אהבה עיוורת
אני מורידה ממך את העיינים מנסה לסמוך עליך שתחזור.
עוצמת את עיניי ומנסה לא לאבד את דמותך בין הדמויות.
הולכת אטאט בין אנשים שומעת קולות רואה צללים אבל עייני מנסות להישאר עצומות.
מפחדות לאבד את תמונתך בין נופים ואנשים.
פניך הרכות עם חיוך ענוג ענייך המבינות והאוזניים המקשיבות עולם שלם שיכול להיאבד ברגע אחד אם אפתח את עיניי אל העולם "תזכרי אותי לכל מקום שתילכי" לחשת לי.
ואני מקשיבה לך כמו תמיד.במין פחד עצום שאאבד אותך.
מסביבי קולות שאומרים לי לאן את הולכת יש עולם מסביבך תביטי אבל אני לא עונה עוצמת את עיניי משאירה את כל כוחותיי לך.יש שאמרו "משועבדת" יש האמרו "מטורפת" אבל אני לא הקשבתי כי אני מקשיבה רק לך "מה הם מבינים?" הגבת בצעקה שסיפרתי לך על תגובותיהם.
ומאז אני כבר לא מספרת אני יודעת שתכעס ואני גם לא מתייחסת כי אני מקשיבה רק לך.
כל פעם שאתה הולך לתקופה אני מפחדת שלא תחזור פתאום עולות לי מחשבות על דברים שאומרים ואני נזכרת במשפטייך "האנשים האלה מקנאים בך" "את לא צריכה לעשות מה שאומרים לך.תקשיבי לעצמך"
ואתה משכנע כמו תמיד.אבל תמיד חוזרים אליי המשפטים המפחידים מאנשים רעים שרוצים לקחת לי את אהבתי אליך רוצים להרוס אותי ולחתוך לי את האושר "הם רק מקנאים בי!" קולות עולים אליי במחשבות
"תתרכזי בתמונות.בגעגועים." ואני נכנעת אל הקולות.
נשפכת מדמעות כיצד יכולתי מכה את עצמי בתוכחות צועקת אל עצמי מחבקת את התמונות.
כאב במתפשט אטאט כאילו בגדתי באהוב שלי במחשבות אלה.
"אני אוהבת אותו.אוהבת כל כך אוהבת עד כדי כך שאוכל לאבד הכל. גם אותכם אמא ואבא" אני צועקת במוחי "אני אוהבת אותו ואם אתם לא מוכנים להבין את זה אני יעזוב! וזה כבר לא יכאב לי כי אהיה איתו!ואיתו לא כואב כי הוא אוהב אותי ודואג ומקבל אותי תמיד לא כמוכם.ושכשהוא יחזור אני יראה לכם אותו ואם אתם לא תתאהבו גם אתם אני ילך אליו איתו הוא כבר ידאג לי.אתם עוד תראו.הוא יחזור!"
תגובות (4)
הי, את כותבת יפה, אבל זה לא בדיוק סיפור, יותר כמו רשומה ביומן, זה אומר משהו בשבילך, אבל קצת פחות עבור מי שבא לקרוא. אם את רוצה לספר סיפור, אז צריך גיבור/גיבורה ואז את יכולה לשים את מה שכתבת כמחשבות או משהו שהיא אומרת, וזה יכול להיות יפה ורגיש. בשיא הקיצור = סיפור = גיבור + עלילה (משהו שקורה לגיבור, איזה אתגר שהוא חייב להתגבר עליו, או להיכשל)
חפשי "המדריך לכתיבת פרוזה" בגוגל כדי ללמוד עוד
קודם כל-תודה רבה על ההתיחסות ותהגובה.
את האמת שזה היה יותר בכיוון של מין מנולוג עצמי.
ואני אחפש.שוב תודה !
לא אהבתי בכלל חחח סורי. זה מוזר בדרך כלל אני סוגדת לכל מילה שלך. מה שניסית להעביר אצלחת אומנם, הרגשתי שזה קטע מיומן של מישהי שהיא אולי נחמדה אבל אינני רוצה לקרוא כי הכל פשוט שטויות וילדותיות. אני מניחה שלקרוא דברים כאלה מכעיסים אותי. בתור מונולוג אכן זה משקף יפה אבל בתור קטע זה כאילו המספר משועבד לרגש הדמות בלי לצאת מהקווים. שטחי חד גוני וללא קשר למציאות
אוליב דוקא פה זה לגמרי יצא לי מהלב.
אני מביטה בבנות ויש המון כאלה וזה הכי כואה לי בארץ.
והקטע של זה שזה מונולוג.
ושוב תודה.