כל מה שאני מרגישה. התאהבתי בטיול וחוויתי דברים שלא חוויתי מעולם. אהבה מסוג אחר.

לא משנה כמה זמן יעבור

23/09/2015 668 צפיות תגובה אחת
כל מה שאני מרגישה. התאהבתי בטיול וחוויתי דברים שלא חוויתי מעולם. אהבה מסוג אחר.

יש לנו סיפור אהבה מהסרטים, אתה יודע שיש לנו.
יש לנו סיפור על טיול, על אהבה רחוקה, על יומיים של אושר וחודשיים של ההפך הגמור.
האמת שאני בכלל לא יודעת מה אתה מרגיש.
אני לא יודעת אם הרגשת.
אולי הרגשת אבל ידעת להתגבר או שפשוט עיכלת מהתחלה שזה רק ליומיים וזה נגמר לתמיד.
כנראה שאני מצפה מאנשים שלא צריך לצפות מהם, מאנשים שמבינים שזה רק לעכשיו ושמחר הם יחזרו למקום הרחוק הזה שלהם, לאנשים של היום יום, למשפחה, לחברים הותיקים ולא לאהבות החדשות.
אני אוהבת אותך, כמו שלא אהבתי.
התאהבתי בך מבלי לדעת, מבלי לחשוב על זה לרגע. התאהבתי בלי כל התחייבות, בלי לחשוב על מה יהיה עוד יומיים כשאני כבר אהיה בבית ואתה תהיה בצד השני של המדינה. מדינה לא קטנה במיוחד לשם שינוי. כי עד עכשיו לא באת, לא שמעתי את הקול שלך שוב, לא ראיתי את העיניים שלך מביטות בי כאילו רק אתה ואני נשארנו כאן בזמן שאתה מנגן לי את ׳black bird' בגיטרה המקושקשת שלך. אני לא אוכל לשכוח מה לבשת, אני לא אשכח את הדיבורים בלילה, כשנשארנו רק אני ואתה. הדיבורים על הילדים שיהיו לנו ועל המשפחה הגדולה שנקים בעוד כמה שנים, כמו שני ילדים תמימים שמחזיקים ידיים ולא מצליחים לעזוב. אף פעם לא התרגשתי מסרטים שאין בהם את ה-נשיקה והפעם הבנתי שלא חייבת להיות. אני מתרגשת רק מלראות מאותך, להחזיק לך את היד, שתקח את שלי, אני חולמת עלייך, אני חולמת אותך, אני שומרת עלייך אצלי.
יש לך יותר מדיי מקום בלב שלי, מקום שלך, מקום שאני לא מסוגלת להעניק לאף אחד אחר.
עבר המון זמן אתה יודע?
אני חושבת שיש מישהו שיש לו מקום בלב שלי.
חבל שאני יודעת טוב מדיי שאת המקום שלך הוא לא ייקח. יהיה לו מקום בשביל לסחוף, בשביל לרגש אותי, אבל אתה היחיד שיישאר עם כל אלה שיתחלפו. אני לא אגיד ששברת לי את הלב כי אתה הארת אותו ואני לא יכולה לשנוא אותך למרות הכל. אתה אכזבת אותי אבל אם תבוא לכאן עכשיו, אפילו רק לרגע, אני שלך יותר מדיי. לפעמים אני מצטערת שהכרנו, שהייתי איתך ככה, גלויה. אבל אתה יודע? אני לא מתחרטת על הלילה הזה. זה היה הלילה הכי מדהים בחיים שלי וכך יישאר. בלילה הזה למדתי לאהוב, להרגיש, להבין, לסמוך, למצוא את החלק השני של הפאזל שנקרא החיים שלי. גיליתי שלהתאהבות עצמה לא לוקח יותר משתי שניות כדי להתקיים, כדי שנבין אותה אם אנחנו בטוחים בעצמינו. ואולי נפגש יום אחד? אולי שוב בטיול, או בצבא, או אחרי שנקים משפחה, המשפחה הזו שדברנו עלייה, אבל לא ביחד. נקים משפחה עם האהבות היציבות שלנו, עם אלה שנרגיש איתם הכי בטוחים ומוגנים ונדע שזה לתמיד. אולי ייצא לנו להתרגש ביחד שוב, אולי תזכה להעלות לי חיוך על הפנים? אני לא יודעת שום דבר חוץ מזה שאתה אצלי לתמיד.

אוהבת, החלק הראשון של הפאזל שלך.


תגובות (1)

וואו. פשוט ואוו. עוצמתי בטירוף !!!

24/09/2015 13:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך