katrina2001
אני ממש חדשה פה רק נרשמתי ועדיין לא פירסמתי את הסיפורים שלי אז תגיבו בבקשה :)

פוגשת אהבה בפעם הראשונה

katrina2001 21/12/2013 734 צפיות 2 תגובות
אני ממש חדשה פה רק נרשמתי ועדיין לא פירסמתי את הסיפורים שלי אז תגיבו בבקשה :)

הקדמה+פרק 1
הקדמה
שלום שם סופי ואני בת 17 וכבר 5 שנים אני מחשיב את עצמי שמנה עד עכשיו ונראלי בגלל זה אינלי חבר עדיין :( .
אני גרה רק עם אמא שלי ואחי.
לאחי קוראים דויד,הוא בן 16 בכיתה י', ואני עצמי בכיתה י"א.
לחברה הכי טובה שלי קוראים לוסי.
פרק 1
כרגיל אני הולכת עם לוסי לבי"ס ב7:40 בבוקר.
לוסי היא יחסית עשירה ואני לא ממש,בלוסי גם מתאהבים מלה ומציעים לה מלה חברות.
לוסי יחסית מתנהגת עליי ממש טוב והיא אוהבת לכבד אותי במאכלים וכל מני דברים טעימים.
טוב,אז הגענו לבי"ס ב7:50 כרגיל,כי לוסי תמיד מאחרת כשאני מחכה לה בבוקר.
יש ילד בכיתה שלי שהוא מזה חתיך,אני מאוהבת בו מאז כיתה ז' שרק באנו לכיתה.
(השיער החלק שלו….והפוני….ובמיוחד העיניים הכחולות והיפות שיש לו,הוא ספורטאי מעולה אצלנו בכיתה)
לצערי הוא אף פעם לא יתאהב בי. :(
כי מי ירצה כאילו?!
אני חושבת שאני יפה יחסית אבל השומן?!
סליחה אבל זה הורס לי הכל!
לוסי התאהבה בחיים שלה רק פעמיים!היא אפילו לא מאשרת לבנים חתיכים!
פעם אחת בכיתה ה' ובכיתה ז' היא התאהבה בבנים.
מה שהכי מלחיץ אותי זה שהיא תתאהב בילד שאני אוהבת ותגנוב לי אותו(קוראים לו דני)
אבל אני מכירה את לוסי והיא לא תיהיה מסוגלת לכזה דבר בחיים שלה!
הגיע השיעור השישי וזה קרה…

תגובות ממשיכה :)
אני יודעת שהפרק הראשון משעמם זה לבנתיים..


תגובות (2)

זה יותר כמו יומן..

21/12/2013 12:58

השפה לא גבוה, יש המוני שגיאות כתיב. את האמת לא נהניתי לקרוא את זה. מלא ולא מלה. נופלים לרגליה ולא מציעים לה מלה חברות. שפה גבוה, קצת עידון! קצת תחכום!

21/12/2013 12:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך