וואן שוט : זאיין – לליאור ( או 'מאוהבת במאליק' ..)
" ליאור , מושלמת שלי , אולי תסתמי את הפה ?!" צרח עלי זאיין ,
" לא באלי . אני אוהבת לחפור – כמו שאני אוהבת אותך ." אמרתי לו , בלי לשלוט על הפה שלי ,
" ליאור ? אוהבת ? מה קורה איתך ?" שאל זאיין . נזכרתי – הוא לא אוהב אותי . זאת אהבה חד- צדדית .
זאיין הבהיר לי את זה ממזמן .
" מה ?" שאלתי אותו , כאילו אני לא איתו . כאילו הראש שלי רחוק מכאן . כאילו אני לא שמה לב לכל תנועה שהוא עושה , כמו החיוך שלו – שנפרס על כל פרצופו וגורם לי לפרפרים ולהתרגשות בבטני .
" לא חשוב ." ענה לי וחיבק אותי , אני כ"כ רוצה שזה יהיה יותר מזה .
" נו , איך בהקלטות ?" שאלתי אותו בחיפזון , מנסה להעביר נושא , " אתה הפסקת לעדכן אותי !" צווחתי וזרקתי עליו כרית לבנה .
" אה , " אמר בערמומיות , " גברת , אני חייבת למחוק את החיוך הזה !" צחק זאיין .
" לא , " צרחתי בחוזקה , " אני אחריש אותך לפני , ואז לא תוכל לשיר , שזה אומר שתאבד את הקריירה , ואז הארי יבוא — " זאיין סתם את פי עם ידו , פזלתי לכיוון ידו – מנסה לגרום לו לצחוק ,
" אני אומר לך — " זאיין קטע את משפטו בצחוק , " דיי !! את מחרפנת אותי !"
תלשתי באי-רצון את ידו , " אני אוהבת לחרפן . מה אתה מוצא בי בכלל ?" שאלתי וציפיתי לתשובתו ,
" ממ .. מה אני מוצא בך ? שאלה טובה .. אולי זה – את מושלמת !" צרח , וקפץ עלי בחיבוק ענקי . ידידותי .
" זאיין .." מילמלתי ודמעות נזלו לי מהעיינים . הוא רואה בי ידידה .
זאיין עצר את החיבוק והרחיק אותי ממנו , הוא אחז בכתפי והביט בי , " מה קרה ?" שאל , מבוהל , " מה קרה ליאור ? למה את בוכה ? " הטיח בי בפניקה .
" אתה לעולם לא תבין ! הכל בגללך !" צרחתי עליו , התקפלתי לשניים וברחתי מהחדר בבכי .
" ליאור .." נשמעה צרחתו של זאין מהחדר , לקחתי את תיקי מהסלון ודהרתי במדרגות .
רצתי ברחוב הסואן . מוחה את דמעותי שירדו כמו הגשם , (הערת הסופר – אני אוהבת גשם !! )
" ליאור !!" נשמעה צעקה עמומה , לא הבטתי אחורה . ידעתי שהוא רודף אחרי .
הגברתי את ריצתי וברחתי לבית העץ הישן שלי , אם הוא ימצא אותי אני יכולה לנסות לברוח .
" אוי , בייב .." אמר זאין וחיבק אותי , " למה לא אמרת את זה מקודם ?" שאל ודמעות טיפסו בעייניו ,
" למה לא אמרת לי שאת מחבבת אותי , במובן של .. חבר ?" גימגם .
" כי אני לא יכולה !! אתה לא אוהב אותי בחזרה .. " אמרתי לו ,
" אבל .. אני כן ." אמר זאיין ונישק אותי .
התעוררתי מהחלום , בוכייה . זה היה חלום – לא אמיתי .
לקחתי את הטלפון שלי וצילצלתי לזאיין –
" הלו ?" נשמע קולו של זאיין מהקו השני , הערתי אותו .
" זאיין ? תבוא ." אמרתי לו , צרודה מבכי .
זאיין כנראה שמע שזאת אני , " בייב .." וניתק .
אני כ"כ צריכה אותו עכשיו . את החיבוק שלו , החם והאוהב , את החיוך שלו , שירגיע אותי , העיינים החומות שלו , שיאשרו לי ששווה לחכות לו . אני מאוהבת . אוהבת את מאליק .
דפיקה נשמעה בדלת , " זאיין ?" שאלתי , מקווה ,
" תפתחי כבר !!" צווח זאיין . העברתי את ידי על הידית ופתחתי .
זאיין פרס את ידיו וחיבק אותי . הוא ליטף את שיערי השחור .
" את מהממת . " אמר לי ונשק למצחי ,
" לא בדיוק ." לחשתי , גררתי אותו לחדרי .
נשכבנו על המיטה שלי , הוא חובק אותי בעדינות .
" אני מת עלייך ." לחש לתוך אוזני .
" זאיין . אני כל כך אוהבת אותך ." אמרתי לו ועצמתי את עיני . אפופה בתחושה חמימה .
לא רציתי להיגרר לחלום , רציתי להמשיך להרגיש את בטנו של זאיין הצמודה לגבי , את היידים החסונות שלו חובקות אותי מאחורה , את רגליו שהתככחו ברגלי , את אצבעותיו שלחצו את אצבעותי .
התחושה הייתה שיכורה , " אני שיכורה בגללך . שיכורה מזאיין ." לחשתי לו , אני יודעת שהוא ער .
לא חשבתי על ההשלכות שיהיו לכך בבוקר .. פשוט אמרתי לו את זה .
" פרינסס שלי , בוקר ." שמעתי לחישה עדינה ,
" זאיין ?" שאלתי ופתחתי את עיני ,
" כן , מושלמת . הכל בסדר ?" שאל בדאגה ,
" הכל בסדר – עכשיו שאתה פה ." אמרתי לו , הוא הביט בי מבולבל ,
" אני מצטערת , " אמרתי לו , וחפנתי את לחייו , " אני לא יכולה יותר ." התרוממתי בשביל להצמיד את שפתינו , אבל דבר עצר אותי . זאיין . הוא הביט בי והשכיב אותי בחזרה למיטה , " את הנשיקה הראשונה – אני עושה ." לחש והצמיד את שפתינו , הוא נישק אותי בלהט . הוא התאים את תנועותיו אלי , נושק לי בחוזקה . השפתיים שלנו , כאילו התאימו מראש. כ"כ משכר , אני שיכורה ממנו .
הוא עצר כדי ללחוש לי , " אני אוהב אותך . כ"כ . בייב שלי ." הייתי בעננים .
תגובות (35)
ווווואו מושלם מושלם ועוד פעם מושלם .
אהבתי את הסיפורים שלך מאד מאד מאד ויש לי שאלה שלמעשה מיכלי שאלה אותי מה זה "סוואגי" אשמח לקבל תשובה ואעביר אליה מיד ♥י
סוואגי זה מגניב או משהו שקשור למגניב ..
זה משהו שג׳סטין אומר כל הזמן (סוואג או סוואגי )
תודה רבה חמודה שלי אעביר את התושבה למיכל ורציתי לשאול אותך אם את שמה לב כיצד אני מעטרת את הפרופיל שלי כל הזמן עם התמונות של מר ג'סטין – אני פשוט מתאהבת בו חחחחחחחחחחח ממני בקי ♥♥♥
תודה רבה חמודה שלי אעביר את התושבה למיכל ורציתי לשאול אותך אם את שמה לב כיצד אני מעטרת את הפרופיל שלי כל הזמן עם התמונות של מר ג'סטין – אני פשוט מתאהבת בו חחחחחחחחחחח ממני בקי ♥♥♥
מאוהבת במאליק , לפה !!
זה הוואןשוט שלך ..
איזה מושלם!!!!!!!!
איזה מדהים!!!1
אני מזה שמחה :
עכשיו הרסת למשפחה שלי את הערב…..
שאני מאושרת אני מחורפנת לגמריייי
חחחחחחח ממש יפה
חהחחה ..
משום מה אני שמחה שהרסתי למשפוחה שלך את הערב ..
טוב זהו זה … אני רוצחת אותך !!!!!! למה פרשת ?! שלא תעזי ! אני יפרוש אם את פורשת ! לא מעניין אותי למה ! אני ברורה ?!
נונו , אני פורשת כי פדופיל השחית לי את החיים ואת מה שאני מאמינה בו .
אני לא פורשת סתם כי בא לי .
אני לא רוצה שתפרשי בגללי – כי זה יהרוס לכל הקוראים המקסימים שלך . את תצטערי על זה , אז לא כדאי לך ..
פדופיל תקף אותך ?! יש פדופיל באתר ?! מה הולך כאן ?!
לא אלוהים ישמור למה שיהיה פה פדופיל ?
יויו לכי לישון הכי טוב ♥
אבל תקשיבו ! אם אתם חושבות שבאתר הזה אין פדופילים אתם טועות ! האתר הזה מוצף .. !
סבבה ברור שיש פה בכל אתר יש …
אבל הקטע עם יויו הנסיכה לא קרה פה ..
זה קרה באתר אחר ?! הוא תפס אותה במציאות ?!
רגע?
יויו את פורשת או לא?
מה קרה?
לא זה לא קרה באתר זה קרה במציאות ,
משהו שקשור לבנים בקיצר מחר הסבר מלא .
ובינתיים היא פורשת עד שהיא תהיה שלמה עם עצמה .. אני מקווה שזה בקרוב
אימלה… יויו לא!!!!!!!!! אני אפרוש בגללך אל תגרמי לי לבכות!!
לאלאלאלאא אל תפרשי !!
תקשיבו בנות-
לפי מה שהבנתי- ליוי קרה מקרה ממש לא נעים והיא החליטה לקחת הפסקה, זה בסדר, אבל נראה לי שהיא מעדיפה שתכתבו….
באמת אל תפרשו :)
אני איתך ! ♥
תקשיבו באמת שהכל יהיה בסדר איתה מבטיחה לכן !
היא מדברת איתי והכל .. אל תדאגו .. ואל תפרשו ..
סוף סוף!!!
מישהי מקשיבה לי!
פשוט תעזבו את יויו בשקט…
תתנו לה להתוממד עם זה, אל תלחצו עליה יותר מידי… תעזרו רק אם היא מבקשת….
אבל מה קרה ואיך זה קשור לאתר הזה?!?
;(
לאאא זה לא קשור ,
ווואי כל מה ש'מאוהבת במאליק' אומרת זה כל כך נכון !
בבקשה אל תהרסו לקוראים שלכם .. מבטיחה לכן יהיה בסדר !!! ♥
קודם כל … תודה רבה… הרבה זמן לא אמרו לי שאני צודקת במשהו…..
ושנית כל….
אל תפרשו!!
אני בוכה אם אתן פורשות!!
דיייי ! אף אחד לא פורש ואף אחד לא בוכההה !!!
אני ארגע עם עוגיות!! נשימה אוויר!!
היהיהייהיהי תקשיבו אפחת לא פורשת , תנו ליויו את השקט שלה והיא תחזור אתן תראו אינמצב שתשאיר אותנו ככה במתח עם כל הסיפורים שלה . ואני רואה ששירן (נייל הוא סוואגי קוראים לך שירן נכון ?) מדברת איתה , ובאמת אני לא חושבת שהיא רוצה שכולם יפרשו ….אז בואו פשוט נרגע ונחשוב חיובי נהיה אופטימיות ונקווה יויו תחזור עלינו בהקדם <3 <3 <3
כןכן קוראים לי שירן , ואני מדברת איתה ואני לא עוזבת אותה !
רעיון טוב עוגיות זה טוב
חחחחחחחחחחח עוגיות , זה מצחיק אותי XXX
אני עם ארטיק , בואנה אני מצוננת ואני עם ארטיק ….כבר אמרתי לכם שאני חכמה ?…..אז כן , אני חכמה …סוג של .
באננהההה אני רותחת!!! הארי עשה שני קעקועים ענקיייםםםםם בחזה שלו למה?!?!!!! למה הוא עושה לי את זה?!?!!!
;(
מההההה איכככככככס !!!!
מומושלם מ-ו-ש-ל-םםםם
מהמםXD