נשק אותי

ofekshh 29/10/2015 933 צפיות 8 תגובות

"נשק אותי", אמרתי.
הוא הסתכל עליי כאילו יצאתי מדעתי וגיחך. "מה?" הוא שאל בעודו צוחק.
"נו", אמרתי, משתדלת לא לצחוק מהצחוק המדבק שלו.
"את רצינית כאילו?" הוא הסתכל עליי במבט של 'החלקת על השכל'.
"כן נו. אף פעם לא נישקו אותי. אתה יודע את זה. אני רוצה להרגיש מה זה ואיך זה." אמרתי בקול מתחנן.
הוא קם מהכיסא שעד עכשיו הוא ישב עליו והתיישב על המיטה לידי. "את יודעת, נשיקה זה שונה כשאת לא אוהבת את הבן אדם שאת עושה את זה איתו. ההרגשה שונה" הוא היישיר אליי את מבטו.
"אבל אני אוהבת אותך. אתה החבר הכי טוב שלי" אמרתי וחייכתי חיוך מתחכם.
הוא צחק. "נו את יודעת למה התכוונתי. את תמיד חיכית לנסיך החלומות שלך שיבוא ותתאהבי בו והוא יתאהב בך…" הוא חייך אליי חיוך נעים כזה של חבר טוב.
"כן… וראינו לאן זה לקח אותי: שברון לב, כעס עצמי, והתחרטות על כל רגע יפה. בבקשה! אני בת 16.5 כבר, לכולן כבר היה חבר/ סטוץ/ קטע לא ברור ורק אני מאחור…" הסתכלתי עליו במבט מתחנן.
הוא הסתכל לי בעיניים. "אתה בטוחה בטוחה בטוחה שאת רוצה את זה? הוא שאל בדאגה.
עצמתי את עיני ונשמתי נשימה עמוקה. "כן." עניתי לו וחייכתי.
"אז בסדר. אבל תיזהרי לא להתאהב בי" הוא אמר בצחוק וקרץ אליי.
צחקתי בקול. "אני אשתדל שלא".
הוא חייך והתקרב לעברי. הוא שם את ידו הגדולה והחמה על עורפי ודיגדג אותי. התקפלתי בצחוק. לאחר מן העביר אותה אל לחיי הימנית והחל להצמיד את פניי אל שלו. שפתנו נגעו. שפתו הייתה חמה ונעימה. הרגשתי כאילו אני מלוטפת בכל כיוון. הלב שלי החל לפעום יותר בחוזקה כשלשונו נכנסה אל פי ונישקה את לשוני. התרגשתי. אני מודה. פרפרים בבטן הורגשו.
ברגע הזה אמרתי לעצמי: אוי שיט. נדפקתי קשות.


תגובות (8)

וואו זה כזה חמוד

29/10/2015 21:26

חח זה חמוד.

29/10/2015 21:57

    תודה!

    30/10/2015 01:44

סיפור ממש חמוד ^..^ יש לך כתיבה יפה

29/10/2015 23:55

    הביקורת על הכתיבה הכי חשובה לי תודה רבה!

    30/10/2015 01:45

חחחחחחחח
לפני שקראתי את הסיפור קראתי את התגובות. ואמרתי לעצמי "עדיף שלא יגיבו אם הן כותבות "חמוד"כלומר, אני הייתי בועטת במישהו אם הוא היה כותב לי חמוד על סיפור, זה יותר מידי קרוב לנחמד"
אבל לאחר קריאה אני מבינה שזאת המילה לתיאור הסיפור.
הוא היה מצחיק וכל כך חמוד
נ.ב
אני יוקי פעם ראשונה שאני מגיבה לך…

30/10/2015 00:09

    חחחחחחח תודה :)

    30/10/2015 01:44

זה כל כך מתוק *-* כתיבה ממש יפה!

06/11/2015 11:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך