במבוק סגול
חשוב לי הדעה שלכם איך זה יצאה כי אני בכיתי שכתבתי את זה :(

שינו קיצוני וחזק

במבוק סגול 22/10/2015 548 צפיות תגובה אחת
חשוב לי הדעה שלכם איך זה יצאה כי אני בכיתי שכתבתי את זה :(

אצילו! אצילו!
מה אני יכולה לעשות?
אני לא יכולה לעשות כלום.
אני אוהבת אותך! אני צעקתי סבתא קומי נו את יודעת כמה אני אוהבת אותך את לא צריכה לעשות הצגה ודרמה אני אומר לך את זה תמיד רק קומי.
בבקשה אני מבקשת יפה אני מתחננת בפניך אל תלכי לי אין לי עוד מישהו.
את היחידה שמקשיבה לי את היחידה שיודעת שאני פותחת בפניך את ליבי ואת היחידה שאני מבינה אותה ואת אותי.
כי את היחידה שמבינה את הבדיחות שלי.
ואת המיועדת שלי אהבת חיי למי עוד אני ילך והבכה לו מי? מי?
סבתא נו נו בבקשה אני מתחננת סבתא אני כבר נשברתי היא לא קמה היא הלכה לי אין מה לעשות.
אני חולה אליך.
ואז אני המשכתי קדימה ואני הבנתי שאני צריכה לנסות להכיר מישהו אחר בגילי שאני יכלה לדבר איתו ולסמוך עליו ואני באמת חיפשתי ואני מצאתי קיבלתי את ליזה והיא הייתה החברה הכי טובה שלי היא עזרה לי בהכל אני כבר לא יודעת איך לומר לה תודה היא כבר לא מדברת איתי היא מצאה מישהו אחר אני כל לילה בוכה אליה.
גם אותה אני עיבדתי מי מי עוד אני יעבד?
אני כבר פחדתי להכשר למישהו אחר ושגם הוא בסוף יעלם.
ואחרי חודש אני פגשתי את טל והוא היה כל כך נחמד אלי ובסוך הוא ישתנה והוא פתאום התחיל לצעוק אלי ושיתנהג אלי לא יפה הוא כל הזמן צועק אלי.
ואז בא אופיר אני מאוהבת בוא הוא חתיך חמוד והוא מכסים אין אליו.
נראה איך יהיה.


תגובות (1)

לעזאזל איתך ילדה!
את ראית את הנקודת מבט שלי בכלל?! לא היה לי אף אחד!
כלום! מיררתי את חיי והגאווה המטופשת שלי לא נתנה לי להתקשר אלייך!
אני פאקינג שיכנעתי את עצמי כל יום במשך חודש שאני סתם עלוקה מחורבת שרק מקשה עלייך! תגידי מה? מה? למה לעזאזל לא יכולת להרים את טלפון או סמס?
ואני גם לא יותר טובה ממך!
כלום לא היה לי.
וגם כלום לא נשאר.

23/10/2015 22:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך