לפעמים יוצא לראות איך יש תמיד גבר כזה חזק ואחריו מלא בנות מחזרות שהוא עושה מהם כאלה אפסיות ושובר להם את הלב, זה לא צריך להיות ככה בכלל. אשמח לתגובות:-)))))

מכורה יותר מידי אליו

08/05/2015 983 צפיות תגובה אחת
לפעמים יוצא לראות איך יש תמיד גבר כזה חזק ואחריו מלא בנות מחזרות שהוא עושה מהם כאלה אפסיות ושובר להם את הלב, זה לא צריך להיות ככה בכלל. אשמח לתגובות:-)))))

אני הייתי הידיד הכי טוב שלה, היה לי קשה לראות איך הוא משפיל אותה כל פעם מחדש והיא עדיין רוצה להיות איתו, אי אפשר חשבתי לעצמי,הוא כל הזמן משחק איתה משחקים ויכול להיות שבגלל זה היא נמשכת אליו כל כך, למה כי הוא אדם רע והוא עושה אותה כזאת אפס, למה לפעמים בנות נמשכות לבנים כאלה, אני לא אומר שכולם.
חבל היא ילדה כל כך טובה, מגיע לה יותר, מגיע לה מישהו שיעריך אותה, שיפסיק להתעלל בה,היא כזאת נשמה טהורה וזקה והוא הכי זבל שבעולם, לא מבין מה היא מוצאת בו.
רק לא מזמן היא אמרה לי שהיא מחכה שהוא התבגר כבר ויפסיק להיות ילד קטן ומניאק,אני כבר לא מתייחס למה שהיא אומרת כבר, כי כל פעם שהיא אומרת לי שהוא לא בסדר, היא ממשיכה לחזור אליו ולהעריץ אותו כמו ילדה קטנה.
הם רבו לא מזמן,כי הוא ירד על חצי כיתה ועשה אנשים כאלה קטנים, היא התעצבנה עליו ואמרה לו:"די נמאס לי ממך,אתה כזה ילד קטן ומניאק, אני שונאת אותך,תפסיק לחשוב שאתה מלך, אתה לא, אתה סתם אפס מאופס, תפסיק לחשוב שאתה הכי טוב בעולם,תפסיק לצחוק ולרדת על אנשים שחלשים ממך",אמרה לו את זה כאילו בלב שלה היה מטען כזה כבד והוא יצא בבום אחד גדול, אני מאחורה מקשיב להם וגאה בה על מה שהיא אמרה לו, סוף סוף היא השתחררה מהאידיוט הזה, שעושה מכל הבנות אפסיות והם עדיין ממשיכות להעריץ אותו.
הוא צחק לה בפנים והלך וזה הכי שבר אותה, כל מה שהיא אמרה לו וזה לא הזיז לו בכלל, יש לו לב כזה קר, הוא אדם מניאק ורע ואני לא יודע מה מוצאים בו בכלל, אנשים יכולים להיות לפעמים כל כך טיפשים וסתומים, מתעסקים כל הזמן עם אנשים כאלה מגעילים.
אחרי שהוא הלך היא הייתה שבורה, אני הייתי מאחורה ומיד ניגשתי אליה כדי לרומם את רוחה:
"למה הוא כזה?",היא אומרת לי וראשה נצמד לכתפי והיא בוכה,"למה הוא כזה מגעיל ורע לכולם?", היא הרימה את ראשה והדמעות ירדו מענייה היפות.
"תודה שאתה תמיד כאן בשבילי, אני לא אשכח לך את זה",היא אמרה לי את זה והחיוך חזרה שוב לפניה העדינות והיפות.
זה הדבר הכי טוב שהצלחתי לעשות בשבילה, תמיד הייתי בשבילה אוזן קשבת, אבל פה זה היה השיא, אני שמח שהכרתי אותה, היא כזו בוגרת ויפה, מגיע שהתייחסו אליה כמו מלכה ולא כמו זבל.
עברו כמה ימים וזה נראה כאילו היא התגברה עליו סוף סוף, אבל זה לא מה שהיה, יצא לי לצאת לשירותים בהפסקה ואת מי אני רואה בשירותים ביחד,היא עוד פעם איתו, היא התחילה לבכות והוא חיבק אותה.
"תבטיח לי שלא תפגע בי שוב אני אוהבת אותך כל כך",הסתכלה עליו בעניים של ילדה קטנה שכאילו לקחו לה סוכרייה.
"איך אפשר לפגוע בך את כזו עדינה ויפה", הוא אמרה לה וזה נראה כאילו זה לא בא מהלב כמו אצלה, הם התחבקו והתנשקו וזה שבר לי את הלב, אני כבר רואה איך הוא שוב פעם יפגע בה, הוא לא ישתנה בחיים, מה אני בכלל בשבילה אחרי שהוא פוגע בה אני צריך לנגב לה את הדמעות בכל פעם
"אני רואה שחזרת אליו שוב אחרי שהוא פגע בך", אמרתי לה בעניים מאוכזבות.
"מה אני אעשה אני אוהבת אותו אני לא יכולה שנייה בלעדיו",היא אומרת כאילו רק עכשיו הכירה אותו ולא יודעת כלום עליו.
"טיפשה אחת", אמרתי לה בכעס,"אחרי שהוא פוגע בך כל הזמן את שוב רוצה להיות איתו", אמרתי לה ואני עצבני מתמיד
"אל תשפוט אותי בבקשה", היא אומרת לי ועניה פוזלות לריצפה. אחרי זה אמרתי לה:"אחר כך אל תבואי לבכות לי שהוא יפגע בך שוב, אני הזהרתי אותך", הסתכלתי עליה כאילו זה הפעם האחרונה שאני אראה אותה ועזבתי את המקום במהירות ולא הסתכלתי כדי לראות את העניים שלה שתמיד מספרות את הכל.


תגובות (1)

אין כמו מבט לרצפה…

10/05/2015 00:04
סיפורים נוספים שיעניינו אותך