לב שבור

28/09/2014 745 צפיות אין תגובות

הדבר הכי עצוב ושובר שיכול לקרות זו הסיטואציה בה אתה אוהב מישהי בכל נפשך וללא תנאים והיא אוהבת אותך ואתם לא יכולים להיות ביחד.
בסיטואציה הזו אני נמצא כבר במשך יותר מחצי שנה, ואסבול אותה גם לעוד שנה נוספת.
לשנינו יש כבר חיים אחרים, אהבות חדשות, אבל זה אף פעם לא ישנה את העובדה שיום יום אנחנו נראה אחד את השנייה ונרגיש את האהבה הזאת ונדע שאין ביכולתנו לעשות איתה כלום.
מעדיפים לא להיות לבד, אחרת אנחנו יודעים מה יקרה… האהבה הזו תתפרץ כמו אש ותהרוס את החיים החדשים שלנו.
קשה לי כל כך לראות אותה בכל יום מחדש, לשבת איתה, לצחוק איתה, לחבק אותה, לרצות לנשק אותה ולדעת שאני פשוט לא יכול!
אני יודע שגם היא רוצה, אני כל כך יודע ומכיר אותה.
הגורל פשוט הפגיש בינינו והיא בחרה להרוס את זה, אני בטוח שהיא יודעת מה היא הפסידה ומתחרטת אבל גם יודע ומבין את גודל הפחד ואת חוסר הברירה.
היום מישהי אמרה לי, שעל פי המזלות, בסופו של דבר אהיה רק עם נשים מהמזל שלה- עקרב,
הסתכלתי עליה בחיוך חצי עצוב-חצי צוחק וחשבתי לעצמי שהיא בהחלט צודקת.
יש לי את החברה שלי, אני אוהב אותה מאוד, עד אין סוף, היא באמת מתאימה לי ורוצה אותי ומעניקה לי אהבה עצומה ובכל פעם שחשבתי ששכחתי מהשנייה ואנחנו רק חברים טובים, הרגשות שוב עולים מחדש, הלב משתולל מכאבים והמחשבות עוד יותר …
אני יודע שלעולם לא נהיה ביחד, אלא אם כן הגורל יפגיש בינינו שוב ואז אדע שאותה אני צריך.
איך אתם הייתם מתמודדים עם לב שבור כזה?
שני אנשים עם רגשות עצומים שלא יכולים להיות ביחד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך