The_Bardak
לא עבר שכתוב, מהלב אל הנייר בדיוק כמו שאני אוהב...

תילך כבר, תילך!

The_Bardak 17/07/2015 733 צפיות 2 תגובות
לא עבר שכתוב, מהלב אל הנייר בדיוק כמו שאני אוהב...

"תילך מפה, אתה רע אליי..
אתה רע אליי ואתה פוגע בי, נתתי לך את כולי ומה החזרת לי בתמורה? לילות שלמים של בכי.. תילך מפה כי כשאני רציתי אתה לא היית פה, תילך מפה כי כשהייתי צריכה אותך אתה היית עסוק בשטויות של לפגוע בעצמך.. אתה מבין במה אתה מתעסק? אתה מבין מה מעניין אותך? תילך כי אתה לא מצטער וגם לא לומד מהטעויות שלך, תילך כי לקח לך 3 ימים לראות מה שלומי כי היית עסוק בשטויות של לחתוך דברים..
תילך מפה כי גם אם זה לא מה שאני רוצה זה מה שטוב לי, אתה רע אליי..
תילך כי לא אהבת אותי בחיים, תילך כי לא דאגת לי כמו שהיית צריך, תילך כי לטעות זה אנושי אבל הטעויות שלך הם לא אנושיות..
תילך כי כל פעם שאני איתך שוב חם לי וזה מלחיץ אותי, תילך כי אף אחד לא יחבק אותי כמו שאתה חיבקת וזה מרחיק את כולם, תילך עד לפרו וקולומביה לזיין את הזונות שלך, כי כל הקשר הזה אתה בגדת בי, כי כל הקשר הזה לא נתת לי סיבה להאמין לך, תילך לטיול שלך בלעדיי כי אני כל כך רוצה שיהיה לך טוב שאני מסיימת את העתיד שלנו ביחד כי עדיף לי לא להאמין לך.. יותר קל אתה יודע..
תילך כי סקס בשבילך תמיד היה הכי חשוב ולא החיבוק של לפני ואחרי..
תילך כי הייתי צריכה לראות את זה בדייט הראשון שחיבקת אותי והתנתקתי מהמציאות, איך לא ראיתי את זה אז ששכבנו מחובקים במיטה וכבר אז הלחצת אותי שאתה איש של סקס ובנות אחרות..
אישה צריכה להיות מציאותית ולא לרדוף אחרי החלומות שלה..
תילך כי תמיד רצית, תילך כי כל יום בקשר איתך הרגשתי בודדה ולא אחת מהמשפחה שלך..
תילך כי אתה כבר לא יודע מה אתה רוצה, תילך כי תמיד רצית להיות לבד, תילך כי אתה מפריע לאחרים להכנס לחיי, תילך כי אתה כזה סגור, תילך כי אני לא יודעת מי אתה ומה זה השטויות האלה? מה זה הקולות המוזרים שיוצאים לך מהפה? והפרצופים הדבילים האלה? זה בכלל אתה? אני כבר לא מכירה אותך…
תילך כי אני לא מכירה אותך!
כן זהו אני כבר לא מכירה אותך, וזו סיבה מספיק טובה כדי שתילך ולא תחזור, תילך כי כל הקשר הזה היה דיבורים, אתה לא האחד וגם לא היית, תילך כי כשאוהבים באמת מרחק וזמן הם רק מספרים וה-100 ימים שלך מחוץ לבית הם בהחלט לא רק מספרים, תילך כי קשה לי לראות שאתה עדיין רוצה..
תילך כי אתה הרסת את הקשר הזה, תילך כי בגללך אנחנו ככה, נתתי לך הכל ואני הקורבן פה, ממש לא שנינו..
תילך כי הימים האחרונים שלך פה פחות חשובים לי מהעיסוקים האחרים שיש לי לעשות.. תילך כי הרגשות שלך מזוייפים והדמעות שלך לא אמיתיות, עכשיו אני מבינה את הריח של הבצל והשריטות על הידיים שלך מהפגישה האחרונה שלנו, אבל אני לא טיפשה איאפשר לעבוד עליי בקלות..
תילך כי לא חשוב לי מה אתה מרגיש..
תילך כי אתה שקרן כפייתי..
שיקרת כשלא היה צריך ולא סיפרת לי את האמת כשהיה, שיקרת לי שהאקסית שלך התקשרה ובכתה לך על ה"יענו" דודה שלה שנפטרה, שיקרת שאתה איזה לוחם דגול וסה"כ היית טבח, שיקרת לי שדורון הוא חבר ילדות שעוזר לך עם איזה בעיה שצצה, שיקרת ושיקרת..
בכלל לא מגיע לך אותי, אני כבר עשרה צעדים לפניך, תגיד תודה שעוד קצת אכפת לי ממך, "מגיע לך הרבה יותר גרוע מהיחס הזה תאמין לי אני עוצרת את עצמי במליון דברים כדי לא לעשות לך רע, לא יודעת למה בכלל.." אז תילך ותילך הכי רחוק שהרצועה מאפשרת לך כי עוד לא שיחררתי אותך אתה מבין? אז תילך אבל לפני כל לילה תבכה קצת כי מגיע לך, ולפני כל בוקר תזכר בי ותבכה עוד קצת כי זו אשמתך, אז תילך אבל אל תילך יותר מידיי רחוק כי עוד לא התרגלתי לזה שאתה לא פה, תילך אבל אל תפסיק לחשוב עליי כי לא ביקשתי ממך את זה רק ביקשתי שתילך ולא תחזור.."


תגובות (2)

וואו איזה לא החלטתית היא , ואני דווקא חושבת שלא כול הבנות מציאותיות .. חוץ מזה כתיבה יפה ! אפילו יותר מיפה! אהבתי הכול ואיך שתיארת את זה מושלם ..

17/07/2015 12:04

ה"תלך" בכוונה הפך ל"תילך?" 0_0
בכול אופן זה מאוד אמיתי וכנה אהבתי :)

28/07/2015 18:33
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך