l.a.h.i
היום קמתי בצב רוח של אהבה חשבתי על הנסיך שלי ואני מקדישה את זה לו ולכולם ולאוהבים נאהבים, ולאלה שלא מצאו את האהבתם!!

בוקר טוב אהובי

l.a.h.i 27/02/2014 6244 צפיות 4 תגובות
היום קמתי בצב רוח של אהבה חשבתי על הנסיך שלי ואני מקדישה את זה לו ולכולם ולאוהבים נאהבים, ולאלה שלא מצאו את האהבתם!!

כשאני מתעוררת לצידך לאור השחר,האור שלך מאיר את יומי. כמו אור השמש החמה שמאירה את העולם, כך אתה מאיר את חיי אהובי. גופך החמים מהלילה הנשכח מגן עליי מהירח האפל של הלילה, לאור נשמתך וגופך חוזרים השמיים הכחולים. כך בבוקר המתוק מכל דבש נוגעות בי ידך הרכות מלטפות ברוך את שיערי עדינות מנוצה עדינות ממגע של מלאך. פנייך הנאות מביטות בי עם פני מלאך שלך, מבט עינייך החמות מהפנטות וגורמות לי להתאהב בך מחדש ולהרגיש אהבה ללא גבולות. שפתיך העדינות המלטפות את גופי בלהט נעים בשפתיים משכרות אותי יותר מיין מתוק. לאור השחר במיטה בחלומינו שנינו חולמים על גן עדן, שוכבים וחולמים תחת כיפת השמים לאור השמש החמה שלך בשדה של פרחים צבעונים על חיי נצח ואהבה נצחית. עיני נפקחות משמחה של אותו אור אתה חוזר רק על אותם מילים מתוקות שלך 'אני אוהב אותך אהובתי' בלחש כזה מטורף שגורם לליבי להפסיק לפעום ומחזיר אותו לקצב משוגע מטורף לפעום ממילותיך המתוקות. אהובי אם כך זה יהיה כל בוקר עד יומינו האחרון אני מוכנה לחיות ולאהוב אותך לנצח עד יומי האחרון ביקום.


תגובות (4)

וואו זה קטע מאד יפה!שמעי אני באמת אהבתי את זה!הלוואי שכל יום תקומי עם מצב רוח כזה וכך גם כולם ^^
מדרג 5 :)

27/02/2014 04:16

תודה לך :)

27/02/2014 05:08

אין לי הרבה מה להוסיף אחרי אופיר. מאוד אהבתי את הקטע! :)
-5-
(נ.ב. אני אשמח אם תקראי את הסיפור שלי..)

27/02/2014 05:10

תודה רבה אשמח לקרוא אותו מאחלת לך ולאופיר כל בוקר מאושר ומלא אהבה :)

27/02/2014 05:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך