חייכנית
היי כולם!!
אני והחולמנית החלטנו לכתוב איזה שהוא פרק משותף- פיסקה ראשונה אני ופיסקה שנייה היא.
זהו פרק ניסיוני.
נשמח לשמוע תגובות, הערות וכו'...

אוהבות!!

עד שתראה אותי

חייכנית 19/04/2012 726 צפיות 9 תגובות
היי כולם!!
אני והחולמנית החלטנו לכתוב איזה שהוא פרק משותף- פיסקה ראשונה אני ופיסקה שנייה היא.
זהו פרק ניסיוני.
נשמח לשמוע תגובות, הערות וכו'...

אוהבות!!

עד שתראה אותי- אני והחולמנית.

"אוהב, לא אוהב, אוהב, לא אוהב, אוהב… לא אוהב. טוב, זה לא תמיד נכון.. נכון?" מיקה ישבה עם הגב אליי, וכרגיל הדבר היחיד שעניין אותה באותו רגע היה להתחיל עוד ריב עם חבר שלה – יותם, ולהשלים איתו אחרי 5 דקות.
תוך כדי שאני מנסה לחשוב על תכנית טובה למשוך את תשומת הלב שלה, פתאום אני רואה מישהו מרחוק, הולך עם חבר שלו לכיווננו. לא הייתי צריכה הרבה זמן כדי להבין שזה תום. האחד והיחיד שאי פעם גרם לי להרגיש מה זאת אהבה. מיקה ראתה איך הפנים שלי נהיו סמוקות, והעיניים פראיות. באותה השנייה היא קמה אליי.
"בואי, אין טעם שתשבי ותסתכלי עליו מרחוק. את צריכה כבר להבין שאת לא תשיגי אותו בחיים בצורה הזאת. תסמכי עליי."
התחלנו לצעוד לכיוונו והרגשתי איך הלב שלי לאט לאט עובר להילוך מהיר. אני לא מסוגלת. פשוט לא מסוגלת. "לא מיקה. אף פעם לא החלפתי איתו אפילו מילה אחת. אני פשוט לא יכולה לעמוד שם ולדעת שהוא אף פעם לא יהיה שלי."
בעוד אני עומדת לעזוב את המקום ופשוט ללכת הביתה, החלטתי להעיף בו עוד מבט אחרון. אני תמיד אוהבת להתבונן בו ולזכור כל פרט ופרט בו. הלבוש, העיניים, השיער…. רגע. על מה העיניים שלו ממוקדות? עליי? הנה זה בא. חולשה מתחילה להתפשט לי בכל הגוף…

~~~~

"היי" התקרבו אלינו. דחפתי מרפק בין צלעותיה של מיקה, שתבין שאני צריכה עזרה. דחוף.
צמרמורת עברה בכל גופי. ידי ריחפה בעדינות, לוקחת את השיער שעף על פניי ומחזירה אל מאחורי אוזני הימנית. למה אני עושה את זה?
אני לא יכולה לדבר איתו. לא, אני בחיים לא דיברתי איתו ואני לא חושבת שעכשיו זה הזמן המתאים.
עכשיו, כשזיעה קרה עומדת במצחי מתחת לשיערי הבלונדיני, פרפרים מופיעים בבטני מחפשים דרך לצאת אל האוויר הפתוח ועיניי? בורחות מכל מבט. וגם ממבטו.
"מה אתן עושות?" שאל תום.
"סתם יושבות ואתם…?" ענתה מיקה בשאלה, מחייכת אליי מרוצה.
"תפסיקי" לחשתי לה מתוחה.
זאת הפעם הראשונה שניגש אליי, או אל מיקה? למה דווקא עכשיו?
"תקשיבי…עוד מעט מתחיל הנשף," אמר חברו של תום והסתכל על מיקה בצפייה. צחקקתי בתוכי.
"יש לי חבר." חייכה בסליחה, "אבל היי, אני בטוחה שתמצא לך מישהי אחרת.".
"טוב, בוא תום. אנחנו צריכים לזוז" הסתובב נעלב.
קלטתי את תום סוקר אותי בכל גופי, מנעליי הנייק הישנות שלי ועד לקצוות השיער הבלונדיני האחרונה שלי.
"טוב" פלט והסתובב אחריו.
נאנחתי בהקלה. או שאולי לא? אני מודה שקיוויתי שתום יציע לי ללכת איתו לנשף…אבל על מי אני צוחקת? בטח יש לו חברה.
"אאא…" הסתובב חזרה והלך לקראתנו, הלך אליי.
"רוצה ללכת איתי לנשף?" פלט מתנשף.
לבי דפק במהירות כמו שבחיים לא דפק. כמעט שחכתי איך לנשום.
מה לעשות?

~~~


תגובות (9)

תמשיכי! זה כל כך יפה!! אהה.. רומנטי!!

19/04/2012 09:28

חייכנית וחולמנית,
זה מאוד יפה ורומנטי ~
תמשיכו

19/04/2012 09:32

"מה לעשות?"
תמשיכו דחוף!זה כזה מושלם!!!
כתיבה מדהימה!
מחכה להמשך:)

19/04/2012 09:33

תודה בננות :)
ניסינו פשוט לכתוב אותו ביחד…להשתעשע מעט בכתיבה.
חייכנית כתבה את הפסקה הראשונה ואני בלי לדעת למה היא שואפת כתבתי את השנייה.
זה ממש משמח אותי שאהבתן את הרעיון…
אני לא יודעת אם יהיה לזה המשך. אבל…נראה :)

החולמנית.

19/04/2012 09:42

וואו! איזה סיפור מושלם!!
תמשיכי!!

19/04/2012 09:43

NICE!!!!!!
אהבתי את ההתחלה!
תמשיכו מהר!

19/04/2012 09:51

אהההההההההההההההה..
לומר כן???
אוקי אהבתי מאוד תמשיכי

19/04/2012 12:46

וואו ממש תודה על התגובות!
אני מודה שממש לא ציפיתי לכאלה תגובות מדהימות…
חולמנית? אני לא יודעת מה איתך, אבל אני חושבת שאנחנו חייבות להתחיל לחשוב על המשך… :)
חייכנית.

19/04/2012 13:42

באמת תודה על כל התגובות! אתן חמודות כל כך!! :)
חייכנית? אממ…אני לא יודעת…צריך לחשוב על זה מתי שהוא.
דברי איתי :)

החולמנית.

19/04/2012 13:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך