נוו מה עם טוום?" שאלה. "הכל מושלםם באמת ! רק היום הוא היה קצת מוזר .." אמרתי. "למה?" שאלה. "אין לי מושג .. שאלתי אותו אם הוא בא אליי היום והוא אמר שכבר ניראה .." אמרתי. "טוב אהובה שלייי אל תתבאסיי בגלל זה!" אמרה והעלתה לי קצת את החיוך, כפרה עליה !
היינו בפייסבוק, ראינו טלוויזיה, אכלנוווווו והלכנו סתם לסיבוב בחוץ, כל הזמן הזה ניסיתי להתקשר לטום הוא לא ענה ולא חזר אליי .. פעם ראשונה מלפני חודשיים שאני לא רואה אותו יום שלם ♥
כבר היה איזה שבע בערב … "מה?! איך כל כך מאווחר?!" אמרתי וצחקנו. "טוב אהובתי אני הולכת, התנחלתי לך פה" אמרתי. "את יכולה להישאר אם את רוצה יפתי" היא אמרה. "תודה חייים שליי אוהבת אותך היה לי הכי כיף שייייש ♥ אמרתי והלכתי.
נכנסתי לבית, היה חשוך והיו נירות שהובילו אותי כזה ללמעלה ומשם לבחוץ, לבריכה, התחלתי לשמוע מוזיקה כזו וליד הבריכה .."או מיי גאדדדדד" …


תגובות (6)

תמשיכייי את הדבר המהמממממממממםםםםםםםםם הזה

06/01/2014 07:57

תמשיכיי!!

06/01/2014 08:02

תמשיכיייי

06/01/2014 08:03

מדהים תמשיכיייייייייייייייייייי מהר

06/01/2014 08:22

מהמםם ! תמשיכיי

06/01/2014 14:32

תמשיייכייי

08/01/2014 12:29
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך