תאהב אותו לנצח

love_you 02/04/2014 883 צפיות 2 תגובות

היא אהבה אותו יותר מאת עצמה
היא חשבה עליו כל דקה ביום… היא רק רצתה שיהיה לו טוב!
היא דאגה לו, היא אהבה אותו יותר מכל דבר אחר.
אבל הוא רק ניצל אותה וזלזל בה, הוא פגע ושבר לה את הלב כמו שאף אחד אחר לא עשה!
והיא, היא בכתה ובכתה, אף אחד אחר לא גרם לה לבכות ככה! ליבה נשבר ואף אחד אחר לא יצליח לתקן אותו! היא תשאר שבורה לנצח!

כשהוא נפרד ממנה ואמר לה שהוא בכלל לא אהב אותה ושהוא רק ניצל אותו כל הזמן הזה שה היו ביחד, כשהוא אמר לה שבגד בה, באותה השנייה היא הייתה בהלם, היא בחיים לא חשבה שזה מה שיקרה, שהוא ניצל אותה! היא הייתה עיוורת מרוב אהבה…
באותו הרגע שהוא אמר לה את זה היא לא בכתה, היא רק הרגישה איך ליבה מתחיל לפעום מהר וראשה מתחיל לכאוב מרוב מחשבות, היא הרגישה איך בעיניה מצטברות דמעות ואיך גרונה נחנק!
אבל היא לא בכתה מולו, היא לא רצתה שהוא יחשוב שהיא חלשה,. היא פשוט קמה והלכה.
כל הדרך הביתה היא לא בכתה, היא הייתה בהלם!
כשהיא הגיעה הביתה היא הבינה שזה נגמר, אין יותר חיבוקים או נשיקות, אין יותר אהבה!
היא נשכבה על הריצפה ובכתה!
היא סיפרה לו הכל, על אבא שלה האלכוהוליסט, שהוא מרביץ ומתעלל בה ובאימה, היא סיפרה לו על ההשפלות שעברה בבית סירה הקודם, היא סיפרה לו הכל! והוא שיקר לה, הוא רק ניצל אותה , לא היה איכפת לא איזה חיים קשים היא עברה.
למרות כל מה שאמר לה, למרות שהודה בפניה שבגד בה וכל הקשר ביניהם היה סתם סטוץ בשבילו, היא עדיין אוהבת אותו, למרות שיש לו כבר חברה חדשה, למרות שהוא רק צוחק עליה ומשפיל אותה.
היא עדיין חושבת עליו כל שנייה, כל פעם שהוא מחייך היא מאושרת, היא עדיין בוכה בלילות בגללו, היא עדיין שבורה, היא עדיין מרוסקת, וכל פעם שהיא רואה אותו מתנשק עם מישהיא אחרת ליבה נשבר מחדש, אבל למרות כל זה היא עדיין אוהבת אותו,
והיא תאהב אותו לנצח!


תגובות (2)

ואוו זה מדהים !

02/04/2014 18:12

מוושלםםם

02/04/2014 19:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך