תקווה בשתי דרכים שתי פרצופים
שוב אותו יום יושבת לי בצד או במחשב שבחדרי וחושבת על אותו בחור או שניים שאחד מהם היה איש חלומותיי שתמיד כשהרגשתי לא טוב חשבתי עליו והוא פשוט לקח אותי בלי לשים לב אוף קשה לי כל כך אני מנסה להרגיש כמה שיותר מנותקת ואני לא מצליחה אני כל כך רוצה לפגוש אותו אמרתי וכבר שנה שזה קורה שומעת את שיריו מאזינה לו ונמסה כל יום מחדש עד שכבר נשברתי מצד שני יש לי את החיים האמייתיים שבו יש ילד מהבית הספר שהוא מצא חן בעייני היה לי קשה להתוודות לעובדה שאני מאוהבת תמיד ניסיתי להתכחש מהעובדה אבל פניי אינן מסתירות את האמת הקשה והחרדית אבל היום גיליתי שגם הוא אבוד זה כל כך קשה שלבי נשרף אבל אני לא אאבד את עשתונותיי ואראה כמה שמגיע לי בחור שיאהב אותי לא משנה מה יקרה אוף אני עוד פעם ניזכרת בו ניראה לי שאתם יודעים כן איש חלומותיי קשה אבל נורא להכחיש זאת בכל זאת אני מאזינה לקול שלו כרגע קול של מלאך שמנסה להעביר את מסרו דרך המוזיקה יום אחד אולי יום אחד זה יקרה ואני יפגוש את פניו היפות ועינייו הירוקות שהשתוקקתי להם כמעט שנה שלמה אני מחכה לפבואר זה יהיה החודש שבו ימלאו שנה לחיי התקווה נשאר לי עוד 3 שנים שאני אוכל אולי לנסות להגיע אליו בתקווה שהוא ישאר כמו שהוא אני מקווה קשה לי אני לא רוצה לאהוב יותר אף אחד בחיים שלי נמאס לי מיזה לא מספיק שאין לי חבר יש לי אהבה על הראש "אסור לי לאהוב" "אסור לי לאהוב" הקול שבראש מנסה לחדור לתכי אני מכוערת שאף אחד לא ירצה מה פתאום אני מכניסה לעלמי את מלך הפופ החתיך שאף פעם לא אראה ואת זה מהשכבה החתיך שכולם אוהבות לעלמי הקטן והמלא תקווה…..
תגובות (1)
תיהנו מהסיפור אוהבת מלא ♥♥♥