סיפורי ערסים ;) רוני ומאור פרק 12
כבר היה די מאוחר, הלכתי לישון.
כשקמתי …
_______________________________
פרק 12:
כשקמתי השעה הייתה עשר בבוקר, לא היה לא כוח ללכת לבצפר אז נישארתי בבית.
לא יצאתי מהמיטה .. כל היום הייתי בפלאפון וראיתי טלוויזיה, בקושי אכלתי או שתיתי.
~מנקודת המבט של מאור~
כוסאמק! גם היום היא לא באה לבצפר ?! ווא ווא ממש עשיתי לה רע !!
קיבלתי הודעה – 'חן הכוסית' – "מאמי אני בבצפר אתה בא לשירותים ?"
גם כן הזונה הזאת, מה רוצה ממני עכשיו ?!
שלחתי לה "תחפשי מישהו אחר להזדיין איתו יזונה !"
"אבל חשבתי שאנחנו ביחד" היא רשמה. "עוד לא הבנת יפוסטמה ?! את היית רק כמה סטוצים טובים בשבילי וגם זה לפני שנה! אז תעופי לי מהחיים יזונה!"
הייתי ממש עצבני בגלל שרוני לא באה לבצפר כמה ימים.
לא ידעתי מה לעשות עם עצמי .. כל היום הייתי במחששה ועשינתי, פשוט לא הפסקתי !!
ואחרי איזה שעתיים, התייאשתי והלכתי לבית.
~מנקודת המבט של רוני~
עדידי באה אליי אחרי בצפר .. היא כל הזמן דחפה לי אוכל, אוכל ואוכל !! אבל אני פשוט לא רציתי, לא היה לי מצב רוח לזה …
ואני כמו מטומטת .. שוכבת כל היום במיטה על איזה בנזונה שבגד בי ?! למרות שאני עדיין אוהבת אותו, הוא עדיין זבל. אני לא יכולה להגיד שלא התגעגעתי אליו, לנשיקות, לשפתיים האלה, לגוף המושלם שלו, לריח הממכר …
אני פשוט אוהבת אוהבת את הבנאדם הזבל הזה !! זה מוזר שאני עדיין אוהבת אותו אחרי שהוא בגד בייי!
החלטתי שאני כבר לא יכולה להיות כל החיים שלי במיטה והלכתי לבית של מאור. הייתי צריכה לדבר איתו.
דפקתי בדלת, הוא פתח לי, הוא היה המום למראה עיניו. "רוני? מה את עושה פה?" שאל.
"אני צריכה לדבר איתך" אמרתי. "בואי". אמר ועלינו לחדר שלו. "תקשיב, אתה פגעת בי, ממש אבל, אני כבר כמה ימים לא באה לבצפר .. לא יודעת אם שמת לב. אבל .. אני עדיין אוהבת אותך" אמרתי. הוא היה מופתע !! "אני פגעתי בך כל כך ואת עדיין אוהבת אותי?!" אמר. "אני יודעת שזה מוזר אבל כן" אמרתי. התקרבתי אליו והוא אליי, היינו צמודים אבל ממש צמודים !! באתי לנשק אותו ו ..
תגובות (1)
תמשיכי