הכל יהיה בסדר
הוא מחבק אותי, ואני מניחה את ראשי על כתפו באנחה.
אני יודעת שאני לא אמורה לעשות את זה, אני יודעת שאני אמורה לדחוף אותו ממני ולרוץ, לומר לו שאני לא רוצה לראות אותו יותר בחיים, אך הפה שלי לא מצליח ליצר את המילים הללו, וגופי לא יכול לדחות אותו מעליי.
אני יודעת שאין היגיון למעשי, שאני לא אמורה להיות מחובקת על ידי אדם שמנסה להרוס אותי, אך כל-כך קשה לי להאמין שהוא באמת יעשה משהו בשביל לפגוע בי, אני בטוחה שהוא לא עשה זאת בכוונה, שזו הייתה בסך הכל טעות, אני בטוחה שהוא יסכים איתי ברגע שאשאל אותו.
"אני צריכה לשאול אותך משהו." אני אומרת, ומקללת את עצמי כאשר אני מבינה שאפשר לשמוע היטב את המתיחות בקולי.
"כן?" הוא שואל, ומרחיק אותי מעט ממנו, בשביל שהוא יוכל לבחון את פני, אני לא יודעת בדיוק איך אני נראית כרגע, אך הפנים שלי בטח מסגירים הכל, את הבלבול שלי, הבהלה ,התקווה, ועוד מיליון ואחת רגשות שלא ידעתי שקיימים בי אפילו.
"עשית את זה בכוונה?" הייתי צריכה את כל כוח הרצון שלי בשביל לומר את המשפט הזה, ולא האמנתי שאוכל למצוא עוד כוח בשביל להרחיב, לעזאזל, רק להרים את מבטי אליו לקח כל-כך הרבה כוח.
שנאתי את מערכת היחסים שלנו, ידעתי שזו לא מערכת יחסים בריאה, אך אני לא ידעתי איך להפסיק אותה, לא יכולתי לומר לו לא, והרגשתי כאילו אני חייבת לעשות כל דבר שהוא אומר לי, פשוט בגלל שמישהו כמוהו בדרך כלל לא יוצא עם מישהי כמוני, ובגלל זה הרגשתי שהוא עלול לעזוב אותי בכל רגע, דבר שלא רציתי.
"זה בסדר," הוא אומר ומושך אותי בחזרה אל חיבוקו, וברגע ההוא אני מרגישה כאילו הכל עומד להיות בסדר."הכל עומד להיות בסדר כאשר אני אסיים להרוס אותך," בהתחלה, אני חושבת שאני מדמיינת בגלל שאני לא רוצה להאמין שהוא באמת אומר את זה."כאשר אהרוס כל קשר שאי פעם היה לך לעולם הזה," הוא מוסיף, ונושק קלות לראשי, כאילו כל מה שהוא אמר, היה נורמלי לחלוטין, לא, לא בדיוק נורמלי, אלא כאילו זו הייתה הצהרת אהבה."כאשר אני אהיה כל מה שנשאר לך."
תגובות (3)
*לייצר
אני חושבת שצריך קצת שימוש בנקודות…
יש משהו מעט חולני בדבריו, ואם היא לא היתה מכריזה שהוא מערכת יחסים לא בריאה הייתי חושדת שהיא מעלמת מהאמת..
האמת שאני לא סגורה על אם הוא רוצה להרוג אותה או פשוט לבודד אותה מכולם כדי שתהיה רק שלו..
כך או כך, כתיבה נפלאה. ממש אהבתי ♥
התכוונתי ל5 זה נלחץ…
עבודה יפה מאד
אהבתי את הסיפור. אני תמיד אוהבת סיפור שמראים משהו דרך משהו אחר. כמו השתקפות מעוותת במראה. נהניתי ממנו ביותר, ואהבתי שלא חיפשת להגזים בתיאורים, אלא פשוט השתמשת בסיטואציה מאוד פשוטה.
משהו שטיפה הפריע לי זה בחלק האחרון של הסיפור, כשהבחור אומר לבחורה את הדברים שהוא אומר לה (יהרוס אותה, יהרוס קשרים, וכן הלאה), הבחורה מביעה היסוס ומביעה אפילו הכרה במה שהוא אומר. אני חושבת שבמצבים כאלו, שאת רוצה להדגים שליטה בלבו של מישהו, אולי היה עדיף לו הבחורה היתה מהנהנת ונצמדת אליו יותר חזק, ואפילו לא מראה שהיא הבינה מה הוא אמר, ואפילו היתה נושקת ללחיו ומחייכת. זה היה מחזק את המסר של הסיפור שלך לטעמי פי עשר. לפעמים קבלה ואי ידיעה, חזקים יותר מהתנגדות!
~Veno