חמוטל

14/03/2015 957 צפיות אין תגובות

חמוטל!!!
הוא התקשר אליה אחרי שבוע. דיבר אתה בטלפון והיא הזמינה אותו להיפגש. הוא ידע שהוא מתחיל לפול לידיים שלה. וזה קרה. היא נכנסה להריון. הם התחתנו עוד בתרם ילדה. זו לא הייתה האהבה לה ציפה. הוא רצה שוב להתאהב כמו בתיכון. כמו באהבה הראשונה שלו. ובכל זאת אהב אותה. וגם היא אותו. הם הקימו משפחה וחיו את החיים כמו משפחה ממוצעת. אבל היה דבר אחד שהציק לו יותר מכל . הסקס. יותר נכון בשעת הסקס. כששכבו.
תמיד כששכבו הוא חשב על מישהי אחרת. באותם רגעים של תשוקה, תמיד ראה לנגד עיניו אישה אחרת. התופעה המוזרה התחילה קצת אחרי שהתחתנו. בזמן משגל הוא חשב על כל בחורה שהיא , רק לא על חמוטל שלו. הוא חשב על בחורות שפגש באותו יום . על חברות של חמוטל. על המורה שלו מהתיכון שרצה שתהיה קצת פחות המורה שלו. על דוגמניות מהעיתונים ומהטלוויזיה הוא חשב בזמן הסקס. על שתי הפקידות שעובדות אתו במשרד. על אינגה מהסרט פורנו שראה בגיל 15 עם החבר'ה. אפילו על איזה חברת כנסת שעכשיו מתחתיו גונחת והוא מראה לה מה זה שלטון. הוא חשב גם על האקסיות שלו לאורך השנים. לעתים לא רחוקות, היה פולט בקול את שמותיהן של הנשים עליהן חשב בזמן אמת. בזמן ששכב עם חמוטל שלו. רק לא את שמה שלה. לה לא היה כזה אכפת . לפעמים כן. כשהייתה שומעת את שמות האקסיות שלו, התה נפגעת. ואז היה הוא צריך לחבק וללטף קצת יותר. עד שנרדמה. בבוקר כבר סלחה לו. לפעמים הייתה מתלוצצת אתו על התופעה הזו . הוא לא צחק על זה. אף פעם לא הרגיש בנוח אחרי שמישהי אחרת עברה לו בראש בזמן שחמוטל שלו לוקחת אותו אליה. הוא הרגיש שהוא בוגד בה.
השנים חלפו והילדים שלהם גדלו. הם היו יפים. יותר מחמוטל . גם יותר ממנו. היו גם יותר מוצלחים. ממנו בטח. "משפחה סטנדרטית" היה מהרהר לעצמו תמיד. חוץ מהסקס. אוי הסקס. גם אחרי שנים , תמיד ראה בעיני רוחו בחורות אחרות בזמן ששכבו. הסקס כבר לא מה שהיה. כבר היה לו יותר קשה עם השנים. גם חמוטל לא הלכה ונעשתה צעירה. והיא אף פעם לא התלוננה, למרות התופעה הזו שלו, ההזויה.
ערב אחד חזרו ממסעדה. ציינו חצי יובל שנים יחד או משהו. הם יצאו מהרכב והיא נתנה לו יד . הוא החזיק את ידה כמה שניות והרפה. אחר כך שוב אחז בידה. הם נכנסו לביתם ושמעו את הילדים שלהם שעדיין לא ישנו. שלושה ילדים היו להם. כבר גדולים היו. החליטו לא להפריע להם . היא רק אמרה בקול "חזרנו". הוא הסתכל עליה. לפתע הוא רצה אותה. נורא רצה אותה. בהתחלה היא לא הייתה בעניין אבל לאט לאט התחממה. הם שכבו. הם התענגו זה בגופו של זו ושכחו את שאר העולם , כאילו היו רק הם ביקום כולו. לפתע- "חמוטל". הוא צעק. אחד הילדים שלהם התקרב לחדרם ושאל מבעד לדלת, "אבא ? אמא? הכל בסדר?". הם היססו. רק הביטו זה בזו. הם ענו יחד. הוא בלבו והיא בקול רם, "עכשיו כן".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך