A-188
אם יש שאלות או משהו לא ברור תגידו לי ואני יסביר :)

Place in heaven – מקום בגן עדן – פרק 2

A-188 22/01/2014 980 צפיות 2 תגובות
אם יש שאלות או משהו לא ברור תגידו לי ואני יסביר :)

התיישבנו על ספסל פיקניק ישן גדול וחום בפארק חשוך שרק כמה מנורות רחוב ישנות גבוהות מאירות באור מעומעם את החשכה השוררת מסביב.
״חשבתי שהולכים למסיבה?״ שאלתי את אשלי וליה שהתיישבו לצד אדם ושיין על הספסל הגדול והישן.
״דיברנו עם כמה חברים שהיו שמה, סגרו את המסיבה כי הזמינו שוטרים״ צחק שיין את הצחוק הממכר שלו, סוחף צחקוקים מילה ואדם בזמן שהתיישב על הספסל וסימן לי לשבת לצידו.
״אז מה עושים? , רק יושבים פה?״ אשלי שאלה מבולבלת מתיישבת מעברו השני של אדם שהתיישב ליד ליה.
״כן, נשב קצת״ אמר אדם והוציא קופסת סיגריות מתוך כיס ג׳קט המותגים השחור שלבש.
״מי רוצה?״ שאל כששלף לעצמו סיגריה לבנה ודחף אותה אל פיו תופס אותה בין שפתיו העבות, ״אני יבן-זונה״ חייך שיין, וחטף מידו של אדם סיגריה לבנה, בנים תמיד מקללים אחד את השני, גם אם הם החברים הכי טובים, מסיבה לא ברורה.
״ליה? , אווה? , אשלי?, מישהי רוצה?״ הציע אדם לכולנו סיגריה, אשלי הנידה מיידית את ראשה בשלילה, ליה שמחה ולקחה אחת, ואני רק מלמלתי ״לא״ קטן ושקט.
״קדימה אווה, תחייכי, לא הלכנו למסיבה אז תפסיקי להיות בבאסה״ אמר שיין מחבק אותי ביד אחת ומושך אותי לחיקו, ריח הבושם הגברי שלו מיד תקף אותי ומילא את אפי בריח משכר.
צחוק עדין ומשוחרר פרץ משפתיי, ״אני בסדר, הכול טוב״ חייכתי לעברם, הפעם חיוך אמיתי ולא מזויף.
שיין לא שחרר את ידו השרירית והחסונה מסביבי, השאיר אותה סביב גופי הצנום והדליק את הסיגריה הלבנה התפוסה בפיו.
הריח המסריח מיד התחיל לאפוף את הסביבה המקיפה אותנו, ״אתן לא מעשנות״ שאל אדם ולקח שאכטה ארוכה לראותיו, נושף החוצה עשן לבן וסמיך שמיד התאדה ברוח הקרירה שנשבה באוויר הפתוח.
״לא״ ענתה אשלי בבישנות, היא תמיד שקטה כול כך ליד גברים, ״רק נרגילה״ עניתי אחריה בחיוך קטן שירד במהירות בדיוק כמו שעלה במהירות.
הם המשיכו לדבר, על כול מיני נושאים שונים ומגוונים, ליה תמיד מעורבת בשיחה, מספרת כול מיני סיפורים שקראו לה שקשורים לנושא עליו דיברנו, גם אני התערבתי בשיחה רוב הזמן, מדברת על כול מיני דברים, אשלי כהרגלה ישבה בשקט לצידנו, לא דיברה, לפעמים זרקה הערה או שתיים ששאלו אותה שאלה שקשורה לנושא עליו דיברנו, תמיד היא שקטה בסביבה של אנשים.
״אז מה עושים עכשיו?״ שאלתי אותם, אחרי שישבנו במשך כמה שעות ספורות וארוכות, מדברים על כול דבר שאפשר לעלות במוחינו, הכרנו אחד את השניה יותר, על כול מה שעלה בדעתנו דיברנו.
״אפשר לקנות בקבוק?״ הציע שיין, שעד עכשיו לא הוריד את ידו השרירית ממני, עוטף את גופי הרזה ומצמיד אותי לחיקו החם ,״אני בעד״ חייך אדם חושף טור שיניים לבנות וישרות, ״אני לא רוצה״ פצתה אשלי את פיה לאחר ששתקה במשך כמה שעות שדיברנו כולנו.
״אני גם לא רוצה״ אמרתי מיד אחריה, אני מתעבת אלכוהול, במיוחד כי אחרי ששותים עושים שטויות שאחרי זה מתחרטים עליהם, ותמיד זה ככה.
אני כמעט בטוחה שליה עלולה לא לשלוט כול כך בעצמה, ״אני גם לא״ אמרה ליה, מפתיעה אותי עם התגובה שלה, פעם ראשונה שהיא סירבה בתוקף לאלכוהול.
״אז בקבוק לא״ אמר שיין במשיכת כתפיים קצרה, ואדם נאנח בשקט בביאוס שולף עוד סיגריה ארוכה ולבנהמהקופסה המרובעת הקטנה שנחה על השולחן של ספסל הפיקניק החום הגדול שישבנו מסביבו.
״יש לי בבית שני אופנועים, רוצות נביא אותם ונעשה סיבוב?״ שאל אדם לאחר כמה דקות של שקט שהשתרר מסביבנו, כול אחד ישב מה לעשות עכשיו.
הוא לקח שאכטה ארוכה מהסיגריה שבין שפתיו, נושף החוצה את העשן הלבן והסמיך, יוצר עיגולים עם העשן שמתאדה כעבור רגע בודד עם הרוח הנושבת באוויר.
״אנחנו יותר מידי״ ליה ענתה במשיכת כתפיים קצרה, ״אני אתקשר לדין יש לו גם אופנוע בבית״ הציע אדם בחיוך ישר ויפה שהתרחב על פניו הנאות.
״רעיון מעולה״ חייכה ליה, היא דלוקה על דין כבר כמה שבועות, למרות שעוד לא התגברה על האקס הקודם שלה.
״אז רוצות לחכות פה או לבוא איתנו?״ שאל שיין כשהוא סוף סוף מוריד מעלי את ידו השרירית ושולף מכיס ג׳קט המותגים שלו של החברה המוכרת- אדידס, את הפלאפון שלו- גלאקסי 3 שחור.
״נחכה פה״ ענתי בשביל שלושתינו, אדם קם מליד ליה ואשלי ונעמד ליד שיין.
״נתראה עוד מעט״ אמר שיין עם החיוך הממכר והמוכר שלו, והוא ואדם התחילו להתקדם אל עבר היציאה מהפארק החשוך הריק והשקט שבו ישבנו חמישתנו.


תגובות (2)

תמשיכי :>

22/01/2014 07:50

וואו באמת שאת כותבת ממש טוב
תמשיכי

22/01/2014 10:15
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך