fmt1984
סיפור קצר זה לא גמור עדיין ומכיל תכנים ארוטיים \מיניים ,נא לשים לב ולדעת מראש.

קשה להבין מין

fmt1984 14/10/2015 907 צפיות אין תגובות
סיפור קצר זה לא גמור עדיין ומכיל תכנים ארוטיים \מיניים ,נא לשים לב ולדעת מראש.

סיפור קצר זה לא גמור עדיין ומכיל תכנים ארוטיים \מיניים ,נא לשים לב ולדעת מראש:
"קשה להבין מין
קשה להאמין למין
אבל קל לעשות אותו"

כך אמרתי כשאני שוכב בשעות הלילה המאוחרות,בדירת יחיד מעופשת. אנחנו שוכבים על הגב על המיטה עם בגדים,היא מסובבת את ראשה אליי במבט ספק של פליאה ספק של סקרנות,שערה מתולתל שחור עינייה חומות ,גופה לבנבן ונראה רך למגע. אחריי שהפנתה את מבטה חזרה לתקרה כמוני אמרה:"אתה בכלל לא יודע על מה אתה מדבר". לקח לי כמה שניות של תהייה והחזרתי בחיוך קלוש :"כן ,באמת שלא יודע". היא צחקה בקול חלוש וידה החלה לטייל עליי,אני מי מבוכה קפאתי על מקומי. היא התקרבה עוד יותר ,עד שלא היה בנינו שמץ של שארית מרחק. התחלתי להרגיש את חום גופה מחמם אותי,תוך כדי הפיתול הצלחתי להוציא לחישה :"את יודעת שאני בכלל לא". היא הפסיקה לרגע ,עינינו נפגשו והיא אמרה: "יודעת יודעת,אני גם יודעת שלמרות שאתה בכלל לא יש לך חשק ורצון נוראיים לכן".
האור היחיד שהיה בחדר הוא אור במנורת שידה קטנה.חלקה העליון הואר כולו,הגוף שלה התגלה במלואו הדרתו לפניי ואני אחזתי בו ,בידיים רועדות אבל איכשהוא גם בטוחות. היא עצמה את עינייה,שיחררה את ידה לצדדים והחלה לנוע בקצב איטי איטי.ידיי מתחת לחולצתה,עדיין לא חושף את שדייה שמבעד לחזייה אבל יכל להרגיש אותם. הם רכים וגמישים למגע,היא מבחינה בהססנות שלי וכאומרת מותר נשכבה עליי כך שדייה היו על החזה שלי. אני נרגש ומסמיק נענה לחוויה ופושט מעלייה את חולצתה. החזייה שלה בצבע ירוק ואני לא ממהר להסיר אותה ממנה. היא מרגישה איך הזין שלי מזדקף מבעד לבגדים אך כמוני ,היא לא ממהרת לרמות במשחק.

הציפורניים שלי מגרדות את עורה שבגב ,היא משמיעה קול כאב ואני מייד מפסיק. היא מחייכת ומהנהנת ,אני מבין שזה כאב טוב ומעביר את שתי ידיי ,מהעורף המכוסה בשיערה עד להתחלת הפלחים שלה.שנינו גונחים בשקט ,כאילו מישהו יישמע עוד אותנו ומישהו באמת שומע: כל העבר ,שלה ושלי,שומע את קולות השחרור הגופני והנפשי שאליהן שאפנו והנה ,הגענו,אך עוד לא נגמר.
מהגוף שלה אני עובר על פנייה,יד אחת מעסה ברוך את הישבן מבעד למכנס וביד השנייה אני מעביר נגיעות בשיערה המתולתל,משחק קצת עם תלתליה ומנשק אותה נשיקות קטנות וחמות,עד ששתי השפתיים מתחברים לנשיקה אחת ארוכה ,חמה ורטובה. אני רוצה לפתוח לה את החזייה אבל מסתבך,היא מצחקקת,אני מובך לכמה רגעים והיא אומרת:"אל תיהיה כל כך רגיש". אני מהנהן ומקבל את עזרתה בפתיחת החזייה. שדייה נפרסים אל מול עיניי,לא גדולים ,לא קטנים ,יציבים. אני לוטש בהם עיניים והאגודל ביד ימין מייד מלטף את הפיטמה,כאילו מתוך אינסטינקט. אני מתפתל,עולה קצת למעלה כדי לראות את מבטה,עינייה עצומות ועל פנייה מרוח חיוך שבע רצון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך