Lili01
לקח לי הרבה זמן לחשוב על הקטע הזה ולכתוב אותו , אני חושבת שהוא יצא לי קטע יפה...

הנער עם העיניים הכחולות …

Lili01 22/03/2014 700 צפיות 4 תגובות
לקח לי הרבה זמן לחשוב על הקטע הזה ולכתוב אותו , אני חושבת שהוא יצא לי קטע יפה...

היא מיישרת את שמלתה ביד רועדת ממתח – מקווה שהיא נראית ייצוגית,יפה, למען הידיד שממתין לה.
היא חשה בנוכחותו עוד לפני שהיא רואה אותו , היא עוצמת את עינייה ,שואפת את הריח העמוק של גופו – היא מתענגת על פרץ האדרנלין המתניע את לבה ומרטיט אותו – מותחת את הרגע ככל האפשר , עד שהוא קורא לה , מפציר בה לעמוד מולו.
למשמע שמה על שפתיו חיוך מרחיב את לחייה והיא מסתכלת בו,בנער,מתפעלת ממנו,סופגת אותו,כפי שהוא עושה לגבייה.
עינייה משוטטות על עורו השחום של הנער היפהפה והאלמוני הזה,על השיער השחור והמבריק שמקיף את פניו,גופו צר וחשוף-כתפיו רחבות ושריריות-והידיים התלויות לצדו פתוחות ונינוחות,רק מרמזות לעונג הרב שהן יודעות לתת,כפי שהיא יודעת היטב.
הוא מושיט יד לכיוונה,משלב את אצבעותיו בשלה ומוביל אותה לתוך היער,לעבר מעיין חם ומבעבע הממתין להם.
אצבעותיו הבוטחות נעות מהר.
מטיילות על חזית שמלתה , מפשילות את הבד אל מתחת לכתפייה ,אל מתחת למותניה,והוא מרכין את ראשו ושפתיו מוצאות את גופי.
את התקדמותו מאטות רק כפות ידייה הלוחצות על לחייו,כי היא צריכה לראות אותו,לראות אותו באמת,כפי שהוא רואה אותה.
היא מזיזה את שיערו וחושפת זוג עיניים כחולות כקרח,מוקפות רסיסי זהב עמוקים המשקפים את דמותה אלפי פעמים.
היא עוצרת את נשימתה,לא מסוגלת לנתק את מבטה ממבטו.
היא נצמדת אליו,כורכת את רגלייה סביב ברכיו,מצמידה אותו אליה,משתוקקת לנשיקה הבאה…


תגובות (4)

יפה, אבל השם לא מתאים כי הוא גם גורם לחכות למשהו אחר והוא קצת מגלה.
תשני אותי למשהו שלא יחשבו על מה הסיפור מסופר בגלל הכותרת.

22/03/2014 08:35

מסכימה לגמרי עם זאת
שמעלי הסיפור מדהים השם פחות תחליפי בהצלחה

22/03/2014 08:46

ואו זה ממש יפה אהבתי מאוד ❤️

22/03/2014 12:50

    זה ממש יפהה

    23/03/2014 11:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך