samסאם
הסיפור מספר על החיים שלי מלפני שנה. כן, אני זוכרת את כל מה שקרה בכיתה..

רגשות לא משתנים 12+ (פרק 1)

samסאם 22/06/2015 686 צפיות אין תגובות
הסיפור מספר על החיים שלי מלפני שנה. כן, אני זוכרת את כל מה שקרה בכיתה..

*רק רציתי להזכיר: את הסיפור כתבתי באתר אחר.*
ז'אנרים נוספים לספר: דרמה, מתח, ונוער.
פרק 1.
– – – ♥ – – –
דחפתי את ידיי אל מכנסי הג´ינס הלבן, ראיתי ילדים חולפים על פניי בצעקות.. ופתאום נשמע הצילצול. "יש!" מלמלתי לעצמי. יש לנו עכשיו שיעור אנגלית, שמבחינתי זה השיעור הכי טוב, אני לא אוהבת את המורה או את השיעורים עצמם אבל.. אני מרגישה ´מיוחדת´ בשיעור הזה. "תפתחו בבקשה את הספרים בעמוד מאה חמישים ושלוש. " אמרה המורה. פתחתי בזהירות את הספר הקרוע, זאת כבר סוף השנה ולכן הכיתה השחיטה את כל הספרים. "ליאם, תקרא בבקשה. " בקשה המורה וחיוך התגנב אל פניי. הסתכלתי על ליאם בזמן שהוא קרא. וחלמתי. "שחר, גברת שחר!" צרחה המורה והתעוררתי בפתאומיות. "מה?" שאלתי והרמתי את המשקפיים השחורות מהשולחן הישן. "תקראי, עמוד 155 פסקה שנייה." העירה. קראתי בפנים חמוצות. וכשסיימתי הכריזה המורה: ",פתחו בבקשה מחברות, אני מכתיבה." כשסיימה להכתיב לנו את כל השאלות כתבה בכתב גדול ומודגש על הלוח "עבודת כיתה, עמודים 160-161" פתחתי במהירות את הספר ועניתי על כל השאלות. "האם אני מצליח לתרגם מילים באנגלית.. טוב דא." אמרתי וסימנתי ווי במקום. "פסס" שמעתי לחישה. "שחר, את יכולה לעזור לי?" זה היה ליאם. "בסדר בסדר.." עניתי והתיישבתי לידו. "במה לעזור לך?" שאלתי בנימוס. "תקשיבי.." אמר וגירד בראשו.
– – – ♥ – – –
כמובן, הכתיבה שלי לא הכי מוצלחת בעולם אבל זה מה שיצא.. בערך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך