8 תגובות וממשיכה ♥
מצטערת שלא המשכתי כל השבוע פשוט אין לי זמן לכלום !!
שבת שלום ♥

סיפורי ערסים ;) רוני ומאור פרק 22 ;)

17/01/2014 1680 צפיות 3 תגובות
8 תגובות וממשיכה ♥
מצטערת שלא המשכתי כל השבוע פשוט אין לי זמן לכלום !!
שבת שלום ♥

הלכתי לבית ברגל ובדרך ..
________________________
פרק 22:
ראיתי מולי את טום. ניסיתי להתחבא שהוא לא ייראה אותי אבל הוא קלט אותי וצעק לי "רוני!" "חכי שנייה! אני רוצה רק לדבר איתך" הלכתי יותר מהר ולא עצרתי. לא רציתי שהוא יהרוס עכשיו את היום.
הגעתי מהר הביתה, נכנסתי ונעלתי את הדלת במהירות.
דפיקות בדלת. "רוני, אני יודע שאת שם! בבקשה תפתחי לי!" שמעתי את קול של טום. שימוות, לא פותחת לו !
עליתי לחדר, שמתי אוזניות ושמעתי מוזיקה, היא תמיד מרגיעה אותי !
קיבלתי הודעה: 'ליןליןן אהובתי' היא כתבה: 'אני חייבת אותך' החזרתי לה 'גם אני חייבת אותך, אני באה אלייך' שלחתי והלכתי להתארגן שמתי סתם גופיה רחבה כזו וג'ינס ארוך בצבע ורוד.
הגעתי אליה תוך איזה חמש דקות. אמא שלה פתחה לי ועליתי לחדרה.
ראיתי אותה, כל האיפור מרוח על פניה, היא מכוסה בשמיכה שכמעט לא רואים אותה. "ליןלין מה קרהההה" שאלתי אותה. "הוא,הוא נפרד ממני" היא אמרה. "בן זונה" לחשתי. "דיי חיים שלי אל תבכי בגללו! הוא עוד אפס!" אמרתי לה וקפצתי עליה בחיבוק. "אני גם לא יודעת למה הוא נפרד ממני .. " אמרה. " אהובתיי אני לא יכולה לראות אותך ככה!!!" אמרתי לה. היא אחר כך קצת נרגעה. ניסיתי לעשות הכל שהיא תתעודד וזה לא ממש הצליח. החשיך כבר ואמרתי לה : "חיים שלי כבר מאוחר .. אני זזה, אל תבכי בגלל איזה אפס!" אמרתי לה, נתתי לה נשיקה בלחי והלכתי.
לא הלכתי לבית. הלכתי לבית של מאור ועדי. דפקתי ומאור פתח. הוא היה בלי חולצה *~*
"היי" הוא אמר מופתע. הסתכלתי עליו במבט כזה עצבני ואמרתי "למה עשית לה את זה?"
"לא באמת אהבתי אותה" אמר. "הייתי איתה רק שאני לא ייפגע בה או משהו כזה" הוסיף. "אבל בסוף כן פגעת בה" אמרתי והוא קצת השפיל מבט קצת. "מאמי אתה בא שנמשיך?" שמעתי איזה זונה צועקת לו מהחדר. "ומה הכי מצחיק ? שאתה ממשיך כאילו כלום!" אמרתי לו, גלגלתי עיניים ויצאתי מהבית.
חזרתי לבית שלי, התקלחתי והלכתי לישון.
~בוקר~
קמתי לבצפר בלי טיפת מצב רוח ללכת ! צחצחתי, זרקתי על עצמי איזה משהו מהארון וירדתי למטה. "אוף אין לי כוח היום ללכתתתת" אמרתי לאמא. "לא נורא רוני, אין לך היום יום ארוך, תוך כמה שעות את כבר בבית." אמרה וצדקה. אין עליה !
הקפיצו אותי לבצפר. הלכתי לכיתה וכל השיעור ישנתי ! והמורה העיוורת הזאת אפילו לא ראתה.
ככה העברתי את היום, בלישון בשיעורים ! או שסתם הייתי מדברת עם חברה או משהו. לין לא באה היום, מסכנה, בן זונה המאור הזה ! אני לא מבינה איך אני הייתי איתו בכלל !
היום עבר מהר ופשוט רצתי הביתה והלכתי לישון !
קמתי וראיתי מלא הודעות מטום. מה הוא לא מבין ?! לא עניתי לו.
נכנסתי להתקלח וקצת להתרענן ! כשיצאתי סתם ראיתי טלוויזיה בסלון עם דניאל והזונה שהייתה לידו עם בקושי מכנס ובקושי חולצה. מחובקים וכל שנייה היא מנשקת אותו במקום אחר. אוח הזונות האלה!!
"יאללה מאמי אתה בא?" היא אמרה לדניאל ומשכה אותו לחדר שלו. איכס הוא דוחה והיא דוחה! אני לא מאמינה שהוא אחי !!
דיברתי קצת עם עדי בפלאפון, אני לא מדברת איתה הרבה. היא תמיד רוצה לבוא אליי כדי לראות את דניאל או משהו כזה.
אני מתה עליה והכל אבל זה מעצבן !!
קיבלתי הודעה ממאור : "אני צריך להסביר לך משהו על לין .. יש מצב אני קופץ אלייך?" "כן" רשמתי לו.
"סבבה, אני יוצא עכשיו."
עברו עשרים דקות והוא עדיין לא בא. "אתה בא?" שלחתי לו הודעה והוא לא ענה .. לאחר עשר דקות שלחתי לו עוד הודעה "איפה אתה?" והוא גם לא ענה.
ופתאום ..


תגובות (3)

פליייייז תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי זה מווושלם מוווווושלם מוווושלם♥

18/01/2014 01:18

המשךךךךךךך

19/01/2014 18:29

למה את עדיין לא ממשיכה?

04/08/2016 15:42
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך