נועה לאבין סוואג
סתם קטע שכתבתי... איך יצא?

סיפור אהבה קצר❤️

סתם קטע שכתבתי... איך יצא?

דמייני שאת חוזרת מחברה שלך מאוחר בלילה.
את מועדת, ושומעת מאחורייך קראיה: ׳את בסדר?!׳ מישהו שמאוד דואג לך. את לא מזהה את הקול, אבל יודעת שאם תדברי איתו, הוא יעזור לך. את מסתובבת לעברו ורואה שהוא כבר ממש קרוב אלייך. לפי הנשימות המהירות שלו את יודעת שהוא רץ אלייך, ואת אומרת לו שכן, זו הייתה רק נפילה קטנה. את מסתכלת לו בעיניים ושואלת אם הוא יכול לעזור לך לקום. הוא מרים אותך בקלות כזו שאת בשוק. רק עכשיו את מבחינה שהוא ממש שרירי. את מודה לו, וממשיכה בדרכך. הוא עוצר אותך ושואל אותך מה שמך, הוא אומר שלו קוראים איתי. את אומרת לו את שמך, וממשיכה ללכת. הוא צועד לידך, רואה שאת צולעת קצת ואומר שילווה אותך עד לביתך. הוא שואל אותך מה המספר שלך, ואת מכניסה את עצמך לטלפון שלו. הוא רושם לך את המספר שלו, ואומר שתוכלי להתקשר אליו מתי שתירצי. אתם מגיעים לביתך. את אומרת לו שלום, ונכנסת לבית שלך. את רואה שהוא מחכה לראות שנכנס, ושהכול בסדר. את נכנסת לחדר שלך, ומתקשרת אליו. את אומרת לו היי, ושזו את, והוא אומר לך שזה היה מהיר. את אומרת לו שזה היה צפוי….
הוא אומר לך שהוא היה שמח אם היו קורים עוד דברים צפויים כאלו. את שואלת אותו כמו מה, ולפתע את שומעת דפיקה חלושה על הדלת. הוא אומר לך בקול מסתורי ׳כמו זה׳, ומנתק את השיחה.
את פותחת את הדלת ורואה אותו. את מזמינה אותו להיכנס, ואומרת לו לשבת על הספה שבסלון. את הולכת להכין לכם שוקו, והוא אומר לך שאת מארחת מעולה. את מגיעה עם הכוסות החמות, שבלי לשים לב הם זוג. על אחד רשום ׳I', על השני ׳love' ועל כל אחת מהכוסות נמצא חצי לב. הוא שואל אותך של מי זה, ואת אומרת שזו נקודה רגישה… את והאקס שלך. שעזב אותך. שבגד בך. שלא היית מספיק טובה בשבילו…. ועכשין את שבורה.לא שמת לב שאמרת את זה בקול רם. הוא שמע אותך אומרת את זה, ואמר שאת יכולה לסמוך עליו. סיפרת לו את כל הסיפור. גם את החלק של את-חייבת-מישהו-שיתמוך-בך. הוא אמר שהוא יכול להיות המישהו הזה. אמרת לו שתשמחי. הוא שאל אם את רוצה לראות סרט, ואמרת לו שיצאתם לדייט בלי שהוא הזמין אותך. הוא אמר שזו הייתה הכוונה. שמת סרט רומנטי בטלוויזיה. משהו קיטצ׳י כזה, הבחור מאוהב בבחורה, אבל הוא פגע בה ואז הם חזרו. בחלק של הנשיקה הוא סובב לך את הראש ככה שמבתיכם הצטלבו, והתקרב אלייך. הוא אמר שזו הייתה הכוונה האמיתית.
ונישק אותך.


תגובות (4)

מהממממםםם!!! הלוואי עלי….

24/06/2014 15:42

זה מהמם וואו יש לך כתיבה יפה
+5

25/06/2014 09:25

תודה !!! בת-אל77

25/06/2014 14:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך