אהבה חוזרת

12/07/2015 614 צפיות תגובה אחת

מה? מאיפה צצת? איפה היית עד עכשיו? מה עשית כל הזמן הזה שחיכיתי לך?

לפני שלוש שנים היינו כולנו תלמידים חדשים במקום חדש. כבר אחרי חודש הייתי בקטע שלך, ונראה שגם אתה היית בקטע שלי. אבל מה? היינו קטנים, זה היה מזמן, לא ידענו מה זאת אהבה וככה זה נשאר. אתה החלפת אותי בילדה השנואה עליי אבל אני עדיין לא החלפתי אותך.. תמיד חשבתי לעצמי "הוא עוד יחזור על ארבע כשהוא יגלה מי היא" ותמיד נשארנו ידידים, לפעמים יותר טובים ולפעמים כמעט ולא דיברנו. כל הזמן הכימיה דיברה בשם שנינו, היה בינינו קטע נסתר שהתעלמנו ממנו, אנחנו הרי ה-ידידים! עד לפני שבוע ישבתי איתך בבריכה וריכלנו ביחד על כל העולם ואישתו, היית במסיבה שלי ואני הייתי אצלך, כן אחרי 3 שנים כבר לא התביישנו.
אני כבר הספקתי להבין ממזמן שאני ואתה לעולם לא נהיה יחד ואני צריכה להשלים עם זה, במוקדם או במאוחר, עדיף עכשיו. ככה יהיה פחות כואב. הסקתי את זה כי ראיתי שאתה פשוט לא בענייני. אבל אתה יודע מה?! אני המשכתי הלאה לפני חצי שנה! כן כן, הכרתי בנים אחרים ויצאתי לבלות וכבר לא התרגשתי מכל יציאה שלך כי זה לא עניין אותי.. כל אחד עשה מה שהתחשק לו ובזה זה נגמר.
אתה יודע עוד משהו?! כרגע אני מחפשת מיליון ואחת תירוצים למה אני לא יכולה לבוא לדייט איתך,אם להיות גלויה. אין לי טיפת רגש אליך במישור הרומנטי, סורי חבר. לא יעזור לך אם תגיד שהכי כיף איתי בעולם ואני פצצה שלא מהעולם הזה, החול שבשעון אזל וחדל. היו ימים שישבתי וחיכיתי להודעה והיו ימים שהתפללתי שתסתכל עליי אחרת אבל כנראה שהידיד הנצחי מבינינו זהו אתה! אז חמוד, חבל להרוס את הידידות המופלאה, תעבור הלאה כי כרגע לא אתה מי שמעניין אותי. אני סתם שורפת זמן בלכתוב את זה :P


תגובות (1)

אם היא הייתה מתוודה זה היה אחרת

12/07/2015 22:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך